שאלה לאספסוף השמאלני: אם עלות ההגנה במשפט נתניהו =30 שנות

שאלה לאספסוף השמאלני: אם עלות ההגנה במשפט נתניהו =30 שנות

עבודה שלו (עלות ההגנה היא 10 מיליון ונתניהו מרוויח פחות מ 30000 נטו ) , איך אתם רוצים שהוא יממן את ההגנה.? האם לא כדאי לפחות למען מראית עין של הגינות להרשות לו לקבל תמיכה??? ב אישית נראה לי שנתניהו ידע מראש שבית המשפט המושחת ימנע ממנו לקבל תמיכה , הגם שאפילו מראית עין של צדק כבר אין כאן. וזוהי בדיוק מטרתו: להציג בפני כל מי שמתלבט עד כמה מערכת המשפט מושחתת וחסרת כל רסן. אותה מערכת שאך לפני זמן קצר פסקה שנתניהו יהיה ראש הממשלה הראשון שישלם מס על מימון מעונו הפרטי ובכך גרמה לכך שמשכורתו תהיה נמוכה משל ראש מועצה איזורית ,דורשת ממנו לממן (ממשכורתו המגוחכת) עלות הגנה ששלושים שנות עבודה לא יספיקו לממן אותה...
 

צביקה531

New member
פחות מ 30000 בחודש...

בלי להוציא שקל... אם השכר כל כך "נמוך" למה הוא נלחם בציפורניים על התפקיד? הרי "לא אטרקציה"?
 

katomish

New member
תחזיק חזק כשאתה קורא שהראש לא יתפוצץ: כי המדינה חשובה לו.

 

צביקה531

New member
מקנא בך,אתה תמים..

הבן אדם מכור לכח. מאחר ושיקולי פרנסה רחוקים מלהיות הדאגות שלו, הוא עושה את מה שהוא הכי אוהב, לשלוט
 

katomish

New member
בהתחלה סברת שהוא נמצא שם בגלל מנעמי השילטון

עכשיו הסיבה שהוא אוהב לשלוט. ראשות הממשלה בישראל היא אחת המשרות התובעניות בעולם, עם היקף האחריות מהגדולים בעולם. אני בטוח שהוא אוהב לעשות את תפקידו, ובטוח שהוא עושה זאת מתחושת שליחות.
 
"המדינה חשובה לו"?...בגלל זה הוא ירד ממנה לניו יורק

ועבד שם כזבן בחנות לממכר ארונות מטבח?...
 

marabo

Well-known member
מה זה סותר?

.מה לא לא לגיטימי בלמכור ארונות מטבח? רק פרזיטים שמאלנים שחיים על חשבון המדינה רואים בזה פסול.
 
אני לא מציע לאשתך לקנות אצלו ארון מטבח

במקום עץ מהגוני בדלתות הוא ידביק לה דיקט
 
שקרן , הוא עבד כזבן כמו שבן גוריון נלחם בנאצים

נתניהו מעולם לא היה זבן ואפילו לא מנהל חנות. השקר והעיוות שלך , מקורו בכך שנתניהו היה בצעירותו חבר ההנהלה הבכירה בחברת רים
 

katomish

New member
נתניהו בתקופה שלא כיהן כראש ממשלה הרוויח הרבה יותר

אם היה פורש לפני שנה היה עושה 10 מיליון בשנה הזו בדולרים בלי להתאמץ. אם היה מתאמץ היה עושה 50. &nbsp &nbsp &nbsp
 

ספי111

New member
אם היה פורש היה יכול לקבל מתנות.

כראש ממשלה הוא לא יכול לקבל מתנות. חוקים זה לחלשים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז מבחינה כספית התפקיד ממש לא משתלם לו

 

ספי111

New member
בשביל לקבל תשובה על השאלה הזאת צריך לבדוק

את הקשר בין תפקידו להכנסות שקיבל בזכות החלטותיו.
 
אתה יודע , מעניין אותי לדעת אם אחד כמוך

שדי קרוב בדיעותיו לאספסוף יוכל לחלץ מפיו הודאה שנתניהו לא נמצא בתפקידו בגלל השכר ,אפילו אם נכליל את ההטבות מסביב. בוא נחשוב ביחד: נתניהו יכול להיות אדם אמיד מאוד בעל כושר השתכרות חודשי של למעלה ממיליון שקלים בקלות. הוא יכול לעשות זאת בשלל דרכים, זה יכול להיות ע"י מתן הרצאות . נתניהו הוא נואם מבוקש ומעולה ששולט הייטב באנגלית . תג המחיר להרצאה שלו יעבור בקלות את המאה אלף דולר. הוא יכול לנצל את כשריו כדי ליחצן חברות ענק ,וגם כאן תג המחיר שהוא יכול לגבות על פורייקט אחד יעבור בקלות לא רק משכורת שנתית אחת שלו כי אם גם ארבעה וחמישה משכורות שנתיות. נתניהו יכול גם לשמש כמנכ"ל באין ספור חברות אשר "יורידו בשבילו את הירח"לו רק יאות לכהן בראשן. הערך המוסף שלו הפרסומי, שיווקי ונהולי לא יסולא בפז. ויש עוד לו עוד אלטרנטיבות רבות ומגוונות. אני מניח שקצת קשה להתווכח עם העובדות האלו מפני שהן מובהקות . ולכן האם עתה ,לאחר שהרהרת שוב בנושא שינית את דעתך הראשונית והבנת שוודאי וודאי ששכרו היחסית מצומק של נתניהו איננו הסיבה לכך שבחר להיות ראש ממשלה , במיוחד לאור העובדה שבשנייה שהוא יפרוש הוא יוכל להשתכר עשרת מונים?
 

jackie111

Well-known member
שוב מלקקי התחת של נתניהו

דואגים לתת לו כספים שלא מגיעים לו. תנו לנו מנוחה מהטיפול בנתניהו. אנחנו לא הביביסיטר שלו. אסור לתת לו להיות ראש ממשלה כשיש נגדו כתבי אישום שכולם מבוססים על גניבת כסף וגניבת דעת.
 
אילו היה אורז את משפחתו, מסתלק מכאן ופוטר אותנו מנוכחותו

כל העלות הזאת היתה נחסכת גם למדינה וגם לאלה המממנים אותו למה הדבר דומה? לפצע מוגלתי שנפער בעור אילו התייבש, לא היה צורך להשקיע בטיפול בו
 

DANIAVNI

Well-known member
בעיקרון צריך לאפשר לנתניהו לקבל תמיכה

הרי אם אני מחר אחלה חס וחלילה ואצטרך ניתוח האם ניתן לאמר שלדודה שלי או לחברים שלי אסור לעזור לי ? ברור שלא. אלא שבמקביל לאישור קבלת התמיכה יהיה צורך בגוף/וועדה שייבדקו האם הכסף לא מוחזר בדרך של הטבות שונות שיינתנו בעתיד לאותם אנשי עסקים, במישרין או בעקיפין. נניח שמחר וועדת מכרזים תעדיף אחד מהעוזרים לנתניהו תמיד יהיה לכל מקרה כזה ריח מאוד לא טוב.
 

jackie111

Well-known member
שיפתח קופת צדקה בבתי כנסת

במקומות אחרים הרי לא ימצא כלום כי יש 800 אלף מובטלים חדשים. זו בושה שבתקופה כזאת כל כך דואגים לאדם אחד שבמקרה הוא עבריין שמועמד לדין.
 
למעלה