המשרת זוהר למורדת יפעת שאשא: "את גמרת אצלנו"

אבנר ג2

New member
המשרת זוהר למורדת יפעת שאשא: "את גמרת אצלנו"

וזאת על מה? על שהיא כיו"ר ועדה פלמנטרית, שתפקידה לפקח על הממשלה מילאה את תפקידה, וסירבה להגיד "אמן" אחרי "מצוותיו"- גחמותיו של "המנהיג" אח"כ מכלוף קיבל "הנחיה", מ"המנהיג" לבלוע את האיום ששלח למורדת, ולהגיד רק שהועדה שלה תושעה... (אח"כ כשהאבק ישקע והפד'יחה תישכח - ישלחו את המורדת לסיביר)
 

איציק3332

New member
על זה שהיא פוליטיקאית מסריחה בדיוק כמו זוהר

תפסיקו להיות תמימים,היא עשתה את זה בשביל שישמעו עליה ולבנות את עצמה פוליטית אחרת מי היה שומע עליה? יושבים 120 זבלים , 120 חברי כנסת מסריחים אוכלים חינם לוקחים משכורות וחוגגים על הכסף שלכם ורוקדים על הדם שלכם בזמן הקורונה. ואתם עדיין תמימים?
 

tgranot1

New member
קודם כל תנקה את המח...

עכשיו נסה להסביר לכולנו מה בדיוק ההגיון לסגור את הבריכות העירוניות וחדרי הכושר ולהתיר רחצה בבריכות בבתי המלון ? יש איזה מחקר חדש שאיננו מודעים לו הקובע כי וירוס הקורונה נשאר בבית בזמן שאנשים יוצאים לנופש?
 

איציק3332

New member
מי דיבר על זה? אתה גם חסר מוח וגם חמום מוח

מי התווכח על כן בריכות או לא? להיפך אני בעד ושמח שפתחו את הבריכות. אבל ברור לי שהיא עשתה את זה לקבל כותרות וקולות כמו כל פוליטיקאי.היא לא חיפשה את טובת הציבור.
 

tgranot1

New member
יופי שאתה שמח. גם היא.

לכן ההגיון בכל זאת תפקד אצלה והיא נאבקה על מנת שיפתחו את הבריכות כנגד החלטה שרירותית של ראש הכנופיה ועושי דברו. תתעוררררררררררררררררררררררררררר!!!
 


 

jackie111

Well-known member
יש מרחק קצר מאד

בין שלטון דמוקרטי לדיקטטורה. ביבי וכלבלביו נושכים כל מי שמגלה טיפלה עצמאות ומחשבה יצירתית. ביבי אבד את הבטחון שהיה לו אך לפני חודשיים. כל מה שהוא עושה עכשיו מתחרבן. ואז הוא מפחד!! ונוהג בצורה טפשית.
 
למעלה