בכיר במשרד הבריאות מזהיר:ישראל על סף התפרצות נרחבת של קורונה

סוהי 7

New member
מי שנדבק בוירוס ונושא אותו אולי עדיין לא חולה בעצמו

אבל הוא נושא את הוירוס ולכן משמש מקור להדבקת אחרים.ואת זה חובה למנוע ככל הניתן.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לס הוא קומיקאי ותו לא

את הקול המצחיק שלו הוא עושה בשביל לבדר ולא כי זה קולו. היה, אפילו מערכון על זה, בארץ נהדרת.
 
אתה יותר
ממנו ובנושאים רבים .

דבילגנט
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אמר החזיר

אגב, אתה צריך להחלי את הכינוי שלך לסייג לחוכמה שתיקה במקום להביש את עצמך.
 

ai24

New member
כמו שאומרים בביה"מ העליון: לנקוט באמצעים מידתיים

בכל עיר בה עולה חשש שהמחלה פורצת מחדש - לשלוח מיידית את כיתות ד-י ללמוד מהבית, כדי שלא נצטרך לשלוח את כל התלמידים הביתה שבועיים לאחר מכן (ולבודד את כל העיר). &nbsp בשלב ההתפרצות הראשונית,נאלצנו לנקוט בכל אמצעי. לא רוצים לחזור לשם. הרי עכשיו התחלואה ירדה לפחות מחמישית מהשיא, וצריך - לנקוט באמצעים המידתיים: אלו שימקסמו את התועלת, וימזערו את המחיר. &nbsp &nbsp ולא לחשוש מביוש פומבי: כל ארך-חוטם שאפו מתנוסס בגאון מעל מסיכה שמכסה רק את פיו (ולפעמים גם זה לא), בטענה שהמסיכה פוגמת בחוטמו אדיר-המימדים, לוקח חלק בהתפרצות מחודשת של המחלה
 
לא .

כל שנה מתים בישראל מאות בתאונות דרכים . רק בשנה הקודמת נהרגו 350 ישראלים בכבישים . למה צריך להשקיע בקורונה יותר מאשר בתאונות הדרכים ? אם 70% מהמשק יהייה מושבת , כמו שקרה לאחרונה אז חיי מאות ישראלים יינצלו ולא רק השנה אלא בכל השנים .
 

סוהי 7

New member
נגד תאונות דרכים אין תרופה ואין חיסון

שינוי בתרבות נהיגה והתנהגות בכביש הוא עיניין של חינוך שיש להנהיג במשך 3-4 דורות לפחות בהתמדה ורק אז נראה שינוי בתוצאות.
 

jackie111

Well-known member
הניהול של התפרצות המחלה צריך להיות חכם.

אם רק נדכא את ההתפרצות על ידי עוצר כללי כמו שהיה עד לא מזמן נצטרך להשאר כך שנים רבות. כי אם הפחד הוא מהידבקות אז כשנפתח תמיד תהיה הדבקות. היות שכבר התחלנו להכיר את התנהגות המחלה אפשר לחשוף את הוירוס לצעירים ולהגן על המבוגרים. צריך לחשוף אותנו בשלבים. לפתוח מוסדות צבור לבדוק את מי שנדבק. לטפל ולבודד אותו. לסגור מקומות בהם היתה התפרצות לא מבוקרת. הקריטריון צריך להיות מספר החולים המונשמים במידה ויעלה מעל רף מסויים להכביד על הסגר.
 
הפרופסור סדיסטי היא אחת מכמה פאניקרים במשרד הבריאות .

הנבלות הללו לא מפרסמים נתונים ידועים כדי להפחיד את האוכלוסיה . עד כה מתו בישראל 291 בני אדם . מה חלוקת הגילים ? סוד של הסדיסטית והגרוטאה . בעולם מתו 395.000 . מה חלוקת הגילים ? לא מספרים לנו . כי רוצים שתחיו בפחד
אז יש נתונים מסין . עד שלא יפרסמו נתונים אחרים - זה מה שיש . לפי נתונים אלה אין שום בעיה לפתוח הכל - ממש הכל עד גיל 50 שנה . יהיו חולים רבים אבל מתים בודדים . מספר כל כך נמוך שסגר רחב גורם ליותר תמותה .
 
בקישור הראשון יש תקציר
בנושא הזה שהוא חדש לכולם ושיש כלכך הרבה בלבול, כדאי לשמוע גם דיעות מקצועיות מכל מיני תחומים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה סרטון, תן תקציר ב-2-3 משפטים

ייתכן שבעקבות התקציר, אראה גם את הסרטון. &nbsp אני מניח שגם ייתר הקישורים הם סירטונים, אז ...
 
הבכיר סימן טוב בקרוב לשעבר צודק
הבעיה היא חוסר האמון של הציבור בממשלת הח'ליף אבו יאיר והאמבה החלופי שלו מר גנץ, יחד עם אפס אכיפה של חוקי השמירה מרחק פיזי בציבור כפועל יוצא של חוסר האמון, ולכן אין ברירה אלא להשאיר את המשק ב60% אחוז פעילות הנוכחית ומי שלא דואג ללכת עם מסכה ולרחוץ ידיים יצטרך לקחת בחשבון שהוא יידבק בנגיף הבריאותי על כל המשתמע, או ייזרק לרחוב בגלל הנגיף הכלכלי על כל המשתמע.....זה המצב.
 
למעלה