ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום משלם שוחד לציבור

סתוונית333

Well-known member
ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום משלם שוחד לציבור

מחלק 6 מיליארד שקל לציבור, ככה סתם, בלי קשר לשאלה אם נפגעו מהמשבר הכלכלי, אם הם נזקקים. מדובר במענק שנולד בפתאומיות בגלל שתי ההפגנות הגדולות השבוע בכיכר רבין בתל אביב וליד מעונו ברחוב בלפור בירושלים.
 

סתוונית333

Well-known member
יש לך חבר שלומד מהררררררר

כשהוא היה שר האוצר ב- 2005-2003 הוא קיצץ באגרסיביות את כל סוגי הקצבאות ושלח אנשים לעבוד. זה עלה לו בתבוסה בבחירות של 2006 הוא למד מהר איך לשחד את הציבור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא גם למד איך לחסל יריבים פוליטיים

כמו שאריק שרון ז"ל מינה אותו לשר אוצר כדי שייעשה את העבודה השחורה וייחשב לאיש הרע בתקווה שזה ייחסל אותו פוליטית ואכן לאחר פרישת קדימה הליכוד ירד לשפל של המנדטים של חירות, מאז איחוד גח"ל המפלגה לא הייתה קטנה כל כך. אז הוא נהג כך בלפיד שהטיל עליו את הגזרות הכלכליות ששנה לפני הבחירות שרי הליכוד לא העזו לתמוך בהן ואחר כך גם לכחלון נתן להיכשל כשר אוצר כשהגביל כשכל האחריות על ההחלטות עליו. מעניין אם גם לפיד, אם ייבחר לראשות הממשלה ינהג כך וימנה לשר אוצר פוליטיקאי שנושף בעורפו.
 

צביקה531

New member
שלילי..

לא כשאתה מנהל את המדינה. לי מותר לקבל מתנות מחברים אני לא קובע או משפיע על תהליכים. ביבי לא קיבל מתנות מחברים כי הם אוהבים אותו. לך ולי אף אחג לא היה נותן מתנות כאלה. שקוף שזה שוחד. אלה לא מתנות סמליות. מיליונים ניתנו פה "מתנה"
 

סתוונית333

Well-known member
נתניהו כמובן לא יחטוף כתב אישום על מענק ששת המיליארדים

אך מה שהוא עושה כעת זה מתן שוחד לציבור רק כדי לצנן את הזעם .
 
יום אחד נתעורר לא בעולמו של טרומן
(כך יאמרו לעצמם הקולגות ) אלא באפליקציה אנושית בשם "מניפולציה" שהורידו עלינו בלי שהרגשנו....
 

סוהי 7

New member
מזל שאת והמתחזה כאן...

המדינה מאוד זקוקה לחכמים חדי עין........עם כישרון דיקלום מנטרות שחוקות החוזרות על עצמם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אל תדאגי נראה שבעניין תקציב דו שנתי או חד שנתי

לא ביבי ולא גנץ לא מתכוונים לוותר והם יגררו את המדינה לבחירות בתקופת גל הקורונה על השאלה ה"עקרונית" אם עכשיו יש לקבל תקציב רק לשארית 2020 או לסוף 2020 וכל 2021.
 

סוהי 7

New member
אין אחדות כי צריך לשמור על מרחק

הפוליטיקאים לא שומרים על היגיינה מה שמוסיף על התרבות הנגיפים הציבוריים והאמת מוסתרת ע"י מסיכות שכבר לא מסתירות דבר. אז אולי בחירות יביאו לנו את החיסון המיוחל.......................................או לא.....................................................שוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הרבה ממשלות התעסקו בשוחד בחירות

ולקראת הבחירות התחילו לחלק תקציבים, זאת הייתה פרקטיקה מקובלת בפוליטיקה. נכון שהיה מדובר בתוכניות פופוליסטיות ולא בחלוקה ישירה לכל אחד ואחד.
 

צביקה531

New member
אולי אך...

בואי ניתן לעצמינו קצת קרדיט שהציבור מספיק אינטלגנטי וחכם, ב 3000 שקל הוא לא יקנה אותנו. יש לי טענות לביבי בעניין בירוקרטיה. אתה בשלטון מאז 2009 ברצף. בירוקרטיה היא מכה עולמית שמשרתת את הממסד. זה רק בידי הממסד לפשט אותה, אם רוצים. אני מבין את הרצון של ביבי לפשט, לא ליפול למלכודת של בירוקרטיה וקריטוריונים. הזעם יעלם ברגע שנרגיש שלא מחרטטים אותנו. המסכות וריחוק חברתי הם חלק די שולי במלחמה בקורונה. החלק הקריטי הוא למנוע את שרשרת ההדבקה. כל עוד המערכת לא מסוגלת לתת תשובה תוך פחות מ 24 שעות אותו "חיובי" ממשיך להסתובב בינינו ולדבק. לפעמים במודע לפעמים לא. אמרו אתמול שאנשים הפרו בידוד. אין דבר מקומם יותר מזה שמגבילים לך את חופש התנועה ואתה יודע שלא היית במגע עם אותו אדם. שזה השכן שלך מעבר לקיר או מלמעלה. אבל אין עם מי לדבר, אין למי להסביר. פה הבעיה, מסכות ו 2 מטר זה שולי. יש לנו הציבור תחושה שחוסר יכולת של הממשלה להשתלט על הבארדק הם זורקים אלינו. אז תטילו עוד סגר. שבועיים והעקומה תתישר, ומה? נצא החוצה לעוד סיבוב?
 
אבל אלה שהפגינו זה לא משפיע עליהם הכסף

גם אם תקבלו מאה אלף כל אחד תהיו נגד ביבי אז זה לא בגלל ההפגנות זה בשביל לעזור לחלשים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת בדיוק הבעיה שגם החזקים מקבלים את התוספת

גם מי שאיבד את פרנסתו וגם מי שאפילו לא הוצא לחל"ת ועבד כאילו אין קורונה וגם מי שלא יצא לחל"ת ופשוט קיבל חופשה בתשלום על חשבון ימי החופשה כולם ייקבלו את אותו הסכום. וגם שופטי העליון ופנסיונרים של משרד הביטחון ואולי גם הח"כים והשרים יקבלו את אותה התוספת.
 

צביקה531

New member
שטויות

ה דינה יודעת מי החלשים. זה לא לעזור לחלשים. ביבי אמר את זה במפורש אז אל תמציא. ביבי רואה במענק סטארטר מחודש לכלכלה שנחלשת. הוא מעודד בכך צריכה. מילים שלו. ביבי לא הפך את עורו, הוא לא נהיה בין לילה סוציאליסט שדואג לחלשים, בתפישתו הכלכלית חלשים לא מעניינים, אין להם תרומה ממשית לכלכלה, בוא נהיה מציאותיים ולא דמגוגיים. משפחה שחיה על קצבת ביטוח לאומי וצורכת רק את המינימום ההכרחי, תרומתה לכלכלה היא אפסית
 

צביקה531

New member
דווקא אני השתכנעתי...

לא בניתי על המענק וזה לא שינה את ההתנגדות שלי לביבי אבל.. אני תומך נלהב במחאת העצמאיים, ממש לא במחאת הדגלים השחורים, המחאה מיותרת. לקרוא לביבי להתפטר כשרק לפני 4 חודשים הוא קיבל 36 מנדטים למרות הגיבנת המשפטית שלו שכל מי שהצביע לו מכיר אותה היטב? זו מחאה נגד חצי מהעם ולא ממש נגד ביבי. עצוב מאוד ש 2 מיליון איש מוכנים "לחיות בשלום" עם זה שהמנהיג שלנו מואשם בשחיתות, אבל זה מה יש. יש לי טענות אחרות לביבי. בכל משבר בטחוני ולא רק תמיד השתמשו במערכת בטחון בגלל היותה מעצמה ארגונית בתקופה האחרונה ביבי השתמש בתיק הבטחון היוקרתי כדמי שתיקה לאותו פוליטיקאי שמזיק לו באותו רגע, אז מה הפלא שהצבא לא מקבל את הפיקוד על המשבר? הכל אישי מר נתניהו? איפה טובת העם? על זה צריך להתקומם. ביבי פונה לגנץ לשים את הפוליטיקה הקטנה בצד. נאה דורש נאה מקיים.
 

סוהי 7

New member
יפה דיברת,צביקה....מסכים עם כל מילה.


אתה מהווה דוגמא לכך שניתן להביע כל דעה בדרך תרבותית,עיניינית,בלי צורך בכינויי גנאי ועיוותי מילים ולהיות מובן וברור. יישר כח.
 
למעלה