למעלה מ 160 נדבקים חדשים ביממה האחרונה בישראל

סטילהוק

New member
למעלה מ 160 נדבקים חדשים ביממה האחרונה בישראל

אבל תמשיכו לפתוח ולזלזל. כנראה ממשלת השחיתות שלנו מקנאת בכמויות הנדבקים והמתים בארה"ב של טראמפ ורוצה להיות כמו ארה"ב עם כמות מתים שתאלץ אותה להפוך פארקים שלמים בארץ לבתי קברות כדי לקבור את כולם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אגב, הרף של יחס בין המתים להמחלימים נושק לרף של 6 לעומת

העולם, כאשר בסגר היה מעל 9.5.
 

ai24

New member
תלוי מתי אתה מסתכל. בכל אופן 2% מהחולים שהתגלו מתו

נמוך ביחס לאסונות באיטליה וניו-יורק, אבל לא זניח כלל.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מהיכן הבאת את הנתון של ה-2% מתגובתי?

אגב, בדקתי, אפילו, מול גרמניה שנחשבת למערכת בריאות מעולה ובכל זאת יחסנו טוב יותר מהם פי 2.626. (בגרמניה, היחס בין המתים למחלימים היינו 8770/169100 שזה 5.186%)
 

ai24

New member
לא יודע מאיפה הגיע 6. היחס Recovery or Death בארץ הוא 2

מתוך 100 - לא 6 מתוך מאה. בגרמניה אכן מתגאים ביחס 5 (4.94) מתוך 100 (וזה כאמור - למרות כוננות והקצאת משאבים אדירה לנושא, כל שנה) &nbsp יחס התמותה בישראל נמוך אפילו יותר מדרום קוריאה (שצויינה לשבח בכל הנוגע לתגובה מהירה ויעילה) שגם היא חווה כעת עלייה מינורית בתחלואה, בדומה לישראל. &nbsp
 

ai24

New member
160 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה בישראל מאז יום שישי בצהריים

זה 160 נדבקים ביומיים - לא ביום. לצד זאת, שיא חדש של 16,160 בדיקות ביום. &nbsp סך הכל 333 תלמידים ואנשי צוות במערכת החינוך נדבקו בנגיף. 17,000 נכנסו בעקבותיהם לבידוד בית ו-113 מוסדות חינוך סגורים משמע - פתחו הדרגתית, אך סוגרים באגרסיביות, וכיום בודקים שיטתית את מי שבבתי הספר הנגועים (קודם הכיתה והשכבה, שבהכרח ידבקו ורק אם התגלו הדבקות - כל השאר). &nbsp במספר המונשמים הרלוונטי, נרשם שפל חדש – 21 בני אדם – המספר הנמוך ביותר מאז חודש מרץ. חשוב שכל אחד ידאג לעצמו - ילך בפומבי עם מסיכה, ובלי "פטנטים" כמו חוכמולוגים אלו שאפם האדיר מתנוסס מעליה כדגל, או שהיא בכלל מונחת על צווארם או בכיס אבל טוענים בעיקשות "אני עם מסכה".
 

DANIAVNI

Well-known member
למה החיים של כולנו צריכים להתחרבן בגלל חרא אחד שלא

מקיים את התקנות ועוד חרא שלא אוכף אותן וזה לא מגזר אחד זה כולם כוווווווווווווווווווווווווולם שמאלנים וימנים . חלאס מי שלא רוצה לחבוש מסיכה ונתפס בפעם הרביעית ומעלה לא יקבל טיפול רפואי אם יחלה בקורונה ושיקבל קנסות כבדים פי 2 קנס כל פעם שתופסים אותו החל ב-500 שח . מה הבעייה לאכוף את ההוראות לכל הרוחות ???? צריך 4 שנים אוניברסיטה ? ואם הם לא מסוגלים לאכוף אז בבקשה שישאירו זאת לציבור נראה מישהו בלי מסכה כולם יוציאו אותו בכוח.
 

ai24

New member
היום הלכתי לחומוסיה, והגיע אחד, בלי מסיכה

אמרו לו - לא להיכנס. אמר שזה בסדר - שהוא לא חולה. אמרו לו - המדחום אומר 38 - לא נכנס בשום פנים ואופן. שהם לא מוכנים להיסגר בגללו. התחיל להתווכח מדד לעצמו ויצא 36. אמרו לו שזה לא מעניין אותם. בסוף נמאס לו והלך.
 

DANIAVNI

Well-known member
הסיכוי להידבק מאחד בלי מסכה עולה כשמתווכחים איתו

זאת עוד בעייה
 

ai24

New member
להפך: הסיכוי להידבק יורד ל0

הוא נשאר בחוץ, וכולם מייד התרחקו ממנו, ודרשו שוב ושוב שהוא ילך...
 

DANIAVNI

Well-known member
שירחיבו את הוראות הדין הפלילי סעיף 75 עיכוב בידי אדם פרטי

עיכוב בידי אדם פרטי (תיקון מס' 1) תשנ"ז-1997 75. (א) כל אדם רשאי לעכב אדם אחר עד לבואו של שוטר אם נתקיים אחד מאלה: (1) האדם חשוד כי ביצע בפניו עבירת אלימות, פשע, גניבה או עבירה שגרמה נזק של ממש לרכוש; (2) אדם אחר הקורא לעזרה מצביע על אדם החשוד שביצע בפניו עבירה, כאמור בפסקה (1), והכל אם יש חשש שהחשוד יימלט או שזהותו אינה ידועה. (ב) חשוד שעוכב לפי סעיף קטן (א), יימסר לשוטר ללא דיחוי, ובלבד שהעיכוב לא יעלה על שלוש שעות. (ג) המבצע עיכוב לפי סעיף קטן (א), רשאי להשתמש בכוח סביר, אם החשוד סירב להיעתר לבקשת העיכוב, ובלבד שלא יהיה בשימוש בכוח כדי לגרום לחשוד חבלה. יש להגדיר אי חבישת מסיכה כעבירה נוספת בסעיף ולאפשר עיכוב של מי שלא חובש על ידי אדם פרטי והזמנת משטרה.
 

ai24

New member
לא התווכחו איתו - דרשו שהוא ילך. הוא ניסה להתווכח

בסוף הבין שזה לא ילך - והלך.
 

DANIAVNI

Well-known member
אגב, גם לי קרה סיפור משעשע

הלכתי יום שלם בין מקומות ובכל מקום מדדו לי חום והיה תקין בסוף המסלול אני מגיע לאיזה סופר ועומד שם שומר חצי שיכור ( לא נגיד עדה ) והוא מחליט שיש לי חום ואני לא יכול להיכנס הלכתי הצידה וכעבור איזה דקתיים השומר הזה הפקיר את העמדה וכבר לא בדק חום התלוננתי עליו כי לדעתי הוא סתם רצה לתפוס טרמפ עליי שכאילו הוא עובד כדי שאחר כך הוא יפקיר עמדה הרי מי שבאמת כל כך רציני לא מפקיר את עמדת השמירה ודואג למישהו שיחליף אותו.
 

ai24

New member
הגעת בלי מסיכה?

כי יכול להיות שעשו לך אותו תרגיל כמו בחומוסיה אני לא חושב שבאמת היה לו 38, פשוט הוא התעלם מהדרישה של מסיכה אז אמרו שיש לו גם חום
 

DANIAVNI

Well-known member
להגיד לאדם שיש לו חום כשאין לו זה פשע

אני מבין את הרציונל כאילו אתה בלי מסיכה אז הבה נתחכמה לו אבל זה רציונל לא מוסרי.
 
למעלה