למעלה מ 160 נדבקים חדשים ביממה האחרונה בישראל

ai24

New member
זה לא מוסרי לנסות לכפות על עסק לתת לך שירות

כשאתה עובר על החוק באופן קבוע, ומסכן את הלקוחות, העובדים והעסק. רוב מקרי ההדבקה לא נבעו מאנשים שהיו כל הזמן עם מסיכות, ושטפו ידיים. אם אלו בטעות נדבקו - המגיפה נשארה אצלם. אלא דווקא אלו שהסתובבו בלי שום הגנה, התחבקו עם כולם והדביקו עשרות אנשים
 

צביקה531

New member
תופעה מגוחכת...

כמה מהחולים החדשים "החיוביים" הם עובדים זרים? הם כבר מזמן נשאים אבל לא בדקו אותם כי מבחינת מערכת הבריאות הם שקופים. באמת חשבתם במשרד הבריאות שקורונה לפני שתדבק לבן אדם תבדוק את מעמדו במדינה? ממטטווממטטממייםם!!! העיקר אנחנו אשמים שלא הולכים עם מסכות. אולי אדון אדלשטיין תבדוק מה קורה במשרד שאתה ממונה אליו. הפאשלות לא מפסיקות לצוף. אבל אנחנו ישראלים. תמיד נמצא את האשם ולעולם הוא לא מופיע במראה כשאנחנו מביטים בה.
 


 

DANIAVNI

Well-known member
יש לי פיתרון לבעייה

פשוט להפחית את כמות הנבדקים ועכשיו ברצינות קצת לא ברור מה הולך כאן בעצם. אם חבישת מסיכה וכללי הפעלת עסקים הכרחיים למניעת התפשטות המגיפה מדוע אין אכיפה משטרתית כבדה ? מדוע כל אלה שלא חובשים מסכות או, אהובי נפשי, כל אלה שחובשים על הסנטר לא נקנסים בהמוניהם. מדוע אירועים המוניים ממשיכים להתקיים בלי ענישה ואכיפה משטרתיים? העיקר שבסוף יתנפלו על איזה גולש מסכן באמצע הים. ואם כל חבישת המסיכה וכללי הזהירות חסרי משמעות אז למה מבלפים אותנו .
 

DANIAVNI

Well-known member
אני באיזשהו מקום שם לעצמי גול עצמי ואסביר

אני נוהג לצעוד ללא מסכה בערב מספר קילומטרים בדרך שכמעט אין בה עוברים ואם כבר מישהו עובר אני לוקח כמה מטרים הצידה ממנו ( ולפעמים מקדימים אותי ) הכל בסדר אלא מה דרישה גורפת למסכות תהפוך אותי לעבריין ועובדה שכבר התנפלו בצורה מטומטמת על גולשים בים שהפרו את התקנות אתם מבינים הבעייה שהעם טיפש ואי אפשר לרשום בחוק שחובה על טיפש להיות חכם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
המסכה צריכה להיות רק במקום מקורה או מקום עם התקהלות רבה מאוד

כדוגמה שוק, למרות שלא מקורה.
 

DANIAVNI

Well-known member
צריכים סנקציות רפואיות מחד והתחשבות כלכלית מאידך

כלומר תפסו אותך מספר פעמים בלי מסכה ( וגם צילמו אותך במקום הומה צועד בלעדיה, יעני ישללו ממך הסבר שנפל לך, אכלו לך שתו לך ) חלית בקורונה אין טיפול רפואי חינם אלא בכסף מלא !!!! למה שנממן אותך אם אתה רמאי . מובן מאליו שמי שהוא קטין עד גיל 16, או שמצבו השכלי הרפואי או הנפשי מונע ממנו לשים מסכה פטור מן ההוראה. אני מוכן אפילו להתחשב בחוק במצב כלכלי וצריך להתחשב ייתכן שבשביל משפחה ענייה להחליף כל יום שתי מסכות פשוטות לכל בן משפחה זה לא זול. משפחה בת 5 נפשות עלות מסכה כ-2 ש"ח שתי מסכות ליום זה כ- 600 ש"ח לחודש רבותיי ( רק מסכות בלי אלקוג'ל )
 

ruven7

Active member
הייתי רוצה קנסות כבדים למזלזלים

אבל זה לא מעשי במדינה של כמעט 10 מליון. אי אפשר לשים שוטר בכל פינת רחוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כי מצפים שאחרי חודשיים בבידוד אנשים ילכו עם מסכות

למען טובתם, אבל בישראל זה לא עובד ככה, התרבות הישראלית היא "אל תציית לחוק לפני שניסית לעקוף אותו. אפילו בטיול גדנ"ע המורה לשל"ח הסביר שהמים במעיין יותר בריאים מהמים בברז כי אנשים משתינים בכינרת, ואנשים יודעים שזה המים שמגיעים לנו לברז, אבל בגלל שלא רואים אז רבים ישתינו גם בבריכה, וגם בכינרת. אז גם כאן ישר יש פיתוי בלתי נשלט להתחכם ולשים מסכה רק על הפה ולא על האף או לשים אותה על הסנטר או בכלל להחזיק אותה בכיס ולחכות ששוטר יבוא ואז לחבוש אותה. כי כשהפירצה קוראת לגנב ישראלי ממוצע מרגיש פרייאר שלא יינצל אותה, לכן רק אכיפה גורמת לאנשים לציית לחוקים ואפילו אם הסבירו אלף פעם עד כמה החוק לטובתם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא מחקתי שום דבר שלך

וגם לא נראה שאיש פשוט מחק, אולי הייתה תקלה בתפוז.
 

DANIAVNI

Well-known member
לא יודע אם זכור לך שהנשיא ריבלין הפר את תקנות הסגר

וגם אם הוא לא באמת הפר ונתן איזשהו הסבר מפולפל שמי שחגג עימו בעצם גר איתו בלה בלה בלה בלה הציבור קיבל מסר שמסכות זה לקטנים וקטן אף אחד לא רוצה להיות בייחוד לא אצלנו .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה אמרת שבמקרה הטוב יהיה חיסון בעוד שנה

אז אתה מציע לשתק את המדינה ואת העולם לשנה שלמה ולהחזיק את כל אוכלוסיית העולם בסגר כללי עד שיימצא חיסון?
 

ruven7

Active member
לא לשתק אלא להיזהר. לא סתם ממציאים הוראות.

ומה לעשות, אני לא סומך על פרופ' לס עם כל הכבוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ברור שצריך להיזהר

אבל נראה שלסטללהוק לא מספיקה החובה לחבוש מסיכות והריחוק של 2 מטר והוא היה רוצה להמשיך בסגר, לא מבין אם היה רוצה שהסגר יימשך עוד חודשיים ואז היה לדעתו נמנע גל שני או שהוא בכלל בעד סגר עד שיימצא חיסון.
 
למעלה