אני,לעומת נתניהו כנראה שליט כל יכול......

סוהי 7

New member
אני,לעומת נתניהו כנראה שליט כל יכול......


בעסק שלי יש לכל עובד טווח רחב לשיקול דעת במסגרת עבודתו.אני לא יכול ולא רוצה להיות מעורב בכל פעולה והחלטה של כל עובד בעבודה היומיומית שלו. אבל,כשאני נותן הוראה מפורשת עם לוח זמנים לביצוע אני מצפה שהדבר יבוצע ואם זה לא קרה,יש מיד אחראי לכך שחייב לי הסבר מניח את הדעת או להיות מוזמן לשימוע לפני פיטורין. והנה אתמול חזיתי במפגש ראש הממשלה עם נציגי העצמאים (בזום) והוא השיב על שאלה כי גרש מפקידי האוצר ליישם את החלטת הממשלה להעברת הסיוע הכספי לעצמאיים וכי הם האשמים בכך שזה לא בוצע........ועכשיו הוא נילחץ עליהם יותר. אז אני לא יודע מה לעשות עכשיו - לבכות או לצתוק?......כי להתרגז כבר עשיתי.
 

ננו ננו

New member
ביבי דיפלומט טוב ויודע להתחבב על אנשים, לפחות על מחציתם

אבל הוא מושחת וחסר כישרון ניהולי. ביבי גם מצויין בלברוח מאחריות ולהאשים אחרים בכשלונותיו הרבים.
 

סוהי 7

New member
לא מדובר כאן בטעות אלא ביכולת להפעיל סמכות.

לא יתכן שראש ממשלה לא יכול להוריד הוראה למשרד ממשתי ולצפות לציות מלא......אלא אם כן זו הוראה לא חוקתית,לא אנושית או לא מתקבלת על הדעת. בכל הקשור לקורונה,הוראת ראש הממשלה ליישם את החלטות הממשלה מחיבות את פקידי האוצר לביצוע מיידי ויעיל. לא יתכן שראש הממשלה עומד פול פקידי האוצר כדחליל פגום.
 

סוהי 7

New member
אתה משלים עם רמה כזו של ניהול?....של מנהל???

האם זה תקין בעיניך שראש הממשלה נותן הוראה או מביע דרישה ופקיד כזה או אחר או שורה של פקידים בדרגות זוטרות או בינוניות או גבוהות יכולים להמרות את פחו?.....לא לבצע ולהוציא לפועל את מה שנדרשו לעשות ולהשתמש בביורוקרטיה ,טופסולוגיה ו\או הליכים שהם רגילים אליהם בכדי לא לבצע את מה שהוטל עליהם?
 

jackie111

Well-known member
ביבי טועה בכל המהלכים שהוא עושה

הוא לקח על עצמו את ניהול המאבק בקורונה אבל מביא נזק כי זה לא תפקיד של אדם אחד אלא של צוות של מאות אנשים שאוספים נתונים, חושבים ומחליטים. בכל שלב ולכל פעולה יש מספר אפשרויות לפעולה. יש מאות ואולי אלפי החלטות קטנות שקובעות מה לעשות וכיצד הדברים יעשו. צריך להכין את הציבור ולתדרך אותו מה צפוי לו. לכל החלטה צריך שתהיה בקרה שההחלטה מקויימת ומבוצעת בהתאם לרוח ההחלטות. ולכן כרגע יש מרי אזרחי כי אין מנהיגות שמעבירה החלטות הגיוניות ועיקביות. וגם אין דוגמה אישית של המנהיגות.
 

סוהי 7

New member
אתה נסחף בהשמצות הכלליות של עצמך ולכן לא מתקרב לעובדות ולאמת

אני מסכים איתך שהטיפול במגיפת הקורונה ניחן בחוסר מנהיגות וניהול לקוי וחוסר תיכנון.אבל זה אומנם מתחיל בראש - בנתניהו אבל רק בתחום המנהיגות.את המאבק במגיפה מנהלים ראשי משרד הבריאות,החל בשר,במנכ"ל ובצוות השרים והכנסת המפקחים על הכל. נוצר מצב בו שיכבת הפקידות האחראית על הניהול הביורוקראטי של כל האופרציה כבול בנוהלים,ניירת,אישורים וסירובים ותיסבוכת ביורוקרטית המונעת גיוס כוח אדם ואמצעים מצד אחד,ופיצוי לנפגעים כלכלית מהמגיפה מצד שני. כל זה שיבש כל ניסיון להתכונן לגל השני הצפוי,לניסיון למנוע את קריסת המשק והתנעת צמיחה חדשה והחזרת אמון הציבור בהנהגה. נתניהו לא צריך להיות הכתובת לכל מחדל.
 

jackie111

Well-known member
לא כתבתי השמצות

זה ניתוח לוגי של המצב. כשהצליח לו פירגנו. ועכשיו כשהמצב הוא חרבנה צריך לעשות ניתוח לוגי למה זה קרה. כשזה הצליח הוא טען שזה בגלל המנהיגות שלו כשנכשל זה בעצם מאותה סיבה. תרגילי המנהיגות שלו כרגע מחרבנות הכל. הטיפול בקורונה מצריך שליטה מורכבת מאד של אלפי אנשים ויותר מזה הוראות שלהם כיצד לנהוג.
 

בוזי15

New member
אל תלכלך על המנהיג שלנו .הוא לא טועה אף פעם .יש רק אחד כזה !

 

Ron W

New member
נכון השמאל היהודי - לא מצליח לרמות לגנוב ולהדיח אנשים טובים

 
מה שהקולגות לא יבינו לעולם
זאת שיטת הזום המוכרת של אבו יאיר כראש ארגון פשע :
&nbsp
הבן מטנף ומסית, וכל הזום עליו, ורק אחרי שהמשימה הושלמה והמסר הופנם אצל החיילים, אבו יאיר מתנער / מגנה / מתנגד.
&nbsp
רוח המפקד!
&nbsp
פקידי האוצר יוצרים קשיים "בירוקרטיים" ו-"משפטיים" והכל ה"כסף" מוזרם ב-א-י-ט-י-ו-ת וחלקית, ואז כשאבו יאיר חש שהוא עלול להיפגע פוליטית, הוא מאשים את רשות המיסים ומפנה לשם את הזום לזעם העדר.
&nbsp
רוח המפקד!
 

ננו ננו

New member
נתניהו למד מהיטלר להסית, להאשים אחרים,

הערבים נוהרים המשטרה רודפת הפרקליטות מורדת השופטים סמולנים פקידי האוצר מפריעים "לא אני" זה הבן שלי
 
נתניהו למד מהיטלר? בכל פעם האספסוף השמאלני מפתיע מחדש

במימדי ההתבהמות שהוא מפגין. גועל נפש
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אולי הוא דווקא למד מערפאת והנייה

ערפאת טען שאין לו שליטה על החמאס והם פועלים מאחורי גבו והוא לא יכול לעשות כלום ועכשיו הנייה טוען שאין לו שליטה על הג'יהאד האסלאמי והם פועלים מאחורי גבו והוא לא מצליח לעצור אותם. אז אצל ביבי העבריינים שאי אפשר להשתלט עליהם זה פקידי האוצר.
 

ננו ננו

New member
אם אתה לא יודע מה לעשות עכשיו אז תמשיך לתמוך בביבי

ותמשיך לסבול מכשלונו.
 
למעלה