ד''ר אהרון יעקובי בפייסבוק

jackie111

Well-known member
ד''ר אהרון יעקובי בפייסבוק

שנות שלטונך יירשמו בהיסטוריה כשנות הרס וחורבן חברתי. חירבת במו ידיך, בזדון ובכוונה תחילה מרקם חברתי שנבנה בדם ויזע דורות רבים. התאהבת בשררה, ביבי, ואינך יכול יותר בלעדיה. שיסית אותנו האחד בשני, יצרת מחנות ופלגים השונאים איש את רעהו שנאת מוות. "הפרד ומשול" היה לשיטת הפעולה שלך. הרסת את ארץ ישראל היפה, ביבי. בגללך אנחנו לא אור לגויים יותר. נהפוך הוא - אנחנו גרועים מהגויים ברוב הפרמטרים. הפחד מנהל אותך, ביבי. הפחד להפסיד נכסים שהרווחת בזכות קשרים עם אילי הון, עם מאיון עליון של חליפות יוקרה, שמפניה וסיגרים. במצג שווא של כלכלה פורחת הרסת לצעירים את התקווה, לבעלי עסקים את יכולת הפרנסה, לנכים וניצולי שואה את הסיכוי להזדקן בכבוד. חסידך מנפנפים בנתוני הצמיחה הכבירים, והולכים לחטט בפחי הזבל. הפכת אלפי משפחות בישראל לאויב, ביבי. הרסת להן את החיים, את ההווה ואת העתיד. אתה ההיפך הגמור מכל מה שהיה פעם טוב במדינה הזו, ביבי. מסית ומדיח, תאב בצע ותאב כוח, ולחלוטין חסר בושה לנוכח כל אלה. הפכת את עצם השלטון לחזות הכל, מכרת את שאריות הערכים עבור בצע כסף כאחרון הדיקטטורים, הרחקת מעמדות השפעה את גדולי הליכודניקים, אלו עם ההדר הבית"רי שכל כך זר לך, והחלפת אותם בעדה של מלחכי פנכה קומבינטורים וצעקנים, חסרי כל זיקה לאידאולוגיה של ז'בוטינסקי. כאלו שתוכל לשלוט בהם ויעשו עבורך את מלאכת השיסוי והשנאה. את הקילקול הגדול שחל בך הקנית גם למשפחתך ובעיקר לדור הצעיר, וכך הפך בנך יאיר, שדרן המסרים שלך, לגיבור מקלדת פחדן נוטף ארס ושנאה, פרזיט בטלן המנצל את מנעמי השלטון בלי בושה. גם אחריך ביבי, ייקח לנו שנים לתקן את כל מה שקילקלת. אבל נתקן, כי עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
 

marabo

Well-known member
אפשר לחשוב מה היה כשאתם הייתם בשלטון

כמה אהבה יצאה ממכם למתנחלים.... לדתיים...,.לחרדים...לימנים.... ולכל מי שלא מהמחנה שלכם. שמאל זו צביעות ודומן מאוסים.
 

jackie111

Well-known member
לא נסחטנו על ידיכם

דאגנו למערכת בריאות חזקה. דאגנו למערכת חינוך מוצלחת. ניצחנו בשלש מלחמות גדולות. כבשנו שטחים שאתם החזרתם הקמנו ישובים בכל חלקי הארץ דאגנו לדמוקרטיה מתפקדת. דאגנו לחברה אזרחית חזקה. זהו ועוד אלפי פעולות
 

בוזי15

New member
הוא כותב מאמר שלם .אנו חושבים שמילה אחת מספיקה קללה !!

 

marabo

Well-known member
בדרך כלל לשמאלנים יש קשיים בכושר הביטוי

זה משהו שקשור כניראה ללימודי ליבה כושלים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן מאמר שלם על כך שביבי משסה אותנו זה בזה

בעוד השמאל ניסה לשסות את עיירות הפיתוח במתיישבים בסיסמא "כסף לשכונות ולא להתנחלויות" ומר"צ ב-2003 יצאה בקמפיין שכל העוני והמצוקה הכלכלית זה בגלל כסף שהולך להתנחלויות. וגם כשהיו יריות אין סופיות על קריית שמונה השמאל טען שזה בגלל ההתעקשות שלנו לשמור על רמת הגולן. אז גם אם ביבי משסה הוא למד את זה מהשמאל שתמיד השתמש במתיישבים או בחרדים כשק חבטות כדי להאשים אותם בכל תחלואי המדינה.
 

סתוונית333

Well-known member
אפשר להוסיף גם ש-

1. ראש הממשלה העשיר כקורח מקבל הטבת מס על הטבה שמראש איננה מגיעה לו, אבל עצמאים שנאלצו לסגור את עסקם לא מקבלים מהמדינה דמי אבטלה. 2. הזמין שליטים הנאשמים במעשים מחרידים בארצותיהם להניח זר ב"יד ושם". 3. הנאשם בפלילים מאשים את היועץ המשפטי לממשלה ומערכת המשפט בהפיכה שלטונית "בניגוד לרצון הבוחר" כאילו שיש קשר בין אישומיו הפליליים החמורים לבין הבחירות, כאילו הכרעה בתיקיו הפליליים נתונה לבוחר ולא למערכת המקצועית שאחראית על שלטון החוק. 4. גרם להרס כלכלי , חינוכי ובריאותי . משרד הבריאות מודה שאיבד שליטה על המגיפה , עד כדי כך שאירופה אסרה כניסת ישראלים לשטחה. 5. המושחת עושה הכל כדי שמערכת המשפט והצדק יהיו נתונים בידי אלה העוברים על החוק ושהם יקבעו את הנורמות. 6. שולח לכלא אנשים שמעבירים עליו ביקורת וכאלה שמפגינים נגדו.
 
תשמעו קטע: קראתי את הכתבה העלובה של הד"ר , שאפילו בסטיונר

בשוק מתבטא טוב ממנו בהרבה. הכתבה היא לא יותר מדמגוגיה בגרוש, קשקוש חסר כל בסוס עובדתי (נתניהו הרי שיפר את מצבה של ישראל כמעט בכל פרמטר אשר רק נעלה על הדעת). ביקשתי לדעת מיהו אותו ד"ר יעקבי על מנת להזהר ולא להסתייע בשירותיו של אדם כה רדוד המתהדר בתואר ד"ר. אז הנה מה שמצאתי "דוקטור" יעקבי והמכללה לעיסוי רפואי, "דוקטור" אתי נחשון ורפואת התדרים ל"דוקטור" אהרון יעקבי אין ולו תואר אקדמי רשמי אחד. זה לא מפריע לו לקרוא לעצמו דוקטור, ולהציע לכם לבוא ללמוד במכללה שלו. גם "דוקטור" אתי נחשון, המוכרת היטב על ידי משרד הבריאות, פועלת בשיא הכוח. בסדר, מלבד העבודה שדוקטור יעקבי אינו דוקטור. לזכותו ייאמר שהוא מפרט באתר שלו את השכלתו. מהפירוט עולה שאין לו ולו תואר אקדמי אחד מוכר: "בשנת 1982 סיים את לימודי מנואל-תרפי במכון פרארפואי בקלסרוהה, גרמניה. הוסמך ברפואה סינית במכללה לרפואה משלימה בת"א, שלוחת פסיפיק קולג' מקליפורניה בשנת 1996. בשנת 2004 סיים לימודי דוקטורט בפילוסופיה ובמדעי ההתנהגות עם התמחות בבריאות ספורט וכאב מאוניברסיטת ניופורט בקליפורניה". כאמור, אף אחד מהתארים האלה אינו אקדמי, בעיקר לא זה מניופורט, שאף אחד מתאריה, שעליהם כבר כתבתי כמה עשרות פעמים, אינו מוכר, ולא היה מוכר מעולם - לא אלה בפסיכולוגיה (כמו זה של עפרה אשל), לא אלה במשפטים (של עורכי הדין יוסי כהן או שמוליק סעדיה) ובוודאי לא אלה במדעי ההתנהגות, כמו זה של יעקבי. על אף שהתואר דוקטור מופיע שוב ושוב באתר, יעקבי לא טורח לספר לנו שהתואר הזה אינו מוכר בישראל, וגם לא בשום מקום אחר בעולם. מושחתים נמאסתם!!!
 
מיסטר ג'אקי, איזו שהיא התנצלות?

הרי לא בכל יום אנחנו נחשפים לעוצמת הטינופת והלכלוך המאפיינת את המחנה השמאלני המושחת
 

Pussy Galore

New member
נכון, ההתהדרות בתאר שלישי - פסולה.

מנגד - האיש מענין. בוגר מכון ווינגייט לאימון גופני וספורט, ובוגר קורס מאמנים לאומיים בספורט ובעל רזומה בלווי מתמודדים אולימפיים. התיחס נא לטענותיו והפרך אותן אם תוכל...
 

סוהי 7

New member


 
למעלה