ההישגים של נתניהו

jackie111

Well-known member
ההישגים של נתניהו

לדעתכם יש לו עוד הישגים?
 

סוהי 7

New member
תועמלן מטופש ועלוב......

להזכירך,מנהיג כמו נתניהו לא מנצחים עם ציורי ילדים עם צרכים מיוחדים.צריך הרבה מאד יותר מזה אבל נראה שלשמאל הישראלי שה כל מה שיש לו להציע.
 

jackie111

Well-known member
ציינתי רק את

ההישגים. תאר לעצמך שהייתי מביא את הכשלונות הנוכלויות והגניבות.
 

katomish

New member
כנראה שאנחנו עם של טיפשים שבוחר לא רק באדם שנאשם בפלילים

אלא גם באחד שרק נכשל ולא השיג שום הישג. כנראה שהעם היהודי שתומך ברובו בנתניהו הוא עם של פושעים וטיפשים ברובו. אחרת אין הסבר אחר שמתקבל על הדעת.
 

בוזי15

New member
אנו עם חכם שעשה כבר שגיאות רבות וקריטיות .אפילו בחרנו את קצב

 

סוהי 7

New member
אחת מהמיגרעות של חופש הביטוי הוא......

שנותנים לפרזיט צבוע ואנטישמי כמוך לפעור את הלוע ולרסס רעל על סביבותיו.
 

katomish

New member
ביום שתבין את האירוניה היא תתאבד

אם לא הבנת שהסברתי לג'קי את משמעות טענתו ושבעצם כל התלונות שלו כנגד נתניהו הם כנגד מי שבחר בו זה בסדר. כי אני כאן בשביל להסביר.
 

סוהי 7

New member
טוב....אם דבריך נאמרו באירוניה.....

הרי זה משובח.
אני כנראה הפגנתי עודף רגישות לאומית.
 

סוהי 7

New member
ראינו מה "ציינת".....רק זיינת את השכל

ובקשר לגניבות,כנראה קשה ל"חסידי הדמוקרטיה,החוק,הסדר.המשפט והצדק" לחכות להחלטת בית המשפט,אז אולי בעיניך ובעיני הדומים לך בית המשפט מיותר.....בעיני לא.
 

ayb1

Well-known member
מה שכתב בציור אלו דברי אמת!!! אתה לא אוהב אותם? זכותך ל

לא לאהוב זאת ! אתה מוזמן בזה להציג רשימת השגים אם תמצא ?
 

katomish

New member
ישראל הפכה ממדינה שולית במזה"ת למעצמה אזורית

כל השאר בונוס.
 

ayb1

Well-known member
כמובן שזה קרה שנים רבות לפני כן . התחיל בבן גוריון עם

קשריו באסיה ויצוב ציר משולש של טורקיה ואירן בראשות השח האירני - אל מול הערבים. המשיך באשכול ושיחרור שטחים ב- מלחמת ששת הימים עבר לגולדה בעיקר כשרת החוץ יצוב קשרים עם מדינות אפריקה וכך כל יתר ראשי הממשלות בגין עם השלום במצרים רבין ופרס עם הסכם אוסלו המבורך ושלום עם ירדן ביבי (המושחת מבלפור) עצמו לצערי לא תרם הרבה זולת כמה דיבורים על פצצה גרעינית אירנית של משטר האיטולות הקיצוני אולמרט למשל שלח מטוסים ופתר את הבעיה עם כור גרעיני סורי.ולא אמר על כך דבר הרבה שנים
 

סוהי 7

New member
אין מילת אמת ....רק דמגוגיה ותעמולת שינאה.

1.בירושליים הוקמה שגרירות אמריקאית ואני אישית ביקרתי בה לאחרונה. 2.רמת טראמפ היא בשלבי תיכנון וקבלת האישורים ואחרי החלטת ממשלה והיא תוקם.אני לא יודע מתי ואם בנית או רכשת בית......זה לוקח זמן עד הביצוע. 3."חיסול הקורונה"?......נו,באמת.....אולי יום אחרי שהיא תחוסל בארצות הברית.....באירופה או באסיה
4.הסיפוח - נכון,זה נושא קשה ומסובך פוליטית,ביטחונית ובינלאומית......אבל סיפוח יהיה.רק אל תאבדו את הסבלנות.
ולגבי ההישגים של נתניהו אצביע רק בגדול על הכלכלה החזקה,היציבה והפורחת של ישראל,העמדת איראן על מקומה והצבת העולם ובעיקר ארצות הברית מולה,יחסי החוץ של ישראל התרחבו והתחזקו באפריקה אסיה ובמדינות המפרץ הערביות.................רוצה עוד?.....יהיו עוד קדנציות.
 

jackie111

Well-known member
זה נסיון סחיטה של

הלימון המכונה ביבי. כדי לחפש מה בכלל עשה. עברנו צוות בכיר של אנשים מעורבים על ההסטוריה שלו כראש ממשלה ואלו כל 4 ההצלחות שמצאנו. אז בו ניתן לך רשימה של משימות שהיה צריך לבצע כדי שתבין עד כמה הוא ראש ממשלה גרוע. 1. קידום חוקה לישראל. אפשר גם חוקי יסוד שיסדרו את העיוותים וחוסר הצדק במערכת החוקים הנוכחית. 2. דאגה לשיוויון בין כל חלקי העם. את זה נשיג על ידי מדיניות שיוויונית לדוגמא מערכת חינוך שתגיע לכל קצווי הארץ. או השקעה ממשלתית בישובים לפי קריטריונים אחידים. 3. פיוס בין כל שכבות העם. לדוגמה עדוד הקמת בתי ספר עם ילדים משכבות כלכליות רבות ומדתות שונות. או לסבסד הקמת ישובים ושכונות מעורבים. 4. השקעה גדולה במערכות צבוריות כמו מערכת הבריאות, עבודה סוציאלית, משטרת ישראל. 3.
 

katomish

New member
זה בסדר בן שושן כבר פתח את הפוסט היומי מדף המסרים

אין צורך גם בכפילות שלך.
 
למעלה