ח"כ מקלב לנתניהו:"הציבור שלנו תמך בך, כעת איבדנו את זה"

  • פותח הנושא ayb1
  • פורסם בתאריך

ayb1

Well-known member
ח"כ מקלב לנתניהו:"הציבור שלנו תמך בך, כעת איבדנו את זה"

סגן השר אורי מקלב אמר בישיבת חברי הכנסת עם ראש הממשלה נתניהו הבוקר, כי "לצערנו אין שקיפות והציבור לא יודע מה קורה, יש תהיות על הסגר עצמו, המערכת לא עושה את מה שצריך, לא מפנה למלוניות ומבקשים ממנו רק לתרום את חלקו, הסגר בבני ברק נצרב בציבור כאילו הקורונה זה רק בציבור החרדי, הסגר הוא פוגעני, סגרו בתי ספר של חינוך מיוחד. השוטר בקצה עושה מה שהוא רוצה, רק אתמול ראינו איך ח"כ אייכלר מעוכב על ידי שוטר, אם חבר כנסת מעוכב מה קורה לאזרח שצריך לצאת לעבודה חיונית?". סגן השר מקלב פנה לראש הממשלה ואמר: "הציבור שלנו תמך בך, מוקיר טובה ולא מקבל את ההתקפות בתקשורת כנגדך, אך כעת איבדנו את זה ואף מאשימים אותנו בשותפות איתך. לציבור החרדי יש זיכרון ארוך וכעת מצפים לפעולה והתערבות שלך, למעשים ולא לדיבורים". https://www.maariv.co.il/breaking-news/Article-777270
 

סוהי 7

New member
המצב קשה ומסובך וכולם צודקים

אני מאמין שנעבור את זה כי עובדה היא שעברנו את פרעה.....ולא רק.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הטעות של נתניהו שהוא נכנע ללחץ הכלכלי שהופעל עליו בדיוק כמו

בביטוי, מה שזול יותר בסוף הופך להיות יקר יותר. הוא לא היה צריך להיכנע, גם במחיר של בחירות ולא היה צריך לשחרר את ההקלות בבת אחת, אלא באופן מדורג ומחושב תוך בקרה, בדיוק כפי ששר האנרגיה מציין.
 

ayb1

Well-known member
הטעות היא לא שלו,היא של הבוחרים באדם שאינו מנהיג להנהגה

האיש הוא מניפולטור פוליטי מצטיין אבל מנהיג מדינה רע מאוד המושחת מבלפור מעולם לא היה מנהיג ולעולם כבר לא יהיה. יכולתו המנהיגותית - לא קיימת , זה נחשף לעין כל!!! כולנו רואים כעת - במשבר הנוכחי - בבהירות רבה בגלוי לעין כל עד כמה האיש אינו מסוגל להנהיג .
 

דיברגנט חדש

Well-known member
באמת? אם הוא לא מנהיג מלידה, אז מי כן? גנץ? לפיד?

אתה מוזמן לבחור לי כל שם מחברי הכנסת הנוכחיים
 

ayb1

Well-known member
כל חבר כנסת אחר שתבחר מהליכוד עדיף ממנו

תבין האיש כישלון מוחלט.
 
למעלה