ליכודניקים יקרים!

קירשנבאום8

Well-known member
ליכודניקים יקרים!

9 ציוצים במשך יום אתמול על מנדלבליט הרשע, אפס ציוצים על קורונה, על בריאותם של 8 מיליון אזרחי ישראל, על מצבם של מיליון המובטלים, העסקים הסגורים,המשבר בתיירות ובתעופה (ראש ממשלת ישראל) ליכודניקים יקרים, ראש הממשלה שלכם שכח אתכם. אתם תרעבו ללחם והוא ימשיך לבקש מתנות. אתם תישארו מובטלים והוא ימשיך לדאוג רק לעצמו. אתם תצאו מדעתכם והוא יתכנן הימלטות ממשפט.
 

קירשנבאום8

Well-known member
לא החזר מס נתניהו מבקש


מה שהוא מבקש זה פטור ממס את המס הוא טרם שילם (וגם לא מתכוון לשלם, כהרגלו ובהתאם לאופיו). הוא רק נדרש לשלם את המס אבל הוא מסרב. זה שהוא דחה את מועד ישיבת וועדת הכספים שעמדה לדון בבקשתו זה רק מעניק לו עוד זמן שבו הוא יחזיק אצלו את הכסף הנדרש ממנו. את 300 אלף הדולר שקיבל כבר ללא היתר וועדת ההיתרים ממיליקובסקי "למימון משפטו" הוא לא החזיר, כנראה, שאותו דרשה וועדת ההיתרים הקודמת להחזיר. איזה להחזיר? נתניהו יחזיר כסף? ואגב, לא ידוע לנו האם נתניהו ג'וניור, פרע את חובו למלון הילטון קופקבנה (כזכור, הלה עזב את המלון בלי לעבור בדלפק הצ'ק אאוט). ליכודניקים! תתעוררו, היכן היושר שלכם? התנערו כבר מהאיש הרע הזה!
 

קירשנבאום8

Well-known member
אזרח מקבל מפקיד השומה דרישה לתשלום מס לאחר ביקורת מס הכנסה

נניח שאתה הוא האזרח הזה. פקיד השומה מוצא שקיבלת הטבות ממעסיקך והטבות, כל בר בי רב יודע שהטבות מהמעסיק חייבות במס. ואם הוא לא יודע, אז זה תפקידו של רואה החשבון שלו להגיד לו. או קיי? קיבלת דרישה מפקיד השומה לשלם מס על ההטבות שקיבלת, אתה משלם למדינה את המס? אתה יכול בכלל לסרב לשלם? אם אתה סבור שהדרישה איננה חוקית או איננה צודקת, אתה קודם כל משלם. אחר כך רואה החשבון שלך מערער על קביעת המס ואם הוא מצליח לשכנע את פקיד השומה תקבל הודעה על החזר מס. כל אחד מכיר את זה. אבל נתניהו חושב שזה לא נוגע לו עצמו. הוא מסרב לשלם ופונה לוועדת הכספים בה יש לו רוב ומבקש ממנה לבטל את דרישתו של פקיד השומה. גם אתה, האזרח, יכול לפנות לוועדת הכספים בדרישה כזאת? נתניהו, קודם כל תיענה לדרישה ושלם אותה, אחר כך תגיש ערר לשלטונות המס; אתה לא רשאי לסרב לדרישה ואף אזרת לא רשאי לסרב. ואזרח כמוני שמשלם את כל המסים המוטלים עלי תמה ושואל מדוע בכלל נתניהו קיבל את ההטבות הבלתי מוצדקות הללו? איפה אתה חי, נתניהו? איפה אתם חיים, מצביעי הליכוד?
 

AI25

New member
אזרח שילם את המס שפקיד השומה קבע לו - ואז אזרח אחר פנה

לבג"צ - בדרישה שפקיד השומה יתעלם מהנהלים הקיימים ומהדרך בה יושמו מקום המדינה עד כה, ויכפה עליו לשלם יותר, פקיד השומה נאלץ לחרוג מהכללים - ואכן לכפות עליו לשלם יותר, אבל בכך העניין עבר - למישור המשפטי והחקיקתי. שהרי לא סביר שחייל ישלם מס על השימוש בטנק או במטוס, גם אם החייל נהנה מההגנה שאלו מספקים לו. ושעובד ישלם מס על פיצוי אובדן ערך. בטח ובטח אין דרישה להחפז ולשלם מייד לפני שהדבר בורר, כשמדובר בקביעה-מחדש תקדימית של כללים, המיושמת מייד רטרואקטיבית, 7 שנים אחורה. משלמים - כשהדיון המשפטי בנושא מסתיים.
 

ספי111

New member
חייל שמשתמש במטוס להנאתו האישית צריך לשלם שווי הטבה?

בעלי מקצוע שמשתמשים ברכב עבודה להנאתם,נדרשים לשלם למס הכנסה. הפטור שקיבל נתניהו על הצואות לתחזוקת ביתו הפרטי הוא שחיתות ברמה גבוהה.
 
עו"ד נוימן מומחה בכיר למס: הדרישה מנתניהו תקדים ושערוריה!!!

לכן, אומר נוימן, "בנושא הוספת גילום בגין תוספת מיגון הוצאות הרכב אין שאלה שזה נוחות המעביד, ולא אמור לחול מס. ההוראה בגין הגילום מיותרת ומהווה ‘שלייקס’ להתחכמות אפשרית של פקיד השומה. לעניין עצם מימון הוצאות המעון הפרטי בנוסף למעון הרשמי לראש הממשלה וראש הממשלה החלופי - אם כך היה נהוג כל השנים יש לראות בכך חלק מתנאי השכר של ראש הממשלה".
 

קירשנבאום8

Well-known member
לא היה גילום שווי מי בריכת השחייה

נוימן מדבר על גילום שווי השימוש ברכב. ולא מדבר על כיסוי כל ההוצאות בוילה בקיסריה: אספקת המים לבריכת השחייה, הגינון, החלפת הריהוט, התריסים, הוילונות, עבודות החשמל והאינסטלציה ועוד. את כל זה כיסה המעסיק (מדינת ישראל), לא גילם שום הטבה כזו ולכן פקיד השומה דרש כחוק תשלום מס עבור שווי ההטבות הללו. נשאלת השאלה מה פתאום נתניהו קיבל, בכלל, את ההטבות הללו? אף ראש ממשלה בעבר לא ביקש ולא זכה שהמדינה תשלם את הוצאות ביתו הפרטי. לגבי שווי השימוש ברכב, מותר למעסיק לגלם את שווי השימוש הזה, אם בכלל בוצע גילום כזה, ואני בספק אם כן.
 

קירשנבאום8

Well-known member
שווי שימוש ברכב לעומת שווי המים לבריכה בוילה בקיסריה

בקלות רבה המסנגרים על נתניהו נתפסים לשווי הגבוה של השימוש ברכב. לא על זה מדובר בפטור ממס של מיליון שקל שרשויות המס צריכות לוותר לנתניהו. 80 אלף שקל להחלפת המים בבריכת השחייה עבודות תחזוקה, שיפורים, גינון, ריהוט ועוד בוילה הפרטית שהמעסיק (המדינה) שילמה וממשיכה לשלם לנתניהו, כל אלו הן הטבות שהמעסיק נדרש לשלם לעובד בנימין, אז קודם כל מדוע העובד דורש שהמעסיק יממן לו את זה? אף ראש ממשלה בישראל לא דרש ממעסיקו לממן לו עלויות בביתו הפרטי כי הוא מקבל את כל הוצאות משפחתו במעון הרשמי בבלפור כולל רכב, נהג ומאבטחים לבנו יאיר. נתניהו דורש זאת ממעסיקו, מעסיקו נכנע לדרישות הללו ומשלם לו, אז גם את המס על שווי ההטבות נתניהו מסרב להיענות לדרישת פקיד השומה? איפה הוא חי, האיש המושחת הזה ומשפחתו המושחתת? ואיפה אתם, ליכודניקים, בעניין הזה? ואעיר הערה ביחס לשווי השימוש ברכב, שכנראה הוערך כגבוה מדי בגלל המיגון, כאן, לדעתי פקיד השומה רשאי להעריך את שווי השימוש לפי מחירו של רכב מדגם זהה של אזרח פרטי, ולדעתי נתניהו לא חויב במס על שווי רכב ממוגן אלא רגיל.
 
אם כבר אתה מדבר על יושר

לא היה ראוי שתציין שנתניהו הוא ראש הממשלה היחידי בתולדות המדינה אשר נדרש לשלם מס על מימון מעונו הפרטי? אני לא מרחם על נתניהו, הוא אדם אמיד. אבל חוסר הצדק בהחלטה של בית המשפט לחייב אותו באופן תקדימי בתשלום מס זועק לשמים. אז נתניהו החליט לעשות לבית המשפט זובור פומבי ועקף אותו באלגנטיות עם הכנסת. אגב אם נתניהו היה כה להוט אחרי הממון כפי שכת הרלבי"ם מציגה אותו הוא יכל להתפטר ולהרוויח בהרצאה אחת את שכרו השנתי.
 

קירשנבאום8

Well-known member
אף ראש ממשלה בעבר לא דרש ולא קיבל מימון לביתו הפרטי

הפצת שקרים היא חוסר יושר. לא מהרצאות התעשר נתניהו. אם תיחקר פרשת מניות הפלדה, ריבוי עסקאות הצוללות וכלי השייט, שם אולי תמצא מהיכן הגיע עושרו של המושחת.
 

רשוי

New member
חייבים סגר כללי כי אחרת ימותו הרבה ,

מטרת הכלכלה לשחרר לפתוח להרוויח יוצא להם להרוג להדביק ולהרוג עוד ועוד
 
למעלה