נכתב ע"י בני ברבש בעקבות ההפגנה אתמול

  • פותח הנושא ayb1
  • פורסם בתאריך

ayb1

Well-known member
נכתב ע"י בני ברבש בעקבות ההפגנה אתמול

מה לא פוליטי? איך לא פוליטי? ראש ממשלה שמונע מהגופים המקצועיים, האמונים על ניהול מצבי חירום, לטפל בקורונה, ומרכז את כל ההחלטות בידיו – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שהטיל עוצר מלא על המדינה למשך שלושה חודשים – לא משום שלא היו פתרונות יותר מאוזנים – אלא בגלל שזה שירת את האינטרסים האישיים שלו – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שאפשר לייבא לארץ חולי קורונה בהיקפים בלתי נתפסים – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שלא מקצץ בשכרו ושכר חבריו כדי להפגין, לפחות מראית עין, של מעט סולידריות עם מצוקת אזרחיו – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שמתעסק עם הסיפוח כשהאדמה בוערת מתחת לרגליהם של מאות אלפים – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שעסוק בקמפיין מתמשך ומכוער כנגד היועץ המשפטי ומערכת המשפט – זה לא פוליטי? ראש ממשלה שדואג להחזרי המס שלו בשעה שמעמד הביניים מחזיק את ראשו בקושי מעל קו העוני – זה לא פוליטי? חברי ממשלה שמפירים ברגל גסה את ההנחיות שהם כופים על כלל הציבור זה לא פוליטי? ממשלה המרוקנת את הכנסת מסמכויותיה כדי להשתחרר מהפיקוח הפרלמנטרי ולחוקק חוקים ככל העולה על רוחה – זה לא פוליטי?! ממשלה של 36 שרים המופקדים על שברירי משרדים ואינם יודעים בין ימינם לשמאלם – זה לא פוליטי? סגירת אוניברסיטאות והשארת ישיבות פתוחות – זה לא פוליטי? שני ראשי ממשלה, שני מעונות ממשלה, תחזוקה מלאה של מעון חליפי – זה לא פוליטי? קרוב למיליארד שקל למטוס של ראש הממשלה – זה לא פוליטי? עמדתי בהפגנה הזו נדהם מההכרזות החוזרות ונשנות של המנחים שזו לא הפגנה פוליטית. הגיעו עשרות אלפים לכיכר וזה היה מרשים. אבל ככל שהזדהותי עם הדוברים שזעקו את מצוקתם הלכה והתבררה לי עובדה עצובה: כל עניינה של ההפגנה הזו הוא כסף. המסר המרכזי שההפגנה הזו מעבירה שהאש העצומה שהובערה בכיכר רבין תיכבה באחת אם רק יתיזו על להבותיה מספיק כסף. ניתוק מוחלט של הבעיה ממקורותיה. כי המשבר המתחולל כרגע לא קשור רק לארבעת החודשים של הקורונה. - הוא קשור לשנים של הפרטות. - של דילול רשתות הביטחון. - של הוצאות עתק בשטחים הכבושים. - של הגדלת פערים פנטסטית בין העשירון העליון לעשירונים הנמוכים ממנו, - של הזנחת מערכת הבריאות, החינוך והרווחה, - של פוליטיקת מקורבים. - של האדרת הטייקונים ורישוש מעמד הביניים. - של סדרי עדיפויות מעוותים. - של שחיתות שלטונית והסתאבות מתמשכת. זה לא פוליטי? וצריך לומר עוד משהו בשולי הדברים: אזרחי מדינה המנהלת מנגנון של כיבוש נורא על עם אחר, לא צריכים להיות מופתעים שהלב הערל של השלטון נאטם גם לסבלם שלהם. אז כן, בשיח המתנהל בין האזרח לשלטון הכל פוליטי. אבי אבות הפוליטי. ופוליטיקה זו לא מילה גסה. זה שדה הקרב בו מנהלים מאבק על זכויות, חובות, ונורמות מוסריות.
 

ayb1

Well-known member
המשבר המתחולל כרגע לא קשור רק לארבעת החודשים של הקורונה

המשבר המתחולל כרגע לא קשור רק לארבעת החודשים של הקורונה. - הוא קשור לשנים של הפרטות. - של דילול רשתות הביטחון. - של הוצאות עתק בשטחים הכבושים. - של הגדלת פערים פנטסטית בין העשירון העליון לעשירונים הנמוכים ממנו, - של הזנחת מערכת הבריאות, החינוך והרווחה, - של פוליטיקת מקורבים. - של האדרת הטייקונים ורישוש מעמד הביניים. - של סדרי עדיפויות מעוותים. - של שחיתות שלטונית והסתאבות מתמשכת. זה לא פוליטי?
 

איציק3332

New member
אם היה אפשר לתת לבני ברבש עונש מוות

ואתה בהמה שטן אם היה אפשר היה לתת לך עונש מוות...הלוואי כי אתם פשוט פושעים משתמשים בקורונה בשביל מטרות פוליטיות. יש ביקורת על ביבי אבל תהיו אמיתיים ואל תשקרו סתם ובשקרים שלכם אתם מבקשים לפגוע בציבור. עוצר מלא? סגר? זה המצאה של ישראל או של כל העולם? פתרונות יותר מאוזנים? מי את ברבש???????????????????אתם לא שמאל אתם זבל אנושי גם הערבים יודעים את זה. ושוב כמה שאני לא סובל את ביבי אני רק רואה את השקרים שלכם אני מתפוצץ ורואה בו קורבן. הפסקתי לקרוא כבר אחרי כמה שורות כי די עם השקרים
 

ayb1

Well-known member
"המתפלל על חברו נענה תחילה" (חז"ל) תזהר מאוד פתחת חשבון

עם אלוהים!!! תרגום לשפה מדוברת של הפתגם: תזהר מאלוהים!!! אתה שמאחל לברבש עונש מוות על שכתב את דעתו לגבי מעשי המושחת מבלפור אתה תיפגע מאלוהים בעונש המות שאתה מאחל לברבש הרבה זמן לפניו. .
 

ayb1

Well-known member
קטע פוליטי - בחירות הן מאורע שמתרחש כל כמה שנים - להנאתכם

בחירות הן מאורע שמתרחש כל כמה שנים, ובכל פעם הן גורמות לנו לחשוב שהכנסת הנוכחית היא מקור לשערוריות וסיפורים שנדמה שלא היו כמותם מעולם. כמובן שגם התקופה הנוכחית מעלה מחשבות שכאלה, לכן זה הזמן להיזכר במערכון של חני נחמיאס ודובי גל, שהופיעו בתיאום מושלם בקדם אירוויזיון של שנת 1992, כשלושה חודשים לפני הבחירות של אותה השנה. הוא יגרום לכם להתרפק על אותה תקופה נוסטלגית שעל פניו נראתה כתמימה יותר, ויוכיח לכם שמלבד כמה שמות שהתחלפו, שום דבר לא באמת השתנה בפוליטיקה כבר קרוב לשלושה עשורים.
 
למעלה