שוטר אידיוט (וכנראה גם גזען) מוציא להורג עבריין כושי זניח

סוהי 7

New member
או שזה רק צירוף מקרים........

לדעתי הסיבות למוות של פלויד היא שימוש בכסף מזוייף,דיבור מחוצף וגס אל שוטרים והתנגדות למעצר. הברך של השוטר על צוארו של פלויד לא קשורה לכל זה היא קרתה רק בסוף התהליך.
 

katomish

New member
הפתולוג מטעם המשפחה היה יכול גם לקבוע שפלויד נורה בראשו

והיו מקבלים זאת בלי שאלות, ואם לא היו מקבלים זאת היו עוד התפרעויות. להבנתי הלא מקצועית התרומה למוות היא בשל האנדלין הרב שהופרש למערכותיו של פלויד שהגבירו את קצב ליבו ובשילוב הסמים והאלכוהול זירזו את התקף הלב שהוביל למותו. השוטר לדעתי אשם בהזנחה פושעת, והיה חייב לשים לב שתחתיו אדם במצוקה בריאותית הנסיבות המקילות הן שפלויד היה מסומם ולא הבין בכלל איפה הוא נמצא ומה הוא עושה. ועם כל זה השוטר לכל צופה מהצד נראה כפועל בצורה לא אנושית. אבל אסור שתגובה למקרה תהיה רגשית. &nbsp לפני יומיים בהלוויית פלויד נדחף איש מבוגר כבן 75 לרצפה ע"י שוטר, הכל מצולם. האיש נפל לרצפה נשאר שם מעולף וראשו שתת דם. האיש היה לבן, השוטר היה לבן אם האיש היה שחור, אף אחד לא היה יכול לכבות את המהומות שהיו פורצות &nbsp יש אלימות משטרתית שגורמת למוות בזה אין ספק, גם יש אלימות רפואית שגורמת למוות גם בזה אין ספק שתי המערכות בהסתכלות הרחבה מצילות חיים ואת שתי המערכות צריך ליעל, אבל אף אחד לא ייצא בהפגנות על החלטות שגויות ואלימות של מערכת בריאות שתגבה עשרות אלפי מתים מכל צבע. אף אחד לא יפגין על החלטה חתומה של מושל לשכן חולי קורונה בבתי אבות שגבתה את חייהם של אלפי אנשים. &nbsp
 
השוטר חנק את פלוייד ולכן פלוייד מת בגלל עישון סמים


עדיף שתכתוב שאתה גיזען שונא כושים ושאתה עושה תעמולה לרעתם .
 

katomish

New member
השוטר לא חנק את פלויד כי פלויד לא נחנק

אלא מת מאירוע לבבי. סבל ממחלה לבבית. בלחץ ההתפרעויות נעשה נסיון לטעון שהשוטר חסם את עורקי הצוואר של פלוייד מה שגרם לחסימת הדם למוח ולפלויד להתעלף לדעתי מומחי רפואה ומשטרה ישללו זאת על הסף, משלל סיבות פיזיקליות ורפואיות מספיקות שניות בודדות של חסימת דם למוח כדי לגרום להתעלפות ולא 8 דקות. אני לא הצלחתי לצפות בוידאו יותר מכמה שניות, מדובר בוידאו מזעזע, אם הייתי שם בלי שום ספק הייתי נחלץ לעזרתו של פלויד שנראה סובל ובמצוקה. אבל מכאן לטעון שמדובר ברצח ובחניקה הדרך ארוכה ומדובר בעיקר בתגובה רגשית ולא מושכלת. אני משתדל לא לשנוא אף אחד גם לא אותך.
 
ברור שאתה היית שם ואתה יודע גם ראית שפלויד אמר

שהוא נחנק ופלויד על בטוח שיקר . רק אתה אומר אמת כי אתה תועמלן פאשיסטי ופאשיסטים לא משקרים אף פעם .
 
יוווו...!!!! איזה קשקשנים יש פה!!!

מאיפה אתם "שואבים" את חוסר הידע הפנומינאלי הזה שלכם???? פלויד מת - עוד לפני שנחנק - מעצירת דם איטית וממושכת למוח. אחרי שכבר איבד את הכרתו המשיך השוטר להדק את לחץ הרגל שלו על צווארו וגרם למותו מחנק. אבל הוא כבר היה מת קליני עוד לפני כן -- ולמצבו הרפואי לפני זה אין שום קשר למוות שלו!!! כל אדם - אפילו בריא כמו שור - היה מת עם לחץ ממושך כזה על עורקי הצוואר שלו!!!!
 

katomish

New member
להבנתי אתה טועה.

מספיק לחץ של מספר שניות על עורקי הצוואר כדי לגרום לאדם לאבד הכרה ולהתעלף. תשאל כל מומחה לאומניות לחימה רבים מהם חוו התעלפויות כאלו כחלק מתרגול בזירה. כתוצאה הגוף מפצה באנדרנלין ובקצב לב מהיר כדי שיוזרם דם למוח שלא דרך עורקי הצוואר ובהפחתת זרימת הדם לשרירים. ריתוק של דקות ארוכות אומר שמי שביצע אותו ידע שלא להביא את האיש לא לחנק ולא לעילפון, כלומר השוטר ידע מה הוא עושה ועד כמה שזה נראה אכזרי מהצד, מדובר בריתוק די שגרתי ואם מבוצע נכון גם לא מסכן חיים. יכול להיות שהשוטר הגביר את הלחץ ב 2 הדקות האחרונות ביודעין או ברשלנות, מה שלא נראה לי סביר. אני בהחלט מאמין שיש שוטרים שרוצחים עצורים בכוונה תחילה להרע ולהזיק, לא מאמין שמישהו מספיק אדיוט לעשות זאת בזמן שמצלמים אותו.
 

jackie111

Well-known member
המחאה שפרצה

היא לא רק נגד השוטר שרצח את ג'ורג' פלויד כשטפל בתלונה על ששילם ב20 דולר מזוייפים. הסיבה האמיתית היא שלא הוגש בתחילת הארוע כתב אישום על רצח מדרגה שניה.הסיבה הנוספת היא ששלשת השוטרים שהיו איתו לא הואשמו כלל. והסיבה שההפגנות נמשכות כל כך הרבה זמן היא ההתנהגות של טראמפ. במקום להרגיע את הרוחות הוא הלהיט את השטח. הרבה לבנים הצטרפו בימים האחרונים להפגנות בגלל ההתנהגות המטורפת של הנשיא. בימים הקרובים ההפגנות יאבדו גבה. הן מיצו את עצמן. המסר הועבר בצורה ברורה.
 

katomish

New member
המושבעים יקבעו אם השוטר רצח או לא רצח את ג'ורג' פלויד

שסבל ממחלת לב והיה תחת השפעת סמים ואלכוהול שהיו פקטור למותו מהתקף לב. הם גם היוו כנראה את הסיבה שהתנגד למעצר והתפרע, פלוייד גם היה עבריין מורשע וישב בכלא על עבירות קשות ביניהן שוד אלים של אישה בהריון, ונתפסו עליו גם סמים קשים במהלך המעצר. כל זה לא מוריד מכך שהשוטר פעל בצורה לא אנושית ולא מקצועית ואולי אף גרם בפעולותיו למותו של פלויד. את כל זה ידע צוות התביעה שפתח בחקירה שבסופה החליט להעמיד את השוטר לדין, ההעמדה לדין הושפעה כמובן מהלחץ הציבורי, ואולי הייתה הדבר החכם לעשות נוכח ההתפרעויות. הסיבה שההתפרעויות התרחשו נעוצה במספר גורמים : 1. בראש ובראשונה עוצר הקורונה שפגע כלכלית בציבור, ויצר גם סוג של סיר לחץ נפשי. 2. עידוד ההתפרעויות על ידי אירגונים שונים שמעוניינים ליצור כאוס ולגרוף רווח פוליטי. 3. אי הגינוי של המתפרעים הכלה והבנה שלהם על ידי גורמי התקשורת סלבריטאים ופוליטיקאים מכל צידי הקשת, מה שנתן גם הצדקה וגם רוח גבית לאלימות ולפשיעה שגבתה קורבנות אדם.
 

jackie111

Well-known member
אתה לא מבין את

התהליך שמביא להפגנות ענקיות כל כך שהתפשטו בכל ארהב ועברו לארצות אחרות. בטוח שהיו אירגונים שונים הצטרפו לעדוד הפגנות אבל כוחם מאד קטן יחסית למיליוני המפגינים שיצאו מביתם תוך סיכון חייהם כדי להפגין. דווקא הגינוי של ההפגנות על ידי הממשל עודד הצטרפות מפגינים רבים רבים נוספים. בימים הראשונים זאת הפגינו בעיקר כושים בימים הבאים צבע המפגינים היה יותר מגוון. ההפגנות לא ידעכו בגלל המשטרה האלימה בהוראת טראמפ אלא כאשר המשטרה והממשל ינסו והבין על מה ולמה הפגינו מיליוני אנשים.
 

katomish

New member
ההפגנות היו ברובן הפגנות מאורגנות נגד הממשל

השמאל באמצעות אירגוני קיצון עודד התפרעויות כי זו שנת בחירות. אישים פוליטיים התבטאו בעד, וסלבריטאים תומכי שמאל תרמו כספים למען המתפרעים. כרגע מפעילי המהומות עדיין לא גישבו דעה קוהרנטית נגד או בעד מה הם מפגינים המטרה הגדולה הלא מוצהרת היא להפיל את טראמפ ואת כל מה שמסמל בעיניהם את הרוע. בעיקר אחרי שניסיון "הקנוניה הרוסית" מתרסק לקרקע וחקירת ממשל אובמה בפתח. ובאמצעות קשרים עם ארגונים מקבילים בעולם לצעוק את קול התנועה הפרוגרסיבית החבולה בעקבות הקורונה ברחבי העולם. &nbsp מדובר באנשים שבעים ועשירים שמשתמשים בנדכאים למען מטרתם הפוליטית. כל זה בפתחו של משבר כלכלי עולמי שיפגע בעיקר בנדכאים ועלול להפיל את האמפריה האמריקאית. נכון ליומיים האחרונים הקריאה בארה"ב היא להפחתת מימון המשטרה והשקעה כספית בשכונות האבסורד הוא ששכונות הפשע בהן גרים מיעוטים מוזנחות ע"י ראשי העיר הדמוקרטים מחר בטח יקראו לאקט חדש, ובעוד שבוע ה"מהפכה" תהיה הסמל של משהו אחר ובכל פעם שתבוא דרישה חדשה כולם יגידו שזו הייתה הדרישה מההתחלה. &nbsp
 

jackie111

Well-known member
השמאל מודה לך מאד מאד

אתה מייחס להם כח רב. יכולת ארגון גאונית. עשרות מיליוני המפגינים בארהב ובעולם הקשיבו באפס זמן להנחיות התלבשו ויצאו לרחובות.
 

katomish

New member
מאות כלי תקשורת, אלפי סלבריטאים

עשרות אלפי חברים באירגונים כאלו ואחרים, מליארדי דולרים לפחות תכיר את העובדות כן השמאל חזק היום עשרות מונים מהימין שיש לו רק את קולות הציבור.
 

tgranot1

New member
בפעם הקודמת היה סיפור דומה עם רודני קינג.

הבעיה היא שהחברה האמריקנית לא השתנתה מאז . המתחים הבינעדתיים עדיין קיימים ורק מחריפים. בתקשורת אולי נכנס ז'רגון PC, ההתנהלות בפועל ביום יום היא מנסה לאכוף את הבעיות במגוון דרכים ותירוצים.
 

katomish

New member
האליטה האמריקאית ה PC הלבנה והשבעה בזה לשחורים ומשתמשת בהם.

בדיוק באותו האופן שאליטה הישראלית השמאלנית הלבנה בזה לתרבות הערבית אבל משתמשת בערבים. ואת הבוז לתרבות הערבית מתעלים נגד יהודים שמייצגים את התרבות המזרחית. &nbsp ישנה בארה"ב הזנחה פושעת של שכונות עניות בידי ראשי העיר של ערים גדולות ודמוקרטיות. במה שנראה כמו מדיניות שתוצאתה הברחת הקהילות העניות שהן בעיקר שחורות מתוך הערים. שיקאגו עיר שחורה מובהקת בשנות ה 90 איבדה 25% מהיקף הקהילה השחורה בה, רוב העזיבה בתקופת כהונת ראש העיר היהודי מטעם אובמה רם עימנואל. ואלו שנשארו "מתגאים" באחוזי פשע בלתי נתפסים ובמספר הנרצחים מהגבוהים במדינה כמעט כולם שחורים כ 1000 בשנה. כמעט כל התקריות המשטרתיות אלימות נגד שחורים מתבצעות בערים דמוקרטיות מובהקות בערים אלו הפשע עולה ועולה ביחד עם אחוז חסרי הבית והנרקומנים כחלק ממדיניות הכלה, מה שמדרדר את הקהילות העניות שברובן שחורות.
 

tgranot1

New member
נו, ולאן שחורים עזבו

ומה זה בדיוק אומר. אנשים עוזבים לחפש פרנסה והזדמניות כלכליות טובות יותר. דורות של אנשים גם עוזבים את עיירות הפיתוח בארץ ונוהרים למרכז. אתה יודע , איפה שגרים "א-סמולנים". אין חדש תחת השמש בניסיון שלך להטיל רפש. אבל גם בארה"ב וגם בישראל הבעיה היא מבנית ולכן יוצרת את התפרצויות הזעם הללו בכל פעם מחדש. שם זה בקרב השחורים. אצלנו בקרב הערבים. גם השחורים וגם הערבים אומרים ברובם אומרים שמתייחסים אליהם כאזרחים סוג ב. הדברים הם מפי האתון כמו שנאמר. אין לך מה לנסות לסובב את זה לשמאל.
 

katomish

New member
בדיוק הפוך, את שיקגו לא צריך להשוות לעיירת פיתוח אלא לת"א

אותה מדיניות של מחירי שכירות חינוך וקיום גבוהים קיימת בהרבה ערים שאכפת להן מהכיס יותר מהתושבים. סגרו בתי ספר והשקיעו באוכלוסיות מניבות ולא באוכלוסיות החלשות מי שהיה לו כסף ומשפחה שחשובה לו עזב למקום בו יוכל לפרנס ולחנך אותם בכבוד מי שלא והמשיך לחיות מביטוח לאומי חיי עוני ופשע נשאר זה כל הסיפור. הדבר נכון גם ללוס אנג'לס בהיקפים גדולים הרבה יותר שם עוזבים לטקסס. ולעוד ערים גדולות. תקרא תלמד תבין ואז תביע דעה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם יכתיבו את כתב האישום ואת למי כתב האישום

באמת מזכיר את סלומון טקה שעולי אתיופיה דרשו שהשוטר יועמד לדין על רצח ולא על הריגה, כשברור שלא מדובר ברצח מכוונת התחילה וגם עכשיו המשפטנים בעדה רואים הדבר החמור ביותר שבו אפשר להאשים את השוטר זה המתה בחוסר שיקול דעת, אפילו לא הריגה. ועכשיו המשפחה גם תובעת פיצויים על כך שהעזו לחשוף שלסלומון טקה יש תיק במשטרה ואת בדיקת הסמים החיובית שלו. אז גם כאן לא מספיק רצח דרגה שלישית צריך רצח דרגה שנייה. אולי גם ידרשו שכל 12 המושבעים במשפט של השוטר יהיה שחורים?
 
למעלה