זה כבר עובר כל גבול...

צביקה531

New member
זה כבר עובר כל גבול...

במרץ אפריל הכנסתם אותנו לסגר. אנשים אימצו בהסטריה כלבים כדי שיהיה להם תירוץ לצאת מהבית מעבר ל 100 מטר הרסתם לנו את החגים (פסח ויום עצמאות) דרשתם מאיתנו לא לפגוש משפחה וחברים. ביקשתם מאיתנו "לקנות" זמן. מה עשיתם עם זה? כמעט כלום. משרד הבריאות כל הזמן הזה הזהיר, הגל השני הוא לא שאלה אם אלא מתי. היום מתברר שמשרד הבריאות לא נערך לחקירות אפידמיולוגיות. אז מה אם אתם עושים 20000-30000 אלף בדיקות ומזהים אחרי 3-4 ימים 1000-1500 "חיוביים" חדשים, מה הלאה? כבר הבננו שסגר כללי זה נשק יום הדין,מסגר שני הכלכלה כנראה תקרוס. לכן ביבי וחבריו לממשלה מתפללים שמספר חולים קשים ומונשמים לא יעלה. משרד הבריאות נכשל. בכל חברה פרטית האחראיים הולכים הביתה. במשרד הבריאות יש שר חדש, מנכ"ל חדש, אבל האנשים שאחראיים למחדש עדיין שם (גרוטו וסדצקי). חודש וחצי של סגר, הכלכלה במשבר ומשרד הבריאות לא ערוך. הדרך היחידה (חוץ מסגר) היא לקטוע את שרשרת ההדבקה. הבדיקות מזהות את הבעיה, לא פותרות אותה. יוסי מזרחי בערוץ 12 הכין כתבה. האחיות מתקשרות לאנשים כדי שיכנסו לבידוד והם לא משתפים פעולה. וואללה. מעניין, כשאני צריך לשלם מיסים מדי חודש אף אחד לא מבקש ממני, פשוט מורידים לי מהמשכורת. יש לכם טלפון של בן אדם, תתלבשו אליו. אם מחר יודיעו לי שהיה לי מגע עם מישהו מאומת וידרשו ממני להכנס לבידוד, אני בן אדם עובד, מי יממן את זה? יתרת החופש שלי? זובי, יתרת ימי המחלה שלי? כנ"ל. המדינה שדורשת ממני להתבודד, שתשלם לי על אובדן הכנסה. לא פלא שאנשים מתחמקים. הם יכנסו לבידוד ומה יאכיל את ילדיהם? למה ביבי לא ממהר להטיל סגר כללי? כי קייץ 2011 (צדק חברתי) בפתח. ממשלה שתלוייה במלחמה בתחלואה ברצון הטוב של הציבור שאיבד אמון בה (אי נכונות לעטות מסכות זה הוכחה לכך) לא ראוייה לאמון העם. תסגרו אולמי ארועים, הגבלה ל 50 איש זה כבר בדיחה. תגידו לאומנים שבעתיד הנראה לעין אין קהל ובמות ותתחילו לשלם להם. ביבי, אם אין לך כסף לך תתחנן לטראמפ. תתחיל לאכול את מה שבישלת. הרי לא משנה מה יקרה, אם תאנוס את הבנות של בוחריך או תשתין אליהם ממקפצה של בריכה (קרוב למיליון מובטלים וביבי דואג לפטור ממס על הכנסותיו) מעולם לא הייתה בישראל ממשלה מנותקת יותר מהעם. צחי הנגבי יכול להתנצל עד מחר.זה לא הוא, זו רוח המפקד. לי נשאר רק לחכות לקריאה לצאת לרחוב, להפוך את המדינה. ביבי, 800000 מובטלים כנראה כבר לא ישימו "מחל". ואם כן אז כנראה מגיע לנו. הבן אדם בשלטון מאז 2009. רק טבעי שהוא כבר איבד את זה.
 

katomish

New member
איכוני שב"כ על טלפונים של חולים היו פותרים את הסיפור בקלות

הודעה לכל מי שנמצא במרחק של X מטר מאדם חולה מאושר ומעקב בידוד עליו ונגמר הסיפור. מי שהתנגד לזה היה העציץ שברחת בו והחברים שלו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז שצביקה לא יתלונן

אם זכויות אדם חשובות מחיי אדם, וזה לא רק אצלינו גם בפלורידה אנשים מסרבים לחבוש מסכות בטענה שזה פוגע בזכות היסוד שלהם שזה מגביל להם את החמצן אז הצלת חיים לא שווה הפרה נרחבת כמו האיכון אז שלא יתלוננו על גל ההידבקות בעיקר לאור הכתבה בערוץ 12 שמוכיחה שזאת ציפייה מוגזמת מישראלים לשתף פעולה מרצונם ולספר איפה היו ואיפה יכלו להידבק.
 

צביקה531

New member
זה לא ציפיה מוגזמת

מר ישראלי מבין את המשמעות, בידוד של שבועיים. רובינו קמים כל בוקר מוקדם והולכים לעבוד. זה לא כי משעמם לנו בבית, אנחנו הולכים לייצר הכנסה ולהתפרנס. לרובינו יש משפחה שאותה אנחנו מחוייבים לכלכל. מי יממן את הבידוד? מה הפלא שאנשים התחילו לסנן כל מספר שלא מופיע להם בזכרון? אני בבעיה עם זה. כשאני בעבודה (וזה רוב שעות היום) אני מחובר לאוזניות בלו טוס. הידיים שלי רוב הזמן עסוקות. הגדרתי את הנייד שלי למענה אוטומטי. הנייד נמצא בנרטיק ואין לי דרך לסנן שיחות. אני עונה לכולם. גם כשאישתי מתקשרת אני יודע רק כשאני עונה לה
 

סוהי 7

New member
למה הדבר דומה?

נומר שאת נפגעת בתאונה חו"ח ולמזלך הטוב אני נקרה לסביבה ובניסיון להציל את חייך הייתי עושה לך הנשמה מפה לפה בלי לקבל את הסכמתך. האם היית מגישה נגדי תלונה על הטרדה מינית או מעשה מגונה לאחר שהיית נעמדת בריאה על הרגליים? פעולת שב"כ מצילה חיים.
 

צביקה531

New member
יופי, פתרנו את הבעיה?

כשמוסדות המדינה והבירוקרטיה לא יודעים להתנהל או שבאים לעבודה רק בשביל לדפוק כרטיס אז נלך לדרך הקלה. איכוני שב"כ. ואם כבר אנחנו מסכימים שהיחידים שבאמת עובדים הם גופי הבטחון, למה שהם לא ינהלו את המשבר? ראינו לאן משרד הבריאות המסורבל הביא אותנו. ואז כאן נכנסת פוליטיקה קטנה. אוי לנו שמישהו יקבל קרדיט על ההצלחה ולא קוראים לו ביבי. אם זה כך והמדינה מעל הכל אז שביבי יהיה גם שר הבטחון. אני מאמים שאם קצת יצירתיות אפשר יהיה להמציא תיק מס 37 לגנץ
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה פשוט מאוד

ביבי שר הביטחון וגנץ שר הצבא.
 

צביקה531

New member
הממשלה בחוסר יעילות..

שזועקת לשמיים מפירה את הזכות הכי בסיסית של האדם, לפרטיות. רק הם ואלוהים יודעים למה עוד איכוני שבכ יכולים לשמש. אני לא סומך על יושר והגי ות של פוליטיקאים, בטח לא ביבי. אחר כך אפשר יהיה למשל לנפות את כל אלה שלא תומכים בליכוד ובביבי ואולי להתנכל להם, עיתונאים במיוחד. הרי אנחנו לאט אבל בטוח בכיוון צפון קוראה. לא ירחק היום בו כל מתנגדי המשטר יתחילו להעלם בנסיבות מסתוריות, אנחנו בכיוון. כבר היום השופטים מקבלים איומים מעושי דברו של המנהיג אנחנו בדרך לדיקטטורה ימנית. לא משנה מה עשית בחיים, לא משנה מה עשית בצבא אתה יכול להיות כמו אהוד ברק, גיבור ישראל בעל עיטורים. אתה נגד הממשלה אז אתה בוגד במולדת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בשביל לקחת מס יש את הבנקים ומקומות העבודה

שמקזזים. בשביל איתור צריך שיתוף פעולה ואם כבר בן אדם נדבק מה הבעיה שלו להגיד איפה הוא היה כדי להזהיר אחרים שהם צריכים להיבדק, אבל הוא מספר סיפורי סבתא שלא יצא מהבית שבועיים והשד יודע איך נדבק.
 

צביקה531

New member
העניין הוא מאוד פשוט

להכנס לבידוד זה לאבד את השליטה על חייך. לך תדע אילו תוכניות יש לבן אדם לשבועיים הבאים. זה כמו לבקש מחשוד שהמשטרה עצרה להפליל את עצמו בחקירה. אז חביבי, צא מהסרט, אף אחד לא יתנדב להכנס לבידוד. אם יש חולה מאומת שמסתובב ברחוב זה כבר פושע
 

סוהי 7

New member
....חפירה ללא גבול......


ים של האשמות בכינון ישיר ע"י לשון אוטומטית כשהמטרה מובנת מאליה,צפויה וחד מימדית......נתניהו. אז תקשיב,אוטומט דיקלומים,אתה מצביע על קיומה של תופעת מגיפת וירוס הקורונה וזה הדבר אולי היחיד הנכון בדבריך - אכן המגיםה הזאת קיימת. בנגלה הראשונה היה חוסר ידע מוחלט בנושא והפעולות בהוראת משרד הבריאות היו חמורות והביאו לנזקים כלכליים קשים אבל הקטינו את רמת וחומרת ההידבקות והתחלואה.הביקורת בדבריך על החמצת הזמן שניתן למשרד הבריאות בזמן הסגר להגדיל את מצבת כוח האדם והיעילות בכל הנוגע בבדיקות האפידמיולוגיות,המעבדות ומהירות קבלת תוצאות הבדיקות,לביקורת הזו אני בהחלט מצטרף.מכאן ואילך אתה פורץ שוב בתעמולת בחירות חסרת טעם וללא צורך ובלי כל תועלת תוך דיקלום המסרים האופייניים לחסידי תנועת "רק לא ביבי",ותוך כדי כך מפגין בלי שליטה את ההתנשאות המכוערת והבזויה מול תומכי נתניהו ולכן אין הרבה ערך ממשי לדבריך.
 

צביקה531

New member
נכון

ואני לא מסתיר, אני חלק מהתנועה רק לא ביבי. הטיפול בקורונה רק מחזק שאני וכמוני צודקים
 
למעלה