פייק גל שני פוליטי וסדיזם מזעזע בסגירת עסקים

Ron W

New member
פייק גל שני פוליטי וסדיזם מזעזע בסגירת עסקים

מבחינת טרמינולוגיה אין מגיפה בארץ אין אלפי קורבנות .. למעשה לא היתה שפעת חוץ מהקורונה לא קראנו על מספר קורבנות מסתם דלקת ריאות שגובה קורבנות כל שנה בגילאי 80 + . הסגר הביא למליון מובטלים ופגע באורח אנוש. מעל מאה מתאבדים אלפי תינוקות שאנשים דחו להביא בגלל המצוקה אלפי תינוקות שלא מקבלים תזונה נאותה או חווים טראומה מהסגר שתגרור דור בעייתי מאוד. אם הצליח למושחתים במרץ, הם ממציאים גל שני בשקר במצח נחושה דברו על חוסר במכונות הנשמה ואף הוציאו את כספנו ברכישת אלפי מכונות והיום רק 39 מונשמים כשהסף להחזרת סגר והגבלות היה בצדק 250 מספר הקורבנות מאז חודש מאי פחות ממספר מקרי המוות הממוצע ביום אחד בשנה ! אין מגיפה גם ברשות הפלסטינית בעזה ביוון בקפריסין או ירדן הסיבה שמדינות אלו הן איים המסוגלים למנוע כניסת חולים ישראל ייבאה חולי קורונה בדרישת דרעי מברוקלים - הם המקור ל70 אחוז מההדבקיות כולל ב ״גל השני״ שהוא כאמור פייק בריבוע ביחס למגיפה בכלל. שורה תחתונה נאשם עבריין כנראה חולה רוח מינקותו רוצה להיות מנהיג כמו כולם ולהביא אסון כלכלי כי ככה עושים כולם.
 

marabo

Well-known member
דבריך לא מדויקים ונגועים בשינאה סתם

מספר המונשמים הוא 39 אבל מספר המאושפזים כעת רק מהקורונה הו הוא מעל 400 ומספר כזה מהווה עומס על בתי החולים כי חולי קורונה צריכים להיות מאושפזים בהסגר במחלקות סגורות מחשש להדבקה וזה אומר שבתי החולים סוגרים מחלקות רגילות בשבילם על חשבון מחלקות אחרות, מצב לא נעים ומסוכן. ובאשר לברוקלין, יכול להיות שמדובר בחרדים והם לא באם לך טוב אבל אם הם אזרחי ישראל אינך יכול למנוע מהם כניסה לארץ וזה לא קשור לדרעי או ליצמן.
 

Ron W

New member
להרוג בחיים מליון איש בגלל 400 חולים מתוך 8 מליון? + אבידר

זה לא עומס ולא יד אלהים ולא בבל״ת אלא טמטום. יש כ 120 חולים קשים - זה סביר כי במלחמות ובמבצעים צבאיים שלא לציין תאונות אימונים תאונות כביש תאונות בנין ואובדן נפשי מתים פי 3 בממוצע חודש בחודשו https://www.facebook.com/AvidarEli/videos/3294691017244447/
 
הדברים רובם נכונים הבעיה שבכל העולם זה ככה - מי יותר מי פחות
ולכן מדובר בקנוניה,הרי לא סביר שכולם מפוחדים וכולם מתנהגים בצורה

דומה.

מדובר בפוליטיקאים - אלה לא אנשים מפוחדים/טיפשים יותר מהממוצע.

לדעתי אפילו הרבה פחות.

בכלל ארגון הבריאות העולמי אין לו סמכות חוקית לכלום.

רק יכול לתת המלצות,מסתבר שאנשים שכחו את זה.

זה ארגון פרטי למטרות רווח.

המטרה שמבין כל מי שמספיק אמיץ לא לפחד מהוירוס היא להפחיד

מספיק בשביל שאנשים יסכימו להתחסן + עוד הרבה אג'נדות אחרות

כמו כסף דיגיטלי בלבד(כי הכסף "מזוהם") ולמשל העבירו חוק שאסור

זנות עכשיו שזה בעצם פגיעה בחופש העיסוק ובחופש לקבל שירותי מין.

ויודעים שאנשים עכשיו מוטרדים מהמצב ואין להם זמן ל"שטויות" כאלה.
 

Ron W

New member
רשמתי כבר בפורום שכן - אין חובת חבישת מסכה בחוץ ביוון ועוד

יתכן ודוקא מדינות שהקריבו אלפי קורבנות מדחיית הטיפול זכו גם לחיסון עדר טוב יותר ויקל עליהם להמשיך לצאת מהסגר. החיסון - אם בכלל יתקדם לשנה הבאה יגן רק ב 50-75 אחוז משמע כמו כל חיסון שפעת לא מבטיח שלא תחלה כלל או אולי תחלה רק בצורה קלה.
 
למעלה