התקשורת הורסת חיים

jackie111

Well-known member
התקשורת הורסת חיים

פסקי הדין בתקשורת לפעמים חמורים יותר ממה שהיה נותן בית המשפט. מסתובב כרגע ארוע של שחקן בשם רועי בוי שלפני 5 שנים צלם את עצמו מול ילדים בדואים. התקשורת הרסה את חייו. יותר לא ישתתף בסרטים. הוא פוטר מעבודתו. זהו גמרו אותו. הוא לא הראשון. רבים עברו את זה כשנתפסו במעשה מגונה בנשים (לכאורה) זהו אין להם קריירה לא יפרסמו שום כתבה שלהם בעיתון. עדיין לא הגיע לבית המשפט וכבר עשו להם משפט שדה בתקשורת. חוסלו. רוצים שמות? משה איבגי גרבוז אלכס גלעדי יורם זק דודו טופז מאיר אריאל
 
אתה באמת משווה ברצינות?
"צילם את עצמו מול ילדים בדואים"?
&nbsp
כוכב ילדים שחינך את ילדיו שילדים בדואים הם קופים בגן חיות שצריך להאכיל.
&nbsp
נראה ראוי שימשיך להיות דמות אהובה ויצוגית כסמל לילדים ושיעסיקו אותו ככזה?
&nbsp
אם זה לא מספיק האיש שחרר סרטון התנצלות שכולל מוטיבים כמו "הבדואים לימדו אותי לרכב על סוס"....
&nbsp
מה לדעתך היה קורה לכוכב ילדים אמריקאי אם היה מצלם עצמו, למשל, נוהג במיניוואן המפואר שלו בקראון הייטס, ברוקלין, ומתקרב לילדים חרדים ושואל את ילדיו : Who wants to feed a Jewish children? ונותן להם עוגיות לא כשרות..
 

jackie111

Well-known member
דנו בזה ברשתות החברתיות.

הבחור התנצל. חלאס. לעבור לנושא הבא.
 

סוהי 7

New member
במקרים האלה אני משבח את התיקשורת


כל אבירי ה"תרבות" שהזכרת נגועים בסגידה לאגו של עצמם,מתנשאים ובזים לכל מי שהוא לא הם,רואים בנשים כלי שימושי לטווח קצר ולצרכים בלתי נשלטים,ועכשיו קם לנו גזען בזוי שלא היסס ל"חנך" את ילדיו הקטנים לראות בילדים אחרים,שונים ועניים מהם כאילו היו בעלי חיים בפינת ליטוף. אבל למה הזכרת את מאיר אריאל.......מה הוא עשה רע למישהו?.....להיות שמאלן זה חוקי בארץ הזאת.
 
למעלה