האדם היחידי שיכול לאשר לביבי את הסיפוח הוא

jackie111

Well-known member
האדם היחידי שיכול לאשר לביבי את הסיפוח הוא

אבו מאזן. כמה פשוט. מסלול עוקף.
 
יאללה אימשי יה סמאל


אם היית רואה את אבו מאזן בטח היית מתחנן שירשה לך ללקק לו את התחת תאמין לי גם אבו מאזן היה צוחק עליך הם לא אוהבים סמאל
 

צביקה531

New member
ומי מגבה את ביבי?

זה שפייסבוק הורידה את הפוסט שלו כי השתמש בסמלים של נאצים. וזו לא טעות, זה דונלד טראמפ, למי ששכח, נשיא ארה"ב. ממש להתגאות..
 
זה לא 'סמל נאצי',אלא טלאי בצורת משולש אדום שבו השתמשו הנאצים

לסימון קבוצת האסירים הפוליטיים במחנות. &nbsp לכל קבוצה במחנה היה סימון משלה - הומואים משולש ורוד, יהודים מגן דוד צהוב, חוקרי תנ"ך משולש חום כהה, 'מהגרים' משולש שחור וכד'. &nbsp הינה 'תצוגה' של הסימונים במחנות: &nbsp https://upload.wikimedia.org/wikipe...hutzhäftlinge_in_den_Konzentrationslagern.jpg &nbsp 'סמלים נאציים' הם סמלים שהנאצים ענדו: צלבי קרס, סמלי SS בצורות שונות, סמלים של אירגונים נאציים שונים וכד'. &nbsp הקבוצות הפוליטיות השונות לפני המלחמה השתמשו בעצמן בסימונים שונים של צבעים בהתאם לאוריינטציה הפוליטית שלהם. אם זה בדגלים, חולצות, עניבות או דשים שונים על הבגד. &nbsp ספק גדול אם טראמפ היה מודע בכלל לשימוש במשולש האדום במחנות הנאצים - להבדיל למשל מהרש"פ או החיזבאללה שמשתמשים במודע בסמלים נאציים מובהקים כגון הצדעה במועל יד, מה שלעולם לא הפריע לסמאלנינו שבעצמם משתמשים בהצדעה הנאצית לצרכיהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם אובאמה עשה תנועת יד של הצדעה נאצית

ואנואר סאדאת בא לעשות איתנו שלום עם עניבה מכוסה כולה בצלבי קרס.
 

jackie111

Well-known member
יש לכך סיבה מאד פשוטה.

אתן דוגמה מחיי היום. גבר אנס בחורה. היא תובעת אותו. הוא פונה לאמא שלה שתבטל את התביעה גם אם האם תשתכנע זה לא יעזור. הוא פונה לאביה ואומר שמוכן להתחתן איתה גם אם האב ישתכנע זה לא יעזור. אף אחד בעולם לא יעזור לו חוץ מהבחורה. ישב איתה וישלם לה או יבטיח לה נישואין תמורת ביטול התביעה משא ומתן ישיר זה הפתרון היחידי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
על איזו בחורה את מדבר? מאבו מאזן, אש"ף והפתח

לא נכבשה אפילו מיליונית מיליטמר כי מעולם לא היה להם כלום. וב-1967 הרשות הפלסטינית ואפילו ה"עם" הפלסטיני לא היו אפילו צד במלחמה. חוץ מזה שבחורה תתקשה להוכיח אנס אם הוריה יהיו לצד האנס ויהיה צריך ראיות ממש חד משמעיות. וכך גם האלבנים הצליחו לגזול את קוסובו מהסרבים כי היה להם גיבוי אמריקאי ורוסיה גזלה את אווחזיה ודרום אסטיה מגיוארגיה כי אף אחד לא העז להתעסק איתה. וכך גם היטלר לא היה צריך את הסכמת צ'כוסלובקיה לסיפוח חבל הסודטים, הספיקה הסכמת בריטניה וצרפת.
 

jackie111

Well-known member
נכון, אנחנו עבריינים.

כמו עבריני בניה שיש נגד המבנה שבנו צו הריסה. אף אחד לא יתן לו לעולם היתר להמשך הבניה. לא יתנו לו תעודת יושר. כשירצה למכור את הבית לא יתקרב אליו אף לקוח. אולי כשיבוא המשיח יתנו לנו היתר כיבוש מיוחד. עבריינים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
באמת? ספר את זה לחלק של המגזר שיש לו תעודות כחולות

שהם בונים בנייה לא חוקית על ימין ועל שמאל והרבה יותר קל להם למכור את הבנייה הלא חוקית שלהם מאשר לנו להרוס אותה. חוץ מזה אם יש ראש ממשלה שתומך בבנייה לא חוקית, גם אזרחים רבים יראו בזה דוגמא ויתייחסו אליה כאל בנייה חוקית, כך שכשמעצמת על מכירה בסיפוח יש לו משמעות גם אם האו"ם לא מכיר בו.
 

jackie111

Well-known member
זו היתה רק דוגמה

לכך שלא ניתן להלבין את פשעי הסיפוח.
 

jackie111

Well-known member
השמאלנים הקימו את המדינה

בנו פה מערכת שמגינה על האזרחים. כלכלה מפוארת. מערכת חינוך מפוארת מערכת בריאות מהראשונות בעולם. עזרה הדדית לנצרכים באו הימנים עם שחיתות מובנית ובאלימות בבעבריינות השתלטו על השלטון. בשחיחות שלטונית ישראל צועדת לקראת התהום.
 

ננו ננו

New member
תומכי נתניהו רוצים ולכם ייקבלו.

רגשות השינאה ושאיפות הנקם באות לביטוי כאן כל יום. האידיוטים החליטו שזה טוב להם ולכן זה מה שייקרה.
 
למה אתה מבזה את בן גוריון שאתה מכתים אותו בכינוי הגנאי שלהם?

ב"ג תיעב את הסמאלנים עד עמקי נשמתו וקרא לכם - בצדק - בוגדים ומשומדים. &nbsp ב"ג ומפלגתו היו הימין של תנועת העבודה, ובעמדותיהם הפוליטיות הם היו 'כהניסטים', ואולי אף מעבר לכך: הם אלה שעשו לאחיך הערבים את הנכבה ש'בגללה' - ובעיקר בגללכם כחבר גזענים ושודדים בזויים - אין סלאם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל הממשל הצבאי מאפשר להפוך שכונות מגורים לשטח צבאי סגור

וכך בחסות הממשל הצבאי הממשלה יכולה לעקור ישובים וכך גורשו תושבי ימית וגוש קטיף מביתם, מאדמתם וממולדתם.
 
למעלה