שאלה מוסרית

jackie111

Well-known member
שאלה מוסרית

בחורה צעירה וסקסית מפתה בחור נשוי במקום עבודתה. הבחור מתפתה ואז היא עוברת ומפתה את המנהל. היא עשתה זאת כמעט בגלוי. עם עוד עובד במשרד שכן. מי לדעתכם פחות מוסרי?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא לא מדבר שטויות רבים מכם מעדיפים את האויב

על החיילים שלכם ועל האחים שלכם. גדעון לוי בז ליואב גלנט בגלל בעופרת יצורה יואב גלנט דאג שיהרגו כמה שפחות חיילים משלנו ושם פס על האזרחים הפלסטינים שנהרגים ולדעת גדעון לוי זה פשע נגד האנושות. גם בחומת מגן בג'נין ג'נין הידוע לשמצה אריק שרון ז"ל רצה להפציץ מהאוויר ופרס ז"ל ופואד ז"ל התעקשו לשלוח כוח קרקעי וכתוצאה מכך 18 חיילים מצאו את מותם בג'נין ועדיין מוחמד בכרי הזבל מעליל שעשינו טבח בג'נין ועדיין העולם גינה את חומת מגן, כך שגם את דעת הקהל העולמית לא הרווחנו. וגנץ הוקלט כשהוא מספר בגאווה שסיכן חיי חיילים כדי שלא יהרגו אזרחים פלסטינים. וזה עוד בלי לדבר על אלה שמוכנים לשכב על פסי הרכבת כדי למנוע גירוש ערבים, אבל מוכנים להתנדב לגרש יהודים.
 

אבנר ג2

New member
קודם כל אל תגיד "אחים שלכם"

אנשים שעוושקים אנשים אחרים וגוזלים את רכושם אולי הם יהודים, אבל אינם אחים שלנו שנית, זה שאנחנו מנסים לעזור לפלסטינים העשוקים על ידכם אינו אומר שאנחנו אוהבים אותם, אלא שאנחנו מוסריים בהשוואה אליכם
 
חחחחחחחחחחחחחחחח ל


החארטות האלה אפילו לא עובדות כבר על הססמולנים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה לא בוחר את האחים שלך לצערינו גם אתה, גם אני וגם

הרב דב ליאור נולדנו יהודים ואנחנו אחים. וכמו ששירי סובול הייתה מעורבת ברצח אחותה התאומה כך גם יש אחים שפוגעים זה בזה ואף רוצחים, יגאל עמיר ורבין היו היו אחים ורעי חורב ואסף שטיירמן היו אחים. וראינו כמה אתם מנסים לעזור לפלסטינים, את הפלסטינים שחושבים על חייהם ומוכרים לנו אדמות אתם מסגירים לרשות כדי שיעשו בהם לינץ', אכפת לכם רק מהפלסטינים ששונאים יהודים ולפלסטינים שתומכים בדו קיום אתם בזים ואף מאשימים אותם בבגידה בעמם. וכל בר דעת יודע שלפני אוסלו הפלסטינים חיו טוב יותר מאחרי אוסלו כי כפי שרבין ז"ל בעצמו אמר הוא מקים את הרשות הפלסטינית ומביא את ערפאת כדי שלערבים לא תהיה ההגנה של בג"צ ובצלם והם אש"ף יכול לשלוט בהם בשיטות סטאליניסטיות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה מסביר עד כמה השמאל בזוי

שמעדיפים "אנלפבאתים חסרי תרבות" על אלה שמחפשים תירוצים עבור ערפאת ולא מוכנים להודות שהוא רימה את רבין ופרס.
 

צביקה531

New member
בוא נהיה לרגע כנים

כולם רוצים שלום. השמאל נכשל עד היום, גם הימין. נכון, גם הערבים לא מתים על שלום איתנו. הימין רוצה שלום בלי ערבים, הערבים רוצים לשבת פה במקום היהודים. זה לא שהימין מצא נוסחא לדו קיום עם ערבים שהשמאל לא העלה בדעתו. אז בנושא של שלום מאז בגין ז"ל אין לימין במיוחד במה להתפאר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ושמלאנים אנלפאבתים?

לא מספיק שהם כותבים מתנחלים במקום מתיישבים הם גם כותבים את זה לא נכון. ומוסיפים ב' מיותרת או מחליפים את הח' בכ'?
 

צביקה531

New member
אתה מערבב שגיעת כתיב עם הגדרה

אז אם כבר אלה לא מתיישבים, אלה מתנחבלים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וסמאל זה small במשמעות קטן במטרה לגמד את השמאל

לא מבחינה מספרית אלא להראות את עליבות הרעיונות שלהם.
 

סוהי 7

New member
מבחינה מוסרית......בעיקר הבחורה

בחורה צעירה וסקסית לא צריכה להתאמץ יותר מידי בכדי לגרום לגבר נורמלי ובריא לקבל זיקפה שתנטרל אצלו את ההגיון לזמן קצר.גבר נורמלי צריך להיות עשוי משיש או פורמאיקה בכדי לוותר על זיון בטוח בלי התחיבויות וסיבוכים. בחורה שמפתה גברים באופן סידרתי לסקס - המושג "מוסריות" לא מופיע בלו"ז שלה.
 

אבנר ג2

New member
שאלה אליך, מה ההבדל בין סקס לאוכל?

אדם שאוהב לאכול מאכלים שונים במסעדות שונות האם תאמר עליו ש"מושג המוסריות אינו מופיע בלו"ז שלו"?....
 

סוהי 7

New member
אני מחליף מכונית כל 3 שנים

אני נשוי לאותה אישה שנים רבות על רבות....האם אני צריך להסביר את ההבדל בין הרגש והקשר הנפשי\רוחני בין בני אדם לבין עצמם ובין בני אדם לעיניינים גשמיים?,אין שום מרכיב אישי או אינטימי בין איש לסטייק שבצלחת או בין אישה למסעדה זו או אחרת. בין אדם לאדם ובמיוחד בין גבר לאישה יש מערכת ריגשית הדדית היוצרת מחוייבות,בין אדם למסעדה יכול להיות קשר של הרגל או העדפה טכנית חד צדדית.....עוד לא שמעתי על מסעדה שנעלבה על שהעדפתי דוכן פלאפל עליה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון בגלל זה השמנת יתר נפוצה מאוד במערב

כי בארצות השפע צריך המון כוח רצון כדי לאכול בריא. וגם יש לי ידידה שאומרת במידה מסוימת של צדק "כל מה שטעים לא בריא וכל מה שבריא לא טעים". אבל מי שמנפנף לחולה סכרת בצלחת סוכריות/עוגיות הוא לא מוסרי. במקרה הזה מי שמתפתה מזיק רק לעצמו כך שאי אפשר לטעון לחוסר מוסריות.
 

ספי111

New member
כמו כל ימין אופיני אתה דורש מבחורה יותר מאשר מהבחור.

כששחקנים ממכי תל אביב ניצלו ילדות אז כמובן באשמת הילדות. היה מעניין לראות את התגובות של הישראלי המצוי לו היתה בחורה יהודיה במסיבה של שחקני כדרורגל ערבים.
 

סוהי 7

New member
ילדה בת 15 אינה ילדה בת 5.

ומעניין לראות את התגובה הצפויה שלך לו הבת שלך או אחותך היתה מבלה במסיבה עם שחקני סכנין בדוחא.......בטח היית מגיע עם מגש פיצות ושתיה חינם.....
 
למעלה