ושוב "אלימות המשטרה"........

סוהי 7

New member
ושוב "אלימות המשטרה"........


אז מה הסצנה האחורנה?......אישה צעירה הולכת ללא מסיכה.השוטרת שואלת אותה למה היא ללא מסכה והיא משמיעה תרוץ לא ברור.היא מתבקשת להזדהות עם ת,ז. ואומרת "אין לי כאן"......מתבקשת לומר את מספר הת.ז. היא מתחילה ומפסיקה מיד בטענה שהיא לא זוכרת.היא מתבקשת להתלוות עם השוטרים לתחנה לצורך זיהוי ומתנגדת.היא מוזהרת ע"י השוטרת שיהיה צורך לעצור אותה בכוח וזה עדיין לא עוזר. הכל מצולם ומוקלט ובכל זאת מוצג בטלביזיה כ"אלימות משטרתית".......אז אני קורא למשטרה להמשיך לעשות את העבודה ולצלם כל אירוע.
 

שיבר4

New member
שיעצרו גם אותך על זה שאינך זוכרת תז

ותוכלי לעבור לגור בצפון קוריאה תרגישי טוב שם
 

ayb1

Well-known member
החוק בישראל ברור ומחייב כל אזרח להצטייד בתעודת זהות

בצאתו מהבית. המשטרה בעידן הממוחשב מסתפקת בכך שתתן לה את מס תעודת הזהות שלך כדי שתבדוק המחשב הניידת . אם לא תוכל להזדהות השוטר יאלץ להביא אותך לתחנת המשטרה לבירור מעמיק יותר.
 

רשוי

New member
כמה נוח לתקוף המשטרה ולא ללכת עם מסכה

יש בעמנו הרבה אידיוטים ואידיוטיות אז שישלמו וגם ילבשו
 

סוהי 7

New member
ולא רק.....

מי שמתחצף לשוטר,מתווכח ומתנצח,מסרב לציית להוראות שוטר,מנסה להתחמק,מתחכם.....עלול להסתבך בשימוש בכוח נגדו וזה אף פעם לא נראה יפה במצלמה. מצד שני,שוטר לא חייב להיות רק צודק,כדאי לנהוג בחוכמה בידיעה שהכל מצולם,מוקלט וערוך.
 

ayb1

Well-known member
לפני שאתה משמיץ כדאי לבחון את השתלשלות המקרה עם האשה

שסירבה להזדהות 1- נתבקשה בנימוס לחבוש מסיכה 2- לא היתה לה מסיכה ולא חבשה 3- נתבקשה לתת תעודה מזהה אמרה שאין לה מחשש לדוחו של 500 ש"ח 4- נתבקשה להקריא מהזיכרון את מס תעודת הזהוי -תשובה לא זוכרת. 5- נתבקשה בנימוס להתלוות ל-2 שוטרות לתחנת המשטרה - ניסתה לברוח. 6 - נתפסה,התישבה במלוא משקלה על המדרכה ואחר נשכבה ועברה לצעקות ויללות לעורר מהומה ללא כל צורך. לי נידמה שהשוטרים נהגו כנדרש בחוק ואולי אף ברחמנות מה, הגברת לעומת זאת ניסתה בכל יכולתה הדלה להתחמק או לחילופין להגיע למהומה שתביך ותלחיץ את השוטרים אל מול העוברים והחשבים.
 

סוהי 7

New member
ועכשיו צריכים משמיצי המשטרה האוטומטיים להתמודד עם העובדות


אבל מקובעי דעה שטופי מוח לא מתרשמים מהעובדות ומהאמת.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הן אמרו מס' ת.ז., אך המערכת לא זיהתה את המספר

ברגע שלא הופעל כוח על השוטרים, אסור להם להפעיל כוח, במיוחד לא על אישה או על ילדה.
 

Pussy Galore

New member
לשוטרים יש נתיך (fuse) קצר ביותר. עדיף לא להעמידו למבחן.

והגרוע מכל הוא היכלת לדרוש הזדהות באפן גורף, בלא סבה סבירה. בארה"ב, אי-החוקיות של "בלא סבה סבירה" - מעוגנת בחוקה...מכיוון שזו היתה התנהלות הבריטים נגד אנשי המושבות בצפון אמריקה. הם נכנסו לכל נחלה ולכל בית בחפושי נשק בלא סבה סבירה ועכבו בני אדם ברשות הרבים לצרך חפוש גופני בלא סבה סבירה...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בכלל עשו לה טובה שנתנו לה להגיד מספר תעודת זהות

כשאדם מסתובב ללא תעודת זהות יש זכות מלאה לעצור אותו. היא קיבלה הזדמנות וגם ביקשו ממנה ללכת בנימוס להזדהות.
 

שיבר4

New member
95 אחוזים מסתובבים כל הזמן ללא תעודה

יאלה בוא נעצור את כולם ונרגיש גאים ומאושרים שאנו שומרים על החוק ומונעים הפרתו על החתום משטרת ישראל.
 

שיבר4

New member
ונמשיך לכסח במכות גם כאשר על הרצפה

כי מקודם התנגד ותפקידנו לשמש במקום בית משפט ולהחליט שיש להכות בברוטאליות גם כאשר אין שום התנגדות כאן כבר איו חוק
 

סוהי 7

New member
סוף סוף אתה משמיע משהו הגיוני וסביר.....

הוא שאמרתי,אין שום הצדקה בשום מקרה להכאת אזרח לאחר שהוא אזוק או מוחזק שוכב על הקרקע ללא יכולת לפגוע בשוטרים.אבל לא צריך להפוך כל אזרח לשה תמים ופגוע ללא עוול בכפו אם מוכח ומוסרט שההתנהגות שלו חיבה את השוטרים בשימוש בכוח.
 

Pussy Galore

New member
בעצם, כל הבעת מחאה, אפילו מלולית, עשויה להחשב לעבירת

"הפרעה לשוטר במלוי תפקידו" וכמעט תמיד מוסיפים לה עבירת "תקיפת שוטר", ליתר בטחון בהרשעה. אם ה- encounter לא צולם בוידיאו - אין לך סכוי לצאת בלא פגע...מכיוון ששופטים מקבלים תמיד את גרסת השוטר, אלא אם כן מוצג וידיאו המפריך את טענותיו...
 

ayb1

Well-known member
החוק מחייב כל אדם להסתובב עם תעודה מזהה

ברוב המצבים השוטרים מגלים הבנה - כמו גם במקרה האשה - ומאפשרים הזדהות לאחר מסירת מס הזיהוי בעל פה ובדיקתו במחשב הניידת או צלצול לבירור בתחנה. לעתים יסתפקו ברשיון נהיגה עם תמונה,פנקס חוגר או אפילו תעודה פנימית של עובד במפעל ענק מוכר כמו עובד צהל,תעשיות ביטחוניות וכדומה. זכור!!! אם אתה מסתובב בלי תעודה מזהה השוטר רשאי לעכב אותך לבירור מעמיק בתחנת המשטרה.
 

סוהי 7

New member
שיבר,אתה דולף דברי הבל בהגזמה וחבל שכך.

בצפון קוריאה,בדרום אפריקה,במערב ארצות הברית ובמזרח בלגיה - אם שוטר פונה אליך ומבקש ממך להזדהות,אתה חייב להזדהות....לא להשיב בחוצפה,בבוטות,בזלזול ולסרב להזדהות ולנסות להתחמק.אם השוטר מודיע שאתה מעוכב לצורך חקירה אתה חייב להתלוות אליו ללא התנגדות ואם אכן תתנגד ,זכותו וחובתו של השוטר להשתמש בכוח סביר לגרום לך לעשות כדבריו. הדגשתי ואחזור על כך כי את סלקטיבי בהקשבה - בשום מקרה אסור לשוטר לנהוג באלימות כלפי אזרירח לאחר שהוא כבר אזוק או מוכנע ושוכב על הקרקע.שוטר שמכה אזרח בתנאים האלה הוא עבריין אלים....ובניגודלהתלהמות המטופשת שלך.....זה השוטר,לא כל המשטרה ולא הממשלה ואפילו לא ביבי.
 

Ron W

New member
בכל מדינה בעולם מכירים את המינוח אחריות מיניסטריאלית

ביפן של פעם ראש ממשלה היה עושה חרקירי בישראל של היום יש לעשות חרקירי על מי שמשחרר את המנהיגים מאחריות.
 

איציק3332

New member
יופי של תירוצים אז ביקשו ממנו להתלוות והיא התנגדה

למה היא מסבכת את עבודת השוטרים?
 
למעלה