דיון: הקורונה זה אצבע אלוקים

marabo

Well-known member
דיון: הקורונה זה אצבע אלוקים

ו"אין עיצה ואין תבונה נגד ה'." את זה כבר כולם מבינים, גם האטיאיסטים הגדולים ביותר, אלו שתלו יהבם במדע וסיפרו לנו ניסים וניפלאות על מכון ויצמן או כל מיני מכונים כאלה ואחרים שיביאו לנו את הישועה.מבינים היום שלא מהם תבוא הישועה. ולכן נשאלת השאלה, מה האל רוצה להגיד לנו?
 

Ron W

New member
אלהים הוא מעשה ידי קדמונים פרימיטיביים

אמש בערוץ ההסטוריה הדגימו פסלי אלילים במקסיקו העשויים כדוגמת פסלונים במזרח אסיה והדו בפרט כבר העלו קונספירציה שחוצנים הטיסו אותם לדרום אמריקה אבל סביר יותר שמטבע האדם לייצר לעצמו חבר דמיוני יותר או פחות. העמים החרוצים בחרו בפסלון או נביא בשר ודם ויהודים התעלקו על אליל עץ ועשו אותו דנידין רואה ואינו נראה היום מאמיניו הם נראים ואינם רואים (את האמת)
 
מסכים אבל זה הטבע

אמרתי שהטבע מתנקם בנו בגלל שאנחנו כל הזמן פוגעים והורסים אותו
 

jackie111

Well-known member
האמונה הדתית

מקבלת פינות בנפש מאמינה במקומות שלמדע אין עדיין הוכחות. הדת מתחרה במדע על התודעה האנושית. במקום שלא היה הסבר נכנסה הדת ואומרת "זה אצבע אלוהים". המדע התקדם במאות השנים האחרונות והדת נידחקת לפינות שעדיין המדע לא נתן להם הסברים כיום יש הוכחות מדעיות ל99 אחוז מתופעות ולכן תמצא גם השיטה לתקוף את הקורונה. צריך לזה טיפה סבלנות. אלוהים יכול לצפות בוירוס? וירוס הקורונה הוא קטנטן שרק בעזרת ציוד מדעי והשכל האנושי ניתן לצפות בו. כיצד מתנהג הוירוס? רק המדענים יסבירו. כיצד להלחם הוירוס? מנסים זאת בעשרות מעבדות ביולוגיות בעולם. ושם ימצאו את השיטות ולא בבתי הכנסת או במדרשות. תחפשו לאלוהים פינות אחרות כי במאבק נגד המדע נחל תבוסה.
 
סמאל קיצון זאת כת דת עובדי אלילים

הכי פרימיטיבית חשוכה שהייתה קיימת משחר ההיסטוריה . יותר קיצונית אפילו ממאה שערים . מאה שערים וכו' הם בעצם פלג קומץ במשבצת הסמאל קיצון החילון .
 

jackie111

Well-known member
אני מאד שמח

שזו התגובה שלך. מזמן לא קראתי תגובה כלכך בתת רמה. לא היה בה שום בסיס שהוא אמת. מזמן שמתי לב שאתה והגיון בסיסי הם כמו שמן ומים. לא מתחברים. אתה לא מבחין בין תעמולה למידע. בין אמונה למידע בדוק.
 
בחרת לברוח ולהשמיץ אותי אישית במקום לענות לנושא לעניין לתוכן

אשר הבאתי למעלה , יען כי יכולת המענה שלך (כמו של חלק מהסמאל) לתוכן שווה לאפס. תכלס בשטח בשורה התחתונה אתה נטו הרימות דגל לבן לכניעה .
 

Pussy Galore

New member
הבלים ואהבליוּת!

מדי פעם נתקלת האנושות בארוע טבע שהשלכותיו בלתי נשלטות. זה אינו מוכיח קיום אל. זה רק מוכיח כי למציאות, לטבע, יש עוד אי אילו "קלפים בשרוול" אשר לא ידענו על קיומם. צריך לשנס מתנים ולרדת לשרשם, חמושים בלמודי לבה ראויים, במקום למודי "עיול פילא בקופא דמחטא", ובמקום להרים ראש אל הסטרטוספירה, לפלבל בעיניים, לגלגלן ביאוש, ולנסות לתקשר עם החבר הדמיוני שם. אענה לך בדברי אליהו בכרמל "קרא בקול גדול כי אלהים הוא, כי שיח וכי שיג לו, וכי דרך לו, אולי ישן הוא ויקץ" (מלכים א יח כז)...
 

marabo

Well-known member
במכון ויצמן חסרים לימודי ליבה?

במכון בנס ציונה אולי לא למדו? על מה אתה מקשקש? אתה רואה שזה לא קשור לזה ואין להם פתרון. אז מה האל רוצה להגיד כאן?
 

marabo

Well-known member
זה שיש קשר זה וודאי, כמו לכל הבריאה שהוא קשור

אם הוא אכזר או לא זה כבר לא בפוזיציה שלך לשפוט.
 
רוצה להגיד לנו שהתקשורת נשלטת
ולא צריכים לנחש הוא אומר בלי כחל וסרק.

הגיע הזמן להניח בצד את ספר התנך,זה תקשורים ישנים

שמתאימים לאנשים פרימיטיביים שהיו פעם.

למשל לא לאכול חזיר... - לא לאכול כי אין מקרר לשים וזה מאוד

מסוכן שחזיר מתקלקל.

https://www.youtube.com/watch?v=tY5edO3vf7M&list=PLgHcfi4KYpjFirmVvIeM8rzdPaSWyOY1b&index=1

מ 9:35
 

איציק3332

New member
אלוקים הוא דמוקרט ולא מחפש עבדים

לכל אדם זכות להיות מי שהוא להאמין במה שבא לו אם בכלל וזאת כל עוד הוא לא פוגע באחר
 

סוהי 7

New member
המדע קובע - הקורונה זה וירוס.

ואם אצבע אולוהים נגעה גם בזה....יש להכניס אותו לבידוד לשבועיים,ואחר כך נראה.
 
מה אתה חושב?

מה לדעתך ד' רוצה לומר לנו? ואם אפשר אז אולי תסביר למה התובנה הזו הגיעה דרך הקורונה?? הערה אני לא דן בהנחת היסוד שלך "שהקורונה היא אצבע אלו-קים מפני שהדבר פשוט ,ומהווה בסיס, אבן יסוד ביהדות. העיקר הראשון ב 13 העיקרים א. כי ה' הוא בורא ומנהיג לכל הברואים והוא לבדו עשה ועושה ויעשה לכל המעשים. העיקר ה -11 יא. שהוא גומל טוב לשומרי מצותיו ומעניש לעוברי מצותיו. אגב המילה מגיפה מקורה ב"נגף". והיא מופיעה מספר פעמים בתורה כעונש על חטא בשבוע שעבר קראנו על המגיפה שפרצה בקרב אלו שהלכו עם המדיניות, לפני 3 שבועות על הנוהים אחר קורח ועדתו. אתמול צמנו ב"ז בתמוז ואחת מהסיבות לצום הוא חטא העגל שבעקבותיו הקב"ה היכה את הנוהים אחרי העגל במגיפה... הנה כי כן נוכחנו לדעת שחייב להיות חטא , אשר בעקבותיו מגיעה המגיפה.
 
הוא רוצה להגיד לכם

רימיתם גנבתם שיקרתם ועשקתם בשם הדת השפלתם נשים ומיעוטים, אז תלכו לעזאזל
 
רוצה תשובה ברוח אלוהי האבולוציה?
התשובה שלי שתעשה כמוני : סע לכל מדינה שתבחר באפריקה ו"טייל" בין כפרי המקומיים ותראה איך התושבים חיים, היכן הם גרים, איפה הילדים לומדים, מה וכמה הם אוכלים ומעל לכל איך האדם הלבן נתפש בעיניהם? ומשם תטוס ישירות למערב אירופה וכנס לבית קפה מפונפן מקומי ואז תבין הכל! הבנת נודניק?
 
למעלה