ושוב "אלימות המשטרה"........

Ron W

New member
הנושא לא תעודת הזהות אלא הדרישה לחבוש מסכה ברחוב פתוח

לא סביר שיאלצו אדם לחבוש מסכה 24 שעות כל עוד אינו בביתו לבד!- זה נוגד חוק כבוד האדם וחרותו כשהוא לבד במרחב סביר. בלי קשר לסיבת המסכה והאפקטיביות שלה - זה פשוט בלתי סביר הרי מאפשרים לנו לשבת במסעדה או בית קפה ללא מסכה במרחק 2 מטר מסועדים אחרים או לעשות ספורט ללא מסכה.. מנגד במקומות מקורים דהיינו חנויות מרכולים קניונים ומשרדים ניתן למנוע כניסה ללא מסכה או לפחות להציג שלט בכניסה. לכן העילה לבקשת תעודת זהות בשל אי חבישת מסכה ברחוב מופרכת ברחוב שאינו הומה, או חמור מכך כשאין איש מסביבנו הרי אבסורד לעטות מסכה לאורך שעות גם חונק ופוגע בנשימה ובבריאות.
 

רשוי

New member
כנראה שרבים נדבקים ברחוב,מסכה סביר ללבוד כל היום,גם לילדים

 

Ron W

New member
כנראה הפסקת להיות מחובר למציאות (ולא מהיום)

נראה אותך צועד 5 ק״מ בחום ברחוב בעיר עם מסכה
 

yair_bar

New member
מנהל
למעשה כמעט ולא היו מקרי הדבקות ברחוב. הנחיה מטומטמת

יתר על כן - אם אתה יושב במסעדה בכסאות בחוץ אתה אמור לשבת בלי מסיכה. אם אתה צועד 20 ס"מ מאותו אדם אתה צריך מסיכה. &nbsp אין שום הגיון בחוקים והנחיות. &nbsp הם עדיין החוקים וההנחיות אבל עדיין
 

סוהי 7

New member
עושה רושם שאתה לא מבין את משמעות דברי עצמך

ראשית,מדובר בהוראה מחייבת של משרד הבריאות לחבוש מסיכה במרחב הציבורי...על האזרח לציית ועל השוטר לאכוף את זה על האזרח.אין שום רשות וזכות להתווכח עם השוטר על ביצוע הוראה חוקית. אם אתה טוען שיש כאן עבירה או הוראה בלתי חוקית הנוגדת את חוק כבוד האדם וחרותו יש לפנות בתביעה לבית המשפט ורק כאן יפסק הדין לחיוב או לשלילה ולא ע"י התעמתות בלתי חוקית עם שוטר בשטח. כל הויכוח על רמת שיקול הדעת בהוראות,בהגבלות ובמדיניות הממשלה לא נוגע לחובת הציות להוראת שוטר.
 

Ron W

New member
הרושם שאתה נבוך ומבולבל כמו השוטרים שלא מבינים ונדרשים לאכוף

איזה הוראה ביביסט? הוראה לשים מסכה 24 שעות בחוץ? והרי במרחב הפרטי אין להם יכולת לאכוף. מהו מרחב ציבורי? האם ניתן לאכוף בכלל הוראה כזאת בכל רחוב קטן או סימטה ואם האדם במרחב הבית שלו ונפגש בחצר עם שכניו או אורחיו זה לא מרחב ציבורי ומסוכן יותר. תפסיק לבזות את עצמך. השוטרים עצמם לא מבינים מתי לאכוף. ההוראה היא לא בדיוק חוק והקנס או הדרישה לזהוי בגלל הוראה כזאת עוד יותר מופרך.
 

jackie111

Well-known member
סוהי תפוז נתנו לך קרדיט.

שמו אותך על דף הבית של תפוז. חבל שאנו לא מסכימים גם בנושא זה. ועוד חבל אחד. חבל שאי אפשר להכנס לפורום מהדף הראשי.
 
למעלה