האם טכנולוגיית 5G המתקדמת מסכנת את בריאות הציבור באמת ?

marabo

Well-known member
היא מסכנת את הציבור אבל לא במובן הבריאותי דווקא.

הסכנה הגדולה הרבה יותר היא עוד נידבך באובדן הפרטיות, הטכנולוגיה הזו תאפשר לשלטון לדעת בכל רגע נתון מה אתה עושה ומה אתה חושב ומה אתה מדבר והיכן אתה נמצא עד רמת המילימטר. השלטון תמיד יציג עצמו כדוד הטוב שכל כוונתו היא לשמור עליך האזרח הנורמטיבי מפני הרעים ולכן לך האזרח אין מה לחשוש אלא אדרבא הם מצפים ממך לתמוך בזה ואם אתה מתנגד כניראה יש לך מה להסתיר. הבעיה היא שאף אחד לא מבטיח לך האזרח הקטן שהדוד הטוב יהיה תמיד דוד טוב... פייגלין הסביר את זה יפה, הוא המשיל את זה לדג שמשכנעים אותו לעבור מהים הפתוח לבריכת דגים, מבטיחים לו שבבריכת הדגים ידאגו לו שהמים לא יהיו חמים או קרים מדי, מבטיחים לו זתמיד יהיה לו אוכל, מבטיחים לו שלא יהיו שם דגים גדולים שיטרפו אותו. מה שלא אומרים לו זה ששם בבריכת הדגים אם ירצו לדוג אותו זה יהיה קל מאוד.
 

Pussy Galore

New member
אין סכנה בריאותית.

אשר לאבדן פרטיות - שיחות טלפון רגילות (נייח וסלולאר) קלות למעקב, מפני שמערכות המחשב המנהלות את המיתוג ברשתות הטלפון רושמות פרטים רבים לצורכי חיוב ונהול. כך גם המצב בנוגע למסרונים (SMS). שיחות וחלופי מסרונים המתבצעים באמצעות אפליקציות חברתיות - אינם יוצרים רשומות במערכות המחשב של מפעילי הסלולאר, אלא במערכות המחשב המשרתות את משתמשי האפליקציות, וכאן המעקב הוא לצרכים מסחריים. איכון טלפון סלולארי הפועל ב- 5G, על פי מיקום התורן המשרת את הטלפון, יהיה מדויק יותר מזה המושג ב- 4G, מכיוון שרשת 5G מכילה יותר תרנים והם פרושים בצפיפות רבה יותר, אך איכון זה לא יהיה מדויק כמו זה המושג באמצעות GPS. יש להפעיל GPS רק כשהוא נחוץ לחלוטין. פגיעה נוספת בפרטיות עשויה להגרם מרבוי מצלמות מעקב במרחב הצבורי ובנית digital ID לכל פרצוף...הנה הצעות נוספות...
 

marabo

Well-known member
אתה כבר נכנס לפרטים ואני בכוונה לא נכנס לשם

משום שברור שהדור החמישי יביא גם דברים שאנחנו כעת אפילו לא משערים, אולי אפילו זיהוי קולות, זיהוי מצב בריאותי לפי מראה וכו' הרעיון הוא שכל עוד אנחנו קונים את הסיפור של הרשויות שהם הדוד הטוב שמשתמש בטכנולוגיות האלה להגן עלינו מפני האנשים הרעים אנחנו הופכים עצמו לדגים באקווריום שהולך ונהיה קטן יותר ויותר.
 

ai24

New member
אין ממש קשר. כל הדברים שתיארת נובעים ממעבד הסלולרי

לא מהשידור עצמו. הצפפת האנטנות אכן תשפר את זיהוי המיקום (מידע שגם הסלולרי שלך אוסף, באיכות טובה יותר בגלל הGPS) מצד שני - היא תוביל להפחתת רמות הקרינה - גם מהאנטנה וגם מהסלולרי. עבריין או פלסטיני ידאג מהראשון, כל השאר - יקבלו את השני. &nbsp המהפכה הגדולה מגיעה בכלל מכל הנושא של "מכשירים" ללא וידאו או אודיו: כל מכשיר דיגיטלי שתקנה, יוכל להתחבר לרשת, גם בלי שתקנפג אותו לWIFI בבית שלך או לסלולרי שלך, כדי שהוא יוכל לקבל עידכונים, לצורך שיפר מינורי בשירות שאתה מקבל, או כדי שהיבואן ידע שהוא התקלקל - ולהתקשר אליך להציע תיקון/תחליף. &nbsp העניין שהוא - שסלקום זה לא המדינה, למדינה אסור להשתמש בתשתיות ללא חוק מפורש המחייב אותן. ואין חוק כזה. אפילו כשהיה מדובר בשב"כ לצרכי מלחמה במגיפה - הם היו צריכים חוק חדש כדי להשתמש במאגר הזה.
 

marabo

Well-known member
אל תדאג - החוק יגיע והם ישתמשו בו עד הסוף וידעו עליך הכל.

ובאשר למי שצריך לדאוג - כולם כולל כולם. אף אחד לא מבטיח לך שהדוד הטוב תמיד יהיה דוד טוב ושהאינטרסים שלך ושלו יהיו זהים.
 

ai24

New member
אכן, הדוד הקומוניסטי הוא תמיד מרושע - ולכן תמיד יעשה זאת

אם הדוד הקומוניסטי ישתלט על המדינה - אכן יהיה רע לכולם (מלבד מיעוט הקרוב לצלחת). אבל - היות ונסיונותיהם כשלו עד כה, ובארץ שולט ימין ליברלי הפועל להפחתת שליטה זו, אני לא דואג. אין מה לבזבז אנרגיה על דאגה כיום. יש להשקיע אותה - במניעת השתלטות הקומוניזם המרושע על ארצנו היפה.
 

marabo

Well-known member
נשק גרעיני זה נשק מטורף

ובגלל זה העולם מגביל את השימוש בו. גם יכולות המעקב זה נשק מטורף שחייבים לשים עליו מגבלות.
 

Pussy Galore

New member
אם הטלפון שלך סיני, אפשר שכבר מצוי בו שבב מעקב המדווח הביתה,

אל מערכת אסוף אינפורמציה של ממשלת סין. עליך להתקין אפליקצית trace המנתחת תנועה יוצאת ומזהה תנועה חשודה...
 

ai24

New member
זה לא יעזור: איסוף אינפורמציה בא BUILT IN במערכת

הדיווח - לא בהכרח. זה מונע כל יכולת לזהות איסוף כזה, עד שהיצרן עושה בו שימוש
 

marabo

Well-known member
יש הבדל בין סיני שעוקב אחרי באופן בלתי חוקי

לבין ממשלה מקומית שעושה את זה חוקית. הנזק שהסיני יוכל לעשות לי קטן לאין שיעור מזה שהממשלה המקומית תוכל לעשות לי אם תרצה.
 

marabo

Well-known member
אם אני בכיר כזה שלסינים יהיה עניין בו אחשוב פעמיים אם בכלל

להסתובב עם פלאפון. אבל אני אזרח פשוט כך שלאף סיני אין עניין בי ובמעשי. לעומת זאת, לממשלה המקומית יש עניין בי גם אם אני אזרח פשוט, אני נתין שלהם, יש להם כל הסיבות שבעולם לעקוב אחרי ואחרי תנועותי ומחשבותי ואחרי כל האזרחים נתניהם.
 

Pussy Galore

New member
פרטי שיחות טלפוניות רגילות נרשמים במערכות הנהול של מפעילי

הסלולאר, וזה אינו חידוש של 5G לעומת 2G/3G/4G. חדירה מעבר לכך מצריכה לדעתי החדרת spyware באמצעות phishing, או טפול קצר בטלפון עצמו וזה מצריך הוצאת הטלפון מידי בעליו לזמן קצר באמתלה כלשהי.
 

marabo

Well-known member
אתה שוב יורד לפרטים

ואני בכוונה לא יורד לרזולוציה הזו כי ברור לי שמה שיש היום זה לא מה שיהיה מחר טכנולוגיות מתחלפות ומשתכללות וכמו שמה שהיה נכון לפלאפון נוקיה מלפני 10 שנים לא נכון לטלפון אנדוראיד עכשוי ככה מה שנכון לפלאפון אנדרואיד עכשוי לא יהיה נכון למוצר או הטכנולוגיה שיהיו עוד 10 שנים. השאלה היא שאלה עקרונית, עד כמה אנחנו מתירים למדינה לחדור לנו לפרטיות בשם השמירה על "ביטחוננו" או "בריאותנו" או כל עיקרון אחר.
 

Pussy Galore

New member
...The devil is in the details...הנה בלי ממש להתאמץ ובלי

Rocket science יודעת המשטרה מי היו לקוחות רשת הפצת סמים שנחשפה. אל כל מספרי הטלפון אשר אליהם בוצעה שיחה ממכשירו של המפיץ שנתפס, נשלח מסרון מן המשטרה "עסקת בקנית סמים או במכירתם"...צַפֵּה לזימון...
 
ניאנדרטלים כמוך אמרו אותו דבר על המחשב והאינטרנט לפני 30 שנה

לך תהייה רועה צאן במדבר ועזוב אותנו בשקט.
 

marabo

Well-known member
לך תשתיל לעצמך צ'יפ במוח שידווח לרשויות על מצבך הנפשי

 

סטילהוק

New member
אחרי שצפיתי בכתבה ששודרה בצינור אמש הגעתי למסקנה

שבישראל לצערי יש הרבה מאוד מפגרים סתומים ומטומטמים שאין דברים כאלה. למזלם הטמטום לא מחלה סופנית שאחרת הרבה מאוד מהם היו קברים כבר מזמן עמוק מתחת לאדמה כשתולעים מכרסמות את בשרם הרקוב. עוד להוכחה לעד כמה איינשטיין צדק כשטען שאין גבול לטמטום האנושי, וזה מבלי שיכיר את המטומטמים של ימינו.
 

רשוי

New member
אין כמעט שדורים ב 4K

זה בסה"כ שיטת שדור לטלביזיות אולד , שלא משפיעה על המסתכל אלא רק רואים חד יותר,יש גם טלביזיות שהצבע השחור משודר לכל לד וכך מושגת חדות טובה יותר
 
למעלה