יש משהו בסיסי פגום בראית העולם השמאלנית והוא משותף לשמאלנים

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אין שום עוול בהתיישבות יהודית ביהודה ושומרון

אבל אם השמאל נהיה צדקני ופתאום הוא נגד הפקעת קרקעות של ערבים ופתאום אכפת מהצפיפות שבה הערבים חיים, מכך שבלב ערים ערביות יש ישובים יהודים שמפלצלים את הערים הערביות, אז מארבו מזכיר להם בצדק שהם לא היו יותר טובים. אם כבר הם מתעקשים להפריד בין ההתיישבות בקו הירוק להתיישבות באיו"ש, אז זחלאקה שלא חשוד בציונות או ימניות טען שה"התנחלויות" הוקמו ליד הישובים הערביים בעוד הקיבוצים שקמו בשנות החמישים קמו על הריסות הישובים הערביים.
 

tgranot1

New member
מרבו שקרן.

מרבו יודע , או צריך לדעת , שאפילו המשרצה שהוא שוכן בה בבני ברק ברובה אדמותיה נקננו על ידי יהודים וחלק קטן ממנה , שכונת תל גיבורים במקרה שלו, היה לפני כן כפר ערבי שתושביו נטשו בזמן המלחמה. כלומר לשיטתו גם מרבו שותף לפשע. מרבו וגם אתה אף מתעלמים מהעובדה שתושביה הערבים של ישראל קיבלו אזרחות ישראלית זאת בעוד בשטחים התוכנית היא לא להעניק להם אזרחות שכזו. מרבו גם יודע, או צריך לדעת אם הוציא פעם את האף מספר התורה, כי חלק מאותם ערבים שגורשו קיבלו בתים חליפיים בכפרים הערביים שנותרו בשליטת ישראל. מרבו יודע הייטב כי חלק מאותם ערבים עזבו את ישראל או ביוזמתם או בעידודם של צבאות ערב ורק חלק גורשו על ידי ישראל. מרבו גם מנוול לא קטן בכך שהוא אינו ציוני בעצמו על פי הצהרה, אך מוכן לשתף פעולה עם כל ממשלה ציונית גם זו הימנית תמורת לחם חסד ותקציבים שיאפשרו את המשך הבטלה בציבור שלו. מרבו גם יודע עם עצמו שלא אי צדק הוא שמפריע לו לגבי ערבים אלא ניסיון לתרץ המשך ביצוע עוולות. כולי תקווה שהצבוע לא יוכל להתאפק , יכנס לפוסט בהמלך השבת ולאחר מכן יאכל את עצמו שכן הצביעות לא תאפשר לו להגיב עד צאת השבת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם משה דיין לא היה מחזיר את הערבים שברחו ב-1967

ייתכן ובגין ושמיר יכלו להעניק אזרחות לנותרים מבלי לאבד את המדינה היהודית. חבל שלא עשיתם באיו"ש את מה שעשיתם ברמת הגולן ב-1967 ובגליל ובנגב ב-1948, אם הייתם ממשיכים את הנאכבה או עושים זאת בשקט בשקט כמו שעשיתם בגולן אז יכולנו להעניק אזרחות לתושבים הנותרים מבלי לסכן את הציונות כמו שעשינו ברמת הגולן.
 

tgranot1

New member
אם לסבתא היו גלגלים היא הייתה סבתאבוס

תתמודד עם מה שיש. ותתחיל לחשוב הייטב מה יקרה אם כן נספח את השטחים עכשיו ואז נאלץ להעניק אזרחות לכל אותם אזרחים בהתאם לנתונים כיום.
 
אל תשכח שהשמאל שפעם היה יותר ימני מהימנים היום

אלה ידעו להחזיק את המדינה ודווקא בגין היה חלש הלוואי שבן גוריון יחזור לשלוט פה עם יד הברזל שלו
 

סטילהוק

New member
אם לא הבנת מדובר בחרדי אנטי-ציוני שרצה שיהיה פה שלטון מוסלמי

ומקטר על כך שהציונים הקימו את המדינה כי לפני היה לחרדים חשוכים כמוהו טוב תחת השלטון המוסלמי, עד שבאו הציונים והרסו לשני החשוכים האלה את האידיליה.
 

marabo

Well-known member
באמת למד אותנו שיעורים בציונות

הרי חוץ מלקלל אותי לא הבאת שום תשובה עניינית לדברים שכתבתי
 

ספי111

New member
מה בדיוק הקשר שלך לציונות?

איך אפשר לנהל איתך דיון ענייני כשעל השאלה הפשוטה ששאלתי אתה לא עונה.
 

marabo

Well-known member
בניגוד לך אני מאלו

שמתפללים "ותחזנה עיננו בשובך לציון". בעוד אתם שרים את האינטרנציונל.
 

ספי111

New member
את המדינה הקימו אלה ששרו את האינטרנציונל,בור ועם הארץ.

המתפללים אז כמו היום,היו הזבוב שיושב על התחת של השור ומתגאה באבק שהוא עושה.
 

marabo

Well-known member
שקרן, בן גוריון ממש לא זימר את האינטרנציונל

את המדינה הקימו כלל היהודים שחיו אז בארץ, רובם לא שרו את האינטנציונל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא בדיוק הוא היה רוצה שהבריטים ישלטו כאן מאות שנים

כמו בזמנו הפרסים ויאפשרו לישוב היהודי לפרוח כמו שאיפשרו הפרסים בבית שני. אולי זה לא נשמע טוב לציוני, אבל כך לא הייתה שואה כי אף אחד לא היה מונע מהיהודים באירופה לעלות לישראל כי לאף אחד לא היה אכפת אם יש רוב יהודי או שיש רוב ערבי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן גולדה מאיר התנהגה עם סדאת כמו אשת ימין אמיתית

בעוד בגין ז"ל התנהל כמו איש שמאל מובהק אפילו בנאום שלו שהמהות שלו זה "עדיפים כאבי השלום על יסורי המלחמה" משפט שמלאני מובהק, לא פלא שבבחירות אפריל 2019 מר"צ השתמשו בנאום של בגין ז"ל בתשדירים שלהם.
 
בגלל זה הצבעתי תמיד למערך ואחר כך לאריק

מאז אריק לא הצבעתי בכלל כי הימנים זה חארטה מה שמזכיר לי שבסיורים בעזה הרבה ערבים העדיפו את הימנים על פני המערך הם ידעו שבגין ילקק להם את התחת כמו שאומרים והמערך יד קשה
 
בגין היה אידיוט שטעה כמעט בכל מעשה שלו .

רק ערבים מסוממים מנאומים חוצבי להבות אך ריקים מתוכן הצביעו ח וכעת מחל .
 


 
למעלה