שוב סמאל קיצון אלים הפגין הערב בתל אביב ,

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן להעביר את את אום אל פחם לרשעות הפלשתינאצית

זאת גזענות, אבל להפגין עם דגל ישראלי באום אל פחם זאת פרובוקציה. השמאל תמיד מחזיק את המקל בשני קצותיו.
 

jj25

New member
איזה רמאללה?!.תנסו להניף דגל ישראל באום-אל פאחם.?!

איפה נשמע בעולם להניף מאות דגלים של האויב הפלסטינו-נאצו-ג'יהאדו...בכיכר העיר.?! זה כמו להניף דגלים של דאע"ש..בכיכר טיימס סקוור ניו-יורק.## מה,רמאללה...תנסו להניף דגל ישראל באום-אל פאחם. אחרי שאבו מאזן ביטל לחלוטין את אוסלו.בהתאמה, דגל פלסטין הוא דגל בלתי חוקי.
 

ayb1

Well-known member
הגיע הזמן שתחדל להתנהג כמטומטם!!! היו אלו פרו-פלשתינים

שהפגינו בעד הפלשתינים, לא השמאל הציוני זה שהקים את המדינה ושחרר את השטחים ב67 השמאל הציוני מאז ומעולם הוא פרו(בעד)-ישראל ומעולם לא היה פרו פלשתיני. אלו שהפגינו אתמול היו פרו-פלשתינים(רובם ערביי ישראל),לא השמאל הציוני.
 

ai24

New member
אין הבדל בינם לבין השמאל הרל"בי בישראל - שניכם אימצתם את

הלאומנות הפלסטינית לחלוטין. כולל קבלה מוחלטת של עקרונות הטיהור האתני, ויצירת מרחב מחייה פלסטיני "יודנריין" כתנאי סף למדינה פלסטינית. &nbsp בין המשתתפים היו שמאלנים רבים ממוצא יהודי (חלקם נפנפו דגל אדום) שמעתי ברדיו גם את דב חנין, שהתגאה במספרם הרב של היהודים שנפנפו במרצ בכיכר רבין. &nbsp
 

ayb1

Well-known member
"שמאל הרל"בי" מה זה? לא מבין מה אתה כותב

דב חנין -חברתית הוא קומוניסט מוצהר -מדינית מעולם לא היה שמאל אלא פרו-פלשתיני המושחת מבלפור - כלכלית הוא נאשם העומד למשפט פלילי - חברתית הוא קפיטליסט חזירי שדואג לטייקונים לא לעם. - מדינית הוא שייך למרכז הצהיר פומבית על-"2 מדינות ל-2 עמים"
 

ai24

New member
אשמח אם במקום להתמקד בהשמצות "איחוד-מאוחד" קטנוניות

תסביר מה ההבדל בין השקפתך להשקפתו של דב חנין. &nbsp היות ואתם נמנעים מכך בעקביות - עולה רושם שאתם זהים, אשמח אם מנהג זה יפסיק - ופשוט תסביר לנו במה אתם שונים
 

ayb1

Well-known member
אני זה לא אתם! אני מדבר רק בשמי! לא בשמו של אף אחד אחר.

אין לי מושג מהם ההשקפות של האיש שהבאת , גם לא באמת איכפת לי מה השקפותיו. הוא ממילא פרש מזמן מהחיים הפוליטיים בכנסת. אשר להשקפותי - אני כותב כאן כבר שנים רבות, כל הזמן באותו הניק. אתה מוזמן להכנס לארכיון וללמוד את השקפותי. פוליטית כבר כתבתי מזמן אני מרכז פרגמטי.
 

ai24

New member
אז כצפוי, אתה ממשיך עם השקרים וההתחמקויות.

מכיוון שמהארכיון עולה שאין כל הבדל בהשקפתכם, וגם אתה לא מסוגל למצוא אף הבדל בין השקפותכם, נותר רק להניח - שהן אכן זהות.
 

ayb1

Well-known member
הסברתי דברי בצורה מובנת לכל אדם בר דעת.זה שאתה מטיח

בי סתמית שאני משקר(?) בלי להצביע ולו על שקר בודד שכתבתי פוסל אותך מהיות בן שיח לגיטימי. אני לפחות הסברתי לך היטב את שקריך לגבי: - תפקיד ההסתדורות בהגנה על העובדים השכירים המאורגנים בה - כן על תפקיד ועדי העובדים בכל מקום עבודה מאורגן .
 

ai24

New member
אינך מסוגל להסביר מה ההבדל בינכם. בדיוק כמו בעבר.

שוב ושוב ביקשתי ממך להסביר - וכל פעם התחמקת בנכלולויות שהפכה מאוד אופיינית לך. ככל הנראה בקרוב תתחיל לקלל - כדי לבלום את הדיון. למה אתה מצפה שנאמין לך, אם אפילו אתה לא מסוגל להסביר מה ההבדל בין השקפתך לזו של דב חנין? הרי אם השקפתכם שונה - זה אמור היה להיות קל ופשוט.
 

ayb1

Well-known member
אני לא חייב להסביר מה ההבדל ביני לבינך על אחת כמה

וכמה להסביר מה ההבדל ביני לכל מיני אחרים שאתה מעלה את שמם. אבל אסביר לך את ההבדל ביני ובינך: - את טיפש, לצערי אף גרוע מכך, שקרן מטומטם(ראה את תגובותי המנומקות לשקרים שלך) מטומטם שלרוב אינו מבין את השטויות והשקרים שהוא כותב. חבל!!!
 

ai24

New member
היות ואין הבדל בינך לבין דב חנין - אינך יכול למצוא כזה

אתה מתוסכל מכך - ולכן אתה מקלל. לו היה הבדל כזה, לא היית צריך להמתחמק שוב ושוב בנכלוליות או לקלל, היית פשוט מסביר.
 

ayb1

Well-known member
אין לי כל ענין שתשווה אותי לאבא שלך או לחברך דב או

למושחת מבלפור.. איני רואה כל סיבה הגיונית להמשיך בדיון המטומטם שאתה מעלה.
 

jj25

New member
ככה נראה אפרטהייד-פלסטינים מפגינים בת"א-זה ה"אפרטהייד."

תסתכלו מה זה אפרטהייד. 100 דגלי פלסטין בכיכר הראשית של תל-אביב. אפרטהייד. השמאלנים שקרנים וצבועים.לפחות היו מפסיקים עם שקר האפרטהייד.
 

בוזי15

New member
לשמחתנו הפגנות הימניים מתנהלות בשקט תוך הנפת דגלים רבים

כל משמיצי הימניים כאילו הם חזקים ונחושים ואלימים יכול להירגע !! עשרות הפגנות של ימניים שנערכו השנה בארץ . על בעיות מישפטיות ומוסר ואבטלה גוברת ועל בעיות דחיית הסיפוח . נערכו בשקט וברוגע והמארגנים ניתבו את האירוע לכיוון המתון והמתפשר .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הימניים הישראליים מפגינים רק עם דגל ישראל

ועם מדובר בהפגנת הזדהות או בהפגנת תודה אז בתוספת דגל אמריקאי. רק ערבי ישראלי או שמלאני קיצוני מסוגל להפגין עם דגל ערבי בישראל.
 
למעלה