האדם היחידי שיכול לאשר לביבי את הסיפוח הוא

סוהי 7

New member
כמה טעויות במשפט אחד....

תושבי ימית וגוש קטיף לא גורשו מבתיהם אלא פונו ופוצו על כך. המתישבי לא פונו מאדמתם הפרטית אלא משטחים שהוחזקו ע"י הממשלה מאז הניצחון במלחמת ששת הימים. רצועת עזה וחצי האי סיני אינם חלק מהמולדת של העם היהודי ומעולם לא היו.
 

הפרבולה

New member
אבל אבו מאזן לא יסכים לסיפוח

אפילו לשליטה שלנו בתוך הקו הירוק הוא מתנגד ( "זכות השיבה" ) אז איך תשכנע אותו שיסכים לסיפוח עם חילופי שטחים. &nbsp זה כמו שגבר רוצה להתחתן עם מישהי , אמא שלה מסכימה , אבא שלה מסכים, אבל הבחורה דורשת בתמורה לחתונה שהיא תוכל לשכב עם גברים אחרים ורק עם גברים אחרים ( כלומר אף פעם לא עם הבעל עצמו ), והוא חייב להתחתן רק איתה ולספק לה מזונות לילדיה שיוולדו מגברים אחרים , ואם לא היא תשלח אנשים לפגוע בו פיזית, אז אין ברירה לגבר אלה לעושת פעולה חד צדדית ולהעיף אותה קיבינימט.
 
למה שלא תבוא גם עם "הצעה" בשמו

על כמה כסף הוא יהיה מוכן להסכים????.......
 
צריך לשאול את הבנים שלו

שהוא מרפד אותם בכסף שהוא גונב ממה ש'המדינות התורמות' מעבירות לשעב הפילסטיני הדפוק.
 

הפרבולה

New member
אגב בהצעה שלך יש סיכון גדול מאד

שהשמאל הלך לבקש מערפאת אישור לגבול מוסכם ( גבולות 67 עם חילופי שטחים קטנים ), אז עם ממשלת אהוד ברק , חטפנו את מלחמת אוסלו עם מאות הרוגים ופצועים. למעשה אתם הלכתם לבקש אישור מערפת לגבול מוסכם, חשבתם שקווי 67 יהיו מקובלים עליהם והערבים בעטו בכם וירקו לכם בפרצוף.
 

jackie111

Well-known member
זו תשובה לא רצינית.

אפילו בימים אלה שבהם ביבי מנסה ליזום מתן לגיטימציה לכיבוש אבו מאזן דורש משא ומתן. התחלפו היוצרות. פעם, כשהשמאל שלט, אנחנו עשינו הכל כדי להגיע להסכמים. אחרי כל מלחמה שבה היכינו באוייב. ישראל פנתה לערבים עם עלה זית ביד. היום הם מבקשים ואנחנו מפנים את הגב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבו מאזן מבקש מו"מ שסופו ייקבע לפני תחילתו

הפלסטינים מעולם לא היו מוכנים למו"מ אמיתי בו שני הצדדים עושים פשרות.
 

הפרבולה

New member
מה שאתה אומר אינו נכון, דרישותיו של אבו מאזן ידועות ואינם

מקובלים עלינו ואנחנו יודעים שהם לא ישתנו גם בתחילת מו"ם ובאמצעו ובסופו מעל ומתחת לשולחן בחדר ובמסדרון, זה כבר נבדק המון פעמים לא צריך ללכת עם הראש בקיר בכוח. &nbsp דרישותיו הם נסיגה ללא תנאי לקוו 67 ומימוש "זכות השיבה" וכל זה בלי שום תמורה מצידו אפילו לא מילים .
 

סוהי 7

New member
גאון.......ממש........הכל בידי אבו מאזן


איך הגעת לתובנה הגאונית הזו?.....עם ווייז? יש עוד כמה דברים שהם בידיו האמונות של רודף השלום על מטען חבלה בשקית: אבו מאזןיכול להודיע על ויתר על זכות השיבה,על בינאום הר הבית,על הכרה בזכות ההיסטורית של עם ישראל על ארץ ישראל והגדרת מדינת ישראל כמדינת העם היהודי,הוא יכול לפתוח סניף מרכזי של מר"צ במוקטעה ולהתמודד על ראשות מרכז המפלגה בליכוד. כמה פשוט,מסלול עוקף המציאות ישירות מתוך פנטזיות שמאלניות מנותקות.
 

jackie111

Well-known member
כן, רק בידיו

נמצאים הקלפים אם בעולם יכירו בכיבוש. כל העולם מחכה לראות אם ניכנס איתו למשא ומתן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
והנה טראמפ קבע בסיס למו"מ שמתחשב בצרכים של ישראל

ולא רק נותן לישראל כמה סוכריות להמתקת הגלולה כמו מתווה קלינטון ותוכנית קרי ואבו מאזן לא מוכן לשמוע, התוכנית היחידה המקובלת עליו זה: 1. הפלסטינים מקבלים הכול ולא נותנים כלום. 2. ישראל נותנת הכול ולא מקבלת כלום.
 

סוהי 7

New member
אני מאמין לפלסטינים ולכן אני רגוע

בזכון העמדות הנחרצות של הפלסטינים לא תקום מדינה פלסטינית בארץ ישראל. למה?.......כי הם לא מוענים לוותר על שיבת הפליטים לשטח הריבוני של ישראל הם לא מוכנים להכיר במדינת העם היהודי. הם לא מוכנים למדינה פלסטינית מפורזת כי המשמעות היא פירוק אירגוני הטרור. הם לא מוכנים לשום פשרה טריטוריאלית הכוללת סיפוח גושי ההתישבות לישראל. הם לא מוכנים לחתום על הסכם שמשמעותו המוצהרת היא - סיום הסכסוך
 
למעלה