חבורות "רק ביבי" ו"
רק לא ביבי".....עלובי נפש פטתיים.

סוהי 7

New member
חבורות "רק ביבי" ו"
רק לא ביבי".....עלובי נפש פטתיים.

כל אחד זכאי ויכול לתמוך או להתנגד למנהיג זה או אחר ואפילו בחריפות.הבעיה היא כשהתמיכה או ההתנגדות הופכים אוטומטיים ולא משנה מה הוא אומר או עושה.
 

רשוי

New member
חבורת לא ביבי נעזבה ע"י מצביעיהה ומנסה להכנס לתודעה,אפסים

 

ayb1

Well-known member
הקבוצות הם אחרות!! 1-מושחתים הביתה. מול 2-מושחתים תשארו

כעת נשאר רק לסווג לאיזה חבורה לשייך את "המושחת מבלפור" נגדו הוגשו כתבי אישוט על קבלת שוחד מרמה והפרת אמונים. ובדרך עוד 3 כתבי אישום בעניני המניות והצוללות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה לא כל כך פשוט

הקבוצות הם אחרות הקבוצה שרואה בפרקליטים ובשופטים אלים שלא מסוגלים לטעות והקבוצה שרואה בהם נוכלים תאווי שלטון ולכן כשאחד משלהם מקבל כתב אישום הוא הופך לקדוש מעונה. יש כאלה שרואים במתנות יקרות שוחד ויש כאלה שלא מבינים איך אפשר להעמיד לדין ראש ממשלה על סיגרים ושמפניה במתנה (אגב לפי עדויות מני נפתלי, ראש הממשלה עצמו לא טעם מהשמפניה והכול הלך לצריכה היומית של אשתו). יש כאלה שמזדעזעים מהכסף שהרוויח אלוביץ' מהמיזוג בין בזק ליס ויש כאלה שרואים משפט חסר תקדים על קשר בין פוליטיקאי לאיש תקשורת. יש כאלה שמתרשמים מעדויות עדי המדינה ויש כאלה שמזעזעים מהלחץ שהופעל עליהם כדי להשיג את עדותם וחושבים שאחרי מה שהם עברו הם מעידים את מה שהוכתב להם מראש העיקר שיעזבו אותם בשקט. וגם בעניין המתנות, בשוחד של אריה דרעי זאת הייתה פרקטיקה מקובלת ביהדות ארצות ערב, ולכן המזרחיים לא הבינו איך הפוליטיקה המקובלת שלהם הפכה לשוחד פלילי וגם כאן המזרחיים לא מבינים איך יש משהו פלילי בקבלת סיגרים ושמפניה במתנה.
 

ayb1

Well-known member
"אלים שלא מסוגלים לטעות.." הכיצד?הרי בתוך מערכת המשפט

מובנת הנחה בסיסית שלוקחת בחשבון אפשרות ששופטים יכולים לטעות וטועים!!! למערכת הזאת קוראים ערכאת עירעור על תוצאות המשפט. עירעור אפשרי הן לתביעה והן לסנגוריה. לכן לחלוטין לא מובן לי, איך בכלל יכולה לעבור מחשבה מטופשת שקיים מישהו החושב שהשופטים הם "אלים שלא מסוגלים לטעות". הרי המערכת המשפטית צועקה בקול ברור וצלול שהשופטים יכולים לטעות ולכן יש אפשרות לכל צד להגיש עירעור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
סליחה רק שופטי עליון הם אלים שלא מסוגלים לטעות

תודה על התיקון על ערכאת עליון אי אפשר לערער ואמנם יש אופזיציה למשפט חוזר בנסיבות מסוימות, אך לא לפני שעושים דמוניזציה למי שדורש משפט חוזר.
 

הפרבולה

New member
למה מפגיני בלפור לא מפגינים מול בית המשפט העליון

שאישר לביבי לכהן כראש ממשלה למרות כתבי האישום. יש תחושה שכל המפגינים האלו הם אנשי שמאל קיצוני מתוסכלים מזה שאין "תהליך מדיני" ( כאילו שביבי "הימני" אשם בכך ) ורוכבים על מצוקת העצמאים וכולנו שסובלים מהקורונה , ואפילו יש חשש שהם בכוונה מתקהלים כדי להפיץ יותר את הקורונה ולהגביר את האנרכיה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כשזה לא נוגע לערבים משני צידי הקו הירוק וליהודים מעבר לקו

הירוק בג"צ שופט לפי החוק והחוק קובע שראש ממשלה יכול לכהן עד שהורשע בהחלטה חלוטה, זה לא מקרה כמו החוק שקובע שמי שתומך במאבק מזויין נגד ישראל לא יוכל להתמודד לכנסת ובג"צ מאפשר לכל הח"כים הערבים להתמודד למרות שהם קוראים למאבק מזויין נגד ישראל בכל פעם שהם נואמים בכנסת, ובכל פעם כשהם נפגשים עם האחים שלהם ממדינות אחרות בחו"ל, כשזה לא נוגע לפרוטקציות לערבים, בג"צ שופט לפי החוק והחוק ברור מאוד. המפגינים טוענים שזה נבזי מצד ביבי לבזות את המדינה בכך שראש הממשלה עומד למשפט ואנוכי מצידו לקחת על עצמו אחריות על מדינה ומשפט כששני הדברים הם עמוסים ובמיוחד שביבי עצמו דרש מאולמרט לא לעשות זאת ולזוז הצידה כבר כשיש נגדו חקירת משטרה!!! אז מפגינים נגד ביבי שמסתכן בהזנחת המדינה ובהחלטות לא שקולות ולשרי הליכוד והחרדים ומקודם גם ימינה שמאפשרים לו את זה.
 
למעלה