הערב בשעה 8 נצא אני ושר האוצר בהצהרה כלכלית חשובה

jackie111

Well-known member
הערב בשעה 8 נצא אני ושר האוצר בהצהרה כלכלית חשובה

מה לא בסידר במשפט שבכותרת? אז בשעה 6 וחצי שמתי את הילדים הקטנים במיטה בלי סיפור לילה טוב, שלא יפריעו. התקחלתי וניקיתי עם מטושים את האזנים כדי שלא אאבד מילה. בשעה 7 וחצי הייתי מוכן לשידור. ישבתי על הכורסה.הכי יוקרתית בבית לקראת השידור בשעה 8. ראיתי את כל החדשות. עברה שעה. שעה. ורק בסביבות השעה 9 הם התחילו לנאום זאת חוצפה וזלזול במי שמחכה. כי זה לא בפעם הראשונה. ביבי עושה זאת כל פעם שקבע לנאום מול האומה.
 


 

marabo

Well-known member
ניראה לי שזה דווקא מתואם עם הטלויזיה השמאלנית המסחרית

יש לה אינטרס שתראה את כל החדשות ואת כל הפרסומות ואז יגיע נתניהו. אחרת אם נתניהו יבוא ב 8 אף אחד כבר לא יקשיב להמשך החדשות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למי שיש ממיר מקליט יכול לעצור את החדשות ואז לחכות

ואחרי כמה דקות או חצי שעה להריץ קדימה. למי שיש פרטנר טי וי או סלקום טי וי. בכלל יכול לעשות סטארט אובר ולחכות וגם להריץ כל מה שהוא לא רוצה לשמוע. רק חסרי הסבלנות או אלה שאין להם ממיר מקליט בשום צורה צופים בפרסומות בניגוד לרצונם.
 

jackie111

Well-known member
קצת התבלבלתם

מדובר בשקר. סולחים לביבי בכל דבר וגם לשקר הקטן הזה. ביבי מאחר כרוני. אף פעם לא הגיע לשום מקום בזמן. למה הוא עושה את זה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא כשהוא רצה לדבר על איראן או על הישגים

מול ממשל אמריקאי הוא התחיל בין שמונה לשמונה ורבע וגם את הנאומים שלו באו"ם בספטמבר הוא תמיד סידר שיהיו בין שבע וחצי ולשמונה וחצי.
 

jackie111

Well-known member
זה מציק לי לא בגלל שביבי מוקצה בעיני.

שמתי לב שבתכניות טלוויזיה רבות למשל "עובדה" שזו תכנית תחקירים רצינית אומרת אילנה דיין : "פרסומת אחת וחזרנו" לוקח להם לחזור אחרי 10 דקות עם הרבה פרסומות. כשאני בוחן האם מה שמוקרן בטלוויזיה זה אמת ללא סייג, בעיקר בתחקירים, התשובה היא "אל תסמכו על אף אחד. עובדים עלינו."
 

רשוי

New member
מה שראת זה פייק ניוז ,בטלביזיה מראים ומדברים בלי לבדוק

 

jackie111

Well-known member
אתה אמיתי?

שטויות שמזמן לא שמעתי. בכל הערוצים (כולל ערוץ 20) הודיעון החל משעה מוקדמת שאני (ביבי) ושר האוצר נצהיר בשעה 8 הצהרה פנומנלית ומהפכנית. אז לדעתך כול הערוצים משקרים? מה יש להם בכלל לבדוק? הערוצים קיבלו מידע ממשרד אני (ביבי) ושידרו אותו.
 
למעלה