שאלה מוסרית

evglev1

Well-known member
מנהל
איך הסקת שזה קשור למכבי תל אביב? הדוגמא הייתה במשרד

ובדוגמא של ז'אקי סביר להניח שעבור אותה בחורה הגוף והסקס הם כלים להתקדם בעבודה.
 

קצה

New member
אתה כותב על הבנות שלך?

מה בעצם אתה רוצה להוכיח שלא תמיד הגבר אשם נו זה ברור שגם הצד השני יכול להיות לא בסדר שכמותך קוצים לטעון שאין הטרדות מיניות של נשים . כל העסק הוא הניצול של חלש בעזרת בעל הכוח למשל אבגי, חים רמון,קצב,מרדכי וכו' בזה צריך להילחם כל שאר המעשים הם מוסריים או לא כל אחד לראית עולמו אך אינם עבירה על החוק .
 

אבנר ג2

New member
ממש כדבריך, לא תמיד הגבר אשם

יש הטרדות מיניות גם מצד נשים נשים אינן תמיד הצד החלש גברים לא תמיד מתלוננים במקרה של רמון, לא ברור לי מי יזם ומי עודד את אותנ נשיקה ממה שאני זוכר, היא היתה זו שסיפרה לחברתה על האירוע ולאו דווקא מתוך זעזוע, וחברתה היתה זו שהתלוננה בשעה שהיא ניסתה להימנע ממן עדות הפוסט לא דיבר על מעשי אונס אלא על נשים חובבות פעילות מינית וזה אינו מעשה לא מוסרי אינני נוהג לשאול את אחותי מה עשתה אמש אולי אתה נוהג ככה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
במקרה חיים רמון החיילת הוטרדה מאלה שתבעו ממנה בתקיפות

להתלונן הרבה יותר משהיא הוטרדה על ידי הלשון של רמון. עד שרמון שמלאני ועד כמה שהוא שונא את ציבור המתיישבים, מדובר בתיק תפור וכתב אישום חסר תקדים ועד כמה שחיים רמון לא נמצא במחנה שלי העובדה שהוא נושא את התווית "עבריין מורשע" היא מחפירה. כמובן העובדה שמרגלית הר שפי נושאת את התווית "עבריינית מורשעת" היא מחפירה פי מיליון.
 

סוהי 7

New member
תרגיע...אל תהפוך את זה לעיניין אישי מכפיש.

הבחור העלה נושא לדיון והביא דוגמא תיאורטית של התנהגות לא דימיונית....כל שאתה מתבקש הוא להביע את דעתך על כך. אגב,לא תמיד מדובר בניצול כוח,פיתוי,מעמד או השפעה במקרה של חיים רמון זה היה ניצול הזדמנות בדרך לא הוגנת אבל היה מי שהצליח להפוך את זה למעשה פלילי בעזרת תגובה טפשית של רמון עצמו.
 

ספי111

New member
כשאדם דוחף לשון לצעירה שהוא לא מכיר בניגוד לרצונה

הוא עובר עבירה פלילית בלי קשר לתגובה שלו אחר כך. יש סוג של אנשים שמאמינים שהם כל כך מושכים שאף בחורה לא תתנגד להם.
 

aaa123

Member
הכותרת לא משקפת את מקרה רמון לדעתי

דוחף לשון לצעירה לא הוכח לטעמי: ציטוט דברי חיים רמון בנושא: "יכול להיות שהפה שלי היה פתוח, אולי הלשון נגעה בשפתיה, אבל בשום אופן לא התכוונתי להכניס את לשוני את פיה" &nbsp "צעירה שהוא לא מכיר" לא מדובר בסתם צעירה שהוא לא מכיר אלא בצעירה שיזמה מגע עם רמון כמה דקות קודם. ציטוט מדברי רמון על מה שהיה לפני הנשיקה בעימות עם המתלוננת: "את ראית איך את עוטפת אותי בשתי ידיים ומחבקת אותי בשתי ידיים... נצמדת אלי ומצמידה את החזה שלך אלי, אל גופי. את עושה את כל הדברים האלה. האם זאת תמונה שגרתית שכך הצטלמת עם כל השרים וכך את דואגת להצטלם עם אנשים שאת לא מכירה?"" &nbsp אני טוען שצעירה שגבר לא מכיר גם אם תרצה צילום משותף עם גבר בדרך כלל לא תרצה לחבק אותו בצורה כזאת בצילום משותף. "בניגוד לרצונה:" אני חושב שבהנתן כל הנתונים האלו רמון יכל להעריך שהנשיקה היא לא בניגוד לרצונה וזה צריך להיות להספיק כדי לזכות אותו אבל רמון רצה לעשות רפורמה במערכת המשפט כך שמערכת המשפט רצתה להדיח אותו. &nbsp לדעתי מעולם לא הורשע גבר בנשיקה בנסיבות דומות לנסיבות של רמון.
 

ספי111

New member
אתה מביא את דבריו של הפושע לעדות?

מדובר בצעירה שהוא לא הכיר ולא ידע את שמה. הוא כמו הרבה גברים אחרים האמין שאם היא מחיכת אליו הוא מוכנה להיכנס איתו למיטה . הגיע הזמן שיורשעו גברים שתוקפים אשה כולל החדרת לשון אלימה.
 

aaa123

Member
אני קראתי גם את דברי המתלוננת בעימות והיא לא שכנעה אותי

לא דובר על מצב שהיא חייכה אליו אלא הרבה יותר מזה ויש תמונות. בנוסף לחיבוק יש גם אמירה של המתלוננת לפני הנשיקה "אני לא יכולה לעמוד בפניך אדוני השר". אני חושב שבמקרה הזה היה נסיון פיתוי שהצליח ורמון נפל בפח. אני מאמין שהמטרה היתה להדיח את רמון רק בגלל שהוא רצה לעשות רפורמות במערכת המשפט. &nbsp
 

ספי111

New member
וואלה,היא לא שיכנעה אותך?

אתה רוצה להגיד שמישהו דחף את החיילת להפיל את רמון? ואתה מוכן שמישהו שנופל בפח בקלות גדולה יהיה חבר בממשלה?
 

aaa123

Member
יש חברים בממשלה שעשו דברים גרועים יותר לדעתי

אחד מהם במקרה עומד בראשה היום. &nbsp אפשר להתווכח אם ראוי שמי שנפל בפח יהיה בממשלה. אני חושב שאף אחד לא מושלם,ואני חושב שלמערכת המשפט יש יותר מדי כוח בארץ,ומה שמפריע לי בעיקר זה המשקל של שופטי העליון בבחירת אלו שיתמנו להיות שופטים בעתיד. &nbsp למה הדבר דומה? למצב לא דמוקרטי שבו 40 חברי כנסת יבחרו על ידי חברי הכנסת האחרונה,וכך ממשלה נבחרת יכולה בפועל להבטיח את המשך שלטונה כי למשל קואליציה של כמה מפלגות תסכם על בחירת 40 חברים במפלגות אלו וכך מספיק להם עוד לפחות 21 חברים מתוך 80 בקרב העם כדי לשמור על הרוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני אומר שמערכת המשפט היא חונטה מאפיונארית

שיודעת לטמון מלכודות ולתפור תיקים ולכן הם גם הצליחו לשמור את כוחם למרות שרוב העם לא מוכן לכך. ואפילו המבקר החריף ביותר של ביבי משמאל במועצת החכמים טוען שאין עוד מדינה בה למערכת המשפט יש כזה כוח כמו בישראל. ועובדה שלא מדובר במקרה יחיד, גם את יעקב נאמן העמידו לדין בדקה ה-90 רגע לפני שמונה לשר משפטים ומדובר בעוד שר משפטים שרצה לעשות רפורמות וגם דניאל פרידמן כנראה שבגלל שהיה מחוץ לפוליטיקה עוד לא היה מעורב בשום דבר מלוכלך אז באופן מקרי כשהוא רצה לעשות רפורמות אחד השופטים שבינתיים נפטר טען שצריך לגדוע את ידיו ותבע בתקיפות מראש הממשלה אולמרט לפטר אותו ובגלל שאולמרט אפשר חופש פעולה לשר המשפטים שלו באופן "לגמרי מקרי" נחשפו מעשי השחיתות של הבוס של פרידמן מלפני 15 שנה כשהיה ראש עיר. ולמעשה המנוח חשף את דעת החונטה שמי שמנסה להחליש את השליטה שלהם צריך לגדוע את ידיו, לכן לא מן הנמנע שגדיעת הידיים נעשית על ידי תיק פלילי תפור.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז תביא את הציטוט שלה שנדע אם היא טוענת שדבריו אינם נכונים

 

evglev1

Well-known member
מנהל
<im

 

סוהי 7

New member
נכון,לדחוף את הלשון לגרון של בחורה,קצינת צה"ל בחסות נשיקה

תמימה בהסכמה זו עבירה פלילית,אבל כמו בהרבה מקרים,העבירה אינה יתומה ויכול להיות לה יותר מאשם אחד. התגובה שלו פשוט היתה טפשית מפני שלו היה נוהג בחוכמה ומנצל במקום או מיד לאחר מכן הכל היה נשכח.
 

aaa123

Member
לגבי הטענה שרמון דחף לשון לגרון אז לטעמי אין לטענה הוכחה

אולי זה נכון ואולי לא. &nbsp אני לא רואה סיבה להניח שאילו רמון היה מתנצל הכל היה נשכח. נראה לי שגם היו מרשיעים אותו במקרה זה,ומצב שהוא מתנצל היה מהווה הוכחה נגדו. &nbsp לדעתי מנקודת מבטו של רמון הוא בכלל לא חשב שהיא נפגעה בזמן מעשה כך שלא היה לו על מה להתנצל,ואחרי שהוגשה נגדו תלונה במשטרה כעס ולא רצה להתנצל..
 

jackie111

Well-known member
הבחורה הזאת פיתתה

הרבה גברים והצליחה לפרק 4 משפחות. היא חילקה תפקידים לכל אחד מהגברים הללו. הם היו גברים מצליחים היתה להם משפחה מחבקת. היום הם רק נהנים מג'ובים. זמנם קצוב.
 

ai24

New member
כל המעורבים. למעט אולי המנהל

(אם הוא דיווח על כך למחלקת כח אדם וכולם חתמו על טפסים כנדרש)
 
למעלה