0תומהוק, יכול להירגע -

דיברגנט חדש

Well-known member
גורמים בכירים אמרו כי אין מתווה מוסכם לחידוש תנועת הרכבות

ביום שני.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שרים בכירים אמרו כי נתניהו זעם על שרת התחבורה רגב שהכריזה על

פתיחת הרכבת בלי להתייעץ איתו ועם המל"ל.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רכבת ישראל לא תחזור מחר לפעילות

רכבת ישראל לא תחזור מחר לפעילות כפי שתוכנן, ובמשרד התחבורה נערכים לפתיחתה במועד אחר, בכפוף להכרעת ראש הממשלה ובתיאום נתוני התחלואה. קבינט הקורונה שייתכנס מחר יעסוק בין היתר בסוגייה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
חזרה גנרלית? הרכבת תפעיל לו"ז רגיל. רק בלי נוסעים

אחרי דחייה חמישית במספר וחוסר ודאות באשר לתאריך חזרה לפעילות, תפעל הרכבת באופן רגיל ובמשך יום שלם, כולל עצירות בתחנות רק ללא נוסעים כלל. עוד בתכניות החזרה לפעילות: הזמנת כרטיסים מראש ושינויים בקו החוף ובטבעת השרון
 

Pussy Galore

New member
מירי רגב בורה גם בעניני תחבורה.

"פרוק המסילה העותומנית על ידי ממשלת גולדה יצרה את ישראל השניה"... א) היתה זו מסילה צרה (ברחב 1000 מ"מ שהורחבה ברגע מסוים ל- 1050 מ"מ ולא ברחב סטנדרטי של 1435 מ"מ, כמקובל היום). ב) פסי המסילה פורקו כדי לבצר בונקרים על שפת התעלה אשר ספגו הפגזות בלתי פוזקות במלחמת ההתשה. בושה!
 

דיברגנט חדש

Well-known member
כן, אני יודע שאתה חסר חינוך, אומלל וכולי רחמים אליך

זה בסדר אני מכיל אותך, כי לא היה מי שיחנך אותך, היית ילד מפתח, ההורים שלך הסתפקו בלקנות לך ארטיק קרח בשביל לסתום לך את הפה. בחיים, לא חונכת, גדלת כילד רחוב. הואיל והוריך בכלל לא מכירים אותך, גם כיום הם שייכים לעמותת פי"ל ב"א, כי אין להם שום רגש לילד שרק כספם הכיר. בנוסף, אתה משתכנז שמתבייש במוצאו ובהוריו, אך זה לא פלא, לא בדיוק הכרת אותם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עזוב אותו, הוא מוגבל שיכלית עם IQ שפחות מסוליית של נעל שדרכה

על צואה, לכן הוא משתמש כל הזמן במילה היחידה שמכיר 'צואה'.
 
אני גר בחיפה שבה יש ריבוי גדול של חזירי בר אשר נכנסים

לרחובות ולחצרות הבתים . הם מסוכנים ותוקפניים כלפי אדם ההולך עם כלבו ברחוב . הם גם נושאי מחלות שונות . לכן הוצאתי פוסט "מוות לחזירים" ואז הדביל הזה כינה אותי חזיר . לכן ..................................................................
 

DANIAVNI

Well-known member
הרכבת לא חוזרת מסיבות כלכליות

הייתי בבוקר בתחנת האוטובוס כדי לסוע מחיפה לתל אביב ציפיתי למצוא עומס עצום בתחנה ופחדתי להידבק בקורונה מרוב הצפיפות מה שמצאתי זה מעט מאוד אנשים באופן יחסי זכור לי שברכבת בשעה הזו בימי עבר אי אפשר היה לשבת ואפילו לעמוד היה קשה. הרכבת לא חוזרת כי אין צידוק כלכלי לפעילותה ולא בגלל החשש להידבק. בחזרה מתל אביב לחיפה האוטובוס בקושי מילא 20 נוסעים כשיצא כלומר, לא הצליחו להגיע למכסימום נוסעים אפשרי לפי תקנות הקורונה המחמירות שהיו בעבר.
 
למעלה