ראיתם איזה רוחב לב גילה נתניהו בתוכנית הסיפוח שלו

איזו שפה....ירדת לזנות?....

פעם נהגת להעמיד פנים של אדם תרבותי.... המפה להלן פשוטה יותר להבנה - אני מקווה שתצליח הפעם להבין (שלום עכשיו העתיקו מכאן והוסיפו צבע - זה הכל) https://www.inss.org.il/he/publication/annexation-convention-summary/
 
ישנן בחלד הלבנטיני זונות שלא מבינות שום שפה אחרת!!!

ודוגמה לזונה שכזאת ניתן למצוא אצל מי ש"פירסם" כאן מפה שבמיקרא הסימנים שלה מסומן כלל שטח מדינת ישראל בצבע שאומר "שטח מוצע לסיפוח"!!!!! אישית - אני הייתי מעדיף "לדבר" עם זונה כזאת דרך הקנה של איזשהו רובה.....
 

סוהי 7

New member
אכן,שפה גבוהה מידי לשפת הביבים שך.....

אבל מבחינת התוכן - עדינה ורכה .........אל תספר לי על שלום עכשיו,על הריגול והרדיפה אחרי המתיישבים היהודים בארץ ישראל ועל ההלשנות לשונאינו בחוץ לארץ לא צריל להכביר מלים. אני לא מבין מה הביא אותך לניכור לאומי יסודי כל כך ולשינאת עם ישראל והרעיון הציוני עד לרמה חולנית ממש,אבל זה באמת בלתי נסבל,ואני לא מבין איך אתה מביט בראי......אפילו במקרה.
 

ספי111

New member
על סמך מה אתה קובע שהתנגדות לסיפוח חד צדדי הוא מעשה אנטי

יהודי שמעמיד בספק את יהדותו של אדם. יש לא מעט יהודים טובים כמוך במחזיקים בידע רב משלך שמתנגדים למעשה כשטובת המדינה לנגד עיניהם. מי שמך לשפוט בעניין ואיפה הקשר לציונות שאתה ממציא?
 

סוהי 7

New member
הפרשנות השגויה והמעוותת שלך לא הופכת לעובדות בהבל פה.

אתה יודע מהי משמעות חופש הביטוי?.......להגיד כל דבר ולהביע כל דעה בכל נושא כל עוד זה לא הוצאת דיבה ולשון הרע ולא דברי הסתה נגד המדינה או הזולת. לכן גם התנגדות לסיפוח חד צדדי או אפילו בהסכמה היא לגיטימית ומעולם לא אמרתי אחרת. אני לא העמדתי בספק את יהדותו של איש כי זה ממש בלתי אפשרי.מי שנולד יהודי על פי ההגדרה של "מיהו יהודי" הוא יהודי גם אם הוא עצמו לא רוצה להיות כזה.אבל כפי שאמרתי,יש יהודים המתנכרים למוצאם,לא רוצים להיות מזוהים עם יהדותם ובוחרים להעדיף זהות אחרת וזאת מכל סיבה שהיא.אז למנוכרים חסרי שורשים כאלה אני מביע את דעתי עליהם וזו זכותי. לגבי הציונות - אני מבין את הציונית בקיצור ובתמצית כך: הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל,מולדתו היחידה של העם היהודי,יישוב הארץ,פיתוחה והגנה עליה. עכשיו,אולי גם אתה תצליח להבחין פה ושם ביהודים שחושבים אחרת ובעיקר כאלה שאפילו טורחים לא לחיות במדינה היהודית בארץ ישראל.
 

ספי111

New member
אכן,חופש הביטוי מאפשר לך לקבוע מיהו יהודי ומי לא מספיק ציוני

גם בהגדרה שלך ציונות לא בהכרח מחייבת תמיכה בישוב וסיפוח השטחים הכבושים. אתה מבלבל בין הסתה נגד המדינה לביקורת על ממשלה שמסכנת במעשיה את קיום המדינה. אתה קושר בין "יהודים שמתנכרים למוצאם" לקביעה שסיפוח חד צדדי מחליש את מדינת ישראל. אז אתה לא מחובר לשורשיך יותר ממי שטוען כנגד הסיפוח.
 
למעלה