עוזי דיין: אפתח מיד בתהליך הדחה מהכנסת של איימן עודה

עוזי דיין: אפתח מיד בתהליך הדחה מהכנסת של איימן עודה

סמוטריץ: אפעל להדיח את חבר הכנסת איימן עודה. חוח: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחח
ח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

בוזי15

New member
רק דביל מופרע מיחס לשמאל יכולת השפעה !! העם הוא ימני !!

 
העם הוא ימני. חחחחחחח

אבל בית הדין הגבוה לצדק הוא שמאלני. הבג"ץ יעקר מתוכנה כל החלטה של הכנסת שלכם לשלול לו האזרחות ולהעמיד אותו לדין באשמת תמיכה בטרור ורצח יהודים ומגע עם סוכן אויב.
 

הפרבולה

New member
השמאל הוא זה שיתמוך ראשון בהדחת עודה

לימין לא ממש איכפת מהיימן עודה הוא לא בונה עליו לקואליציה אפשרית, להיפך, איימן עודה משרת את הימין בהתנהגותו הקיצונית ומעביר עוד ועוד תומכים לימין מקרב הציבור היהודי. &nbsp כל אלו שהאמינו באמונה המשיחית של "שלום תמורת" מבינים כעת שזה לא מציאותי עם "מיעוט" עויין של ערבים בתוך הקו הירוק ועוד מליונים בעזה וביו"ש ועוד מדינות ערב האנטישמיות מסביב . לא ערביי ישראל הם מיעוט , היהודים הם מיעוט במיזרח התיכון מוקפים אויבים מסביב ובתוכם.
 

סוהי 7

New member
איימן עודה עומד בראש מפלגה של 15 ח"כים.

אם הוא עבר על החוק,רק החסינות יכולה להציל אותו.אני לא מאמין שאפשר להסיר את החסינות שלו כשמדובר בבג"צ.....(צ' = "צדק"). אגב,הצטברה לך המון ליחחחחחה.....כוון אותה למרפק לא אלינו
.
 
את מי זה מעניין אם עבר על החוק ? אם הוא ראש מפלגה של 4

מנדטים או של 200 מנדטים. את המפלגה שלו צריך להוציא מהחוק והוא עצמו צריך לשבת בבית סוהר ואחר כך שלילת אזרחות וגירוש ממדינת ישראל.
 
אני מה לעשות לא מאמין במדינת ישראל כלומר בשלטון האזרחי

הדמוקרטי שהוא דואג לשמור על האינטרסים שלי כיהודי במדינת ישראל. אני לא מוכן לשלם מיסים למדינה שאומרת לי אין ברירה בגלל בעיות הביטחון של מדינת ישראל שמוקפת באוייבים אתם האזרחים צריכים לשלם מיסים יותר בוא נאמר ממדינות אחרות שם משלמים האזרחים פחות מיסים כדי לקיים את הצבא והביטחון השוטף ומצד שני לתת למחבלים לשבת בכנסת הישראלית ולהיפגש עם מחבלים אחרים ולפעול נגד המדינה היהודית. אם אתה יכול לחיות במדינת ישראל עם התובנה הזאת שאתה משלם משכורתו של יועץ עראפתץ לטרור (טיבי) ומשלם את משכורתו של טרוריסט תומך חמאס (עודה) אז שיבושם לך. אני לא מוכן לחיות כאזרח במדינה כזאת.
 

סוהי 7

New member
"ציוני אנטי ישראלי"....בדיחה לא מצחיקה בעליל.


אחת מהשתיים - או שאתה לא שומע את עצמך.....או שאתה שומע אבל לא מבין את המשמעות.
 
לדעתי אתה לא מבין את המשמעות וההבדל בין

ארץ ישראל ומדינת ישראל. הציונות קמה עוד הרבה לפני שמדינת ישראל קמה. זאת עובדה. כל אהבל יודע את העובדה הזאת. מי שלא יודע את העובדה הזאת הוא כבר אהבל עם דיפלומה . בתימנית אומרים שטה עם דיפלומה. אבל רק בגלל שאתה אהבל , ולא אהבל עם דיפלומה מניח אני שתסכים עימי שהציונות קמה לפני שמדינת ישראל קמה. תאר לך שבמקום מדינת ישראל היו מחליטים לקרוא למדינה החדשה ציון? אז היית כותב וצוחק שאני ציוני אנטיציוני? אתה מבין את הטמטום שלך ואת הבילבול שלך בין ארץ ישראל שהיא ארצו של העם היהודי ולא ארצו של העם הישראלי כי אין דבר כזה עם ישראלי. יש חברה ישראלית המורכבת מיהודים ולצערי גם עם ערבים ולמה קוראים לחברה הזאת "החברה הישראלית"? כי לא קראו ליישות הציונית שקמה ב49 ציון. אחרת היית מכנה את החברה הכוללת גם ערבים החברה הציונית. עכשיו בטח בילבלתי אותך לגמרי. אבל בכוונה כתבתי מסובך כדי לא להקל עליך.
 

סוהי 7

New member
בורות וחוסר תרבות חברו אצלך יחד.

עיקרון הציונות הוא הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל.ארץ ישראל היא מיכלול השטח ההיסטורי של מולדת עם ישראל - העם היהודי.מדינת ישראל היא שטח ריבוני יהודי בתוך השטח של ארץ ישראל ובשום מקום לו נאמר כי הציונות מחייבת החלת המדינה על כל הארץ.שואפת בהחלט אבל לא מחייבת. הבנתי ממך כבר מזמן שאתה לא מתומכי האידאולוגיה של מישטר דמוקרטי וערכי השיטה הדמוקרטית זרים לך מכל בחינה - אישיותית,חינוכית,ערכית ותרבותית. לכן לא פלא שחלומך הרטוב ומיטב הזיותיך הן ירידה מהארץ וכל מה שאתה חש כלפי מדינת היהודים והעם היושב בה הוא בוז,זילזול,לעג ואפילו יחס של שינאה. זו זכותך וגם לבטא את השקפתך זו זכות שהדמוקרטיה הדחויה מבחינתך מאפשרת לך,אבל שלא תחשוב לרגע שזה לא גלוי לעין.אתה שקוף ולא מרמה איש מלבד את עצמך וגם זו זכותך.
 
עכשיו אני קובע שאתה אהבל עם דיפלומה.

לא כתבתי שאני ציוני אנטי ישראלי. כתבתי שאני ציוני ואנטי מדינת ישראל .מדינת ישראל היא מסגרת אזרחית בה יש שלטון ישראלי המורכב מיהודים ואויבים. עוד לא ראיתי מדינה אחת בעולם שבבית הנבחרים שלה מורכב גם מאויבים. ובאשר למי מרמה את מי אז לדעתי אתה מרמה את עצמך . אתה חי ומשלם משכורת לחבר כנסת שנפגש עם מחבלים מהחמאס. אני לפחות בן אדם אמיתי. ואמרתי לא אשלם מיסים במדינה שחברי כנסת שלה משתפים פעולה עם האויב ואני צריך לממן להם את המשכורת שלהם. אמרתי קמתי ועזבתי. לעומתי אתה ממשיך לחיות בחרא הזה ומרמה את עצמך. איזה הסבר לוגי יש לך לכשל הזה שאתה עובד ומשלם מסים שחלק מהם הולך לכיסו הפרטי של איימן עודה ולא רק לכיסו הפרטי אלא לכיס של המפלגה שלו שחותרת תחת קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. ואל תחרטט לי על דמוקרטיה דשמוקרטיה. שמוק הוא שמוק וזה מה שאתה. אתה לא היחיד יש לפחות 30 -40 מנדטים של שמוקים יהודים ישראליים כמוך.
 

ספי111

New member
חברי הכנסת נתנו חסינות חיים כ"ץ על פשעים כלכלים כי זה חלק

מעבודתו הציבורית.
 

Pussy Galore

New member
עוזי דיין...my ass !!!

היכלת של אזרחי ישראל לבחור את נציגיהם - אינה חסד המותנה במצב הרוח הרגעי של צבור מתוסכל (אנשי ימין), אלא זכות, והאחרונה הצריכה לחשוש מסבוב רביעי היא המשותפת, שכן טרם מיצתה את הפוטנציאל האלקטורלי שלה, ובבחירות הבאות תהיה השניה בגדלה, אם לא תתפלג, שכן מדובר בשלוש סיעות נפרדות עם מוסדות נפרדים...
 

סוהי 7

New member
אני מציע לך להתחיל מיד בלימודי ערבית

במקביל כדאי לך להיפגש עם קאדי בישוב הקרוב.להתאסלם קל מאוד בהשוואה לגיור כהלכה.
 
אתה מציע לפוסי להתאסלם בגלל שהציג אל מול פניכם המכוערות

את האמת ואת היופי של הדמוקרטיה הישראלית שקודמיכם השמאלנים הטובים מכם בנו כאן ולמרות מאמציכם אינכם מצליחים לכלותה? ימנונים חסרי תבונה
 

סוהי 7

New member
לא,ידידי הלוקה בצרות מוחין.

אני הצעתי את זה לואגינה רק עקב תמיכתו הבלתי מסוייגת בערבים,נגד היהודים וקבלת אירגוני הטרור כלגיטימים למפגשים אידיאולוגגיים עם זהות אינטרסים ותמיכה ךאומית\פוליטית נגד ישראל. ולהזכירך,מדינת ישראל מוגדרת "האוייב הציוני"בפי הערבים תושבי רצועת עזה ויהודה ושומרון.....את משמעות ההזדהות איתם אין צורך להסביר כי זה ברור גם למתקשים בהבנה.
 

ספי111

New member
השאלה היא איזו השקפת עולם מעוותת מביאה אותך לראות

תמיכה בילתי מסויגת שלו בערבים נגד יהודים. לא מעט יהודים מבינים שתמיכה במדינה פלסטינית לצד ישראל היא לטובת מדינת ישראל. וחלקם של היהודים האלה מכירים את הנושא הרבה יותר טוב ממך.
 
עכשיו סוף סוף הבנתי אותך

אתה נוהג לדבר עם ואגינות ועם חלחולות את גם מדבר?....
 
למעלה