משבר הקורונה יחייב לעשות

jackie111

Well-known member
משבר הקורונה יחייב לעשות

צמצומים בהוצאות הממשלתיות. לפטר עובדי צבור ועובדי מדינה רבים. לצמצם במשכורת הנשארים. אבל שום דבר לא יתקבל כצמצום אם נשאר עם ממשלה כל כך גדולה חייבים לפרק ולהרכיב מחדש ממשלה קטנה יותר. השרים וחברי הכנסת צריכים לצמצם בשכרם ואפשר שיתרמו חלק משכרם בהתנדבות. האם אתם צופים שהצעתי תתקבל?
 

katomish

New member
אני מציע שיקצצו בפנסיות התקציביות שגוזלות עשרות מליארדים

מכספי הציבור. זו הצעה פרקטית ולא הצעה של מראית עין, למרות שגם למראית עין עדיף שכל הח"כים והשרים יוותרו על 20% משכרם בנוסף רצוי שהגנרלים ויוצאי המשטרה בכנסת יוותרו לחלוטין על הפנסיות של עשרות אלפי שקלים בזמן שהם מקבלים משכורת ושגם ממנה יקצצו 20% כמו כל השאר. פנסיות נועדו למי שהגיעו לגיל פרישה ואינם עובדים, לא לאנשים עובדים.
 
מצד אחד קצר וקולע מצד שני לך תסביר את זה לאספסוף השמאלני

עלות הפנסיות התקציביות מגיע כבר עתה ל 700 מיליארד שקלים. משרד ממשלתי מיותר עולה פחות מעשרים מיליון שקלים לשנה... זה אומנם הרבה מאוד כסף אבל זה אפילו לא פרומיל מההוצאות על הפנסיה התקציבית
 

איציק3332

New member
לקצץ גם בפנסיות התקצביות וגם לחברי הכנסת והשרים

גם לשופטים,לכל מקבלי הכסף הציבורי לקצץ
 
הפנסיות התקציביות לא גוזלות 700 מליארד

רוב מקבל הפנסיות הללו הרוויחו אותן ביושר מי שמקבל פנסיה חריגה של עשרות אלפים שיקצצו לו, אין לי בעיה עם זה אבל זה לא יקרה, הם חזקים מידי
 

סתוונית333

Well-known member
רגע רגע , אם יצמצמו אז מה יהיה על מר קיש קיש שחשק במקלחת

ושירותים פרטיים במשרדו ?
 

איציק3332

New member
למה לפטר?חסר מובטלים? אבל כן לקיצוץ גדול

לא לפטר כי יש מספיק מובטלים אבל מה שכן זה לקצץ להם במשכורות
 

avi633

New member
חבל שאני צריך לענות כמו ימני וקפיטליסט

רק במגזר הציבורי והממשלתי השכר לא קשור לכמות העבודה שיש לעובד. השכר הוא ונקציה של הסכמי עבודה הסטורים. מורים שלא יצאו מהבית בתקופת הקורונה קבלו את אותו שכר שקבלו כשעבדו במשרה מלאה. עובדים במשרד החוץ שהם תקועים בארץ שכרם לא נפגע והם אפילו לא יצאו לחל"ת. לכל אלה צריך לקזז בשכר כסולידריות עם מגזרים אחרים.
 
למעלה