יש משהו בסיסי פגום בראית העולם השמאלנית והוא משותף לשמאלנים

רק טיפשים מאמינים שיש "זכויות" . אין דבר כזה .

אין זכויות לאינדיאנים באמריקה ואין זכויות לערבים בפלסטינה כך גם אין זכויות ליהודים בארץ ישראל . מה שקובע זה הביצוע .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אללה זה שם שהם נתנו לקדוש ברוך הוא ולפי הקוראן

ההבטחה של אללה לבית דוד בתוקף ולא הייתה להם זכות להשתלט על השטחים האלה. למעשה הם כופרים לא קטנים בכך שהם טוענים שפלסטין מולדתם כי הקוראן מאשרר את התנ"ך ולפי התנ"ך, הברית החדשה והקוראן לא רק פלסטין אלא כל סוריה הגדולה נבראו במיוחד בשביל בית דוד, אז לערבים הנוצרים יש נסיבות מקלות כי הם טוענים שישוע מבית דוד ואילו המוסלמים במקום להודות על כך שהם שולטים על מרבית שטחי סוריה הגדולה שלא מיועדים להם הם חומדים גם את דרום סוריה שהיא פלסטין. גם לא סתם הערבים התחילו פתאום לטעון שהם כנענים למרות שלפי הקוראן אלוהים ציווה להרוג את כל הכנענים כי הם יודעים טוב שהיהודים הם האחרונים שהייתה להם היסטוריה לאומית כאן, כי גם ההלניסטים, גם הנוצרים האורתודוכסים וגם הערבים היו בסך הכול מתנחלים מהאימפריות השונות ולא הייתה להם שום היסטוריה לאומית כאן וממש כמו באמריקה הלטינית שלא היה הבדל בין הספרדים שהתיישבו במקסיקו לספרדים שהתיישבו בפרו כך לא היה הבדל בין מתנחלי פלשתינה, סוריה ומצרים לא בתקופת ההלניסטים, לא בתקופת הביזנטים ולא בתקופת הערבים, אז כדי להשתוות ליהודים ולהמציא לעצמם היסטוריה לאומית הם חוזרים אחורה עד לכנענים בטענה שהם בסך הכול כנענים שהתאסלמו והשתערבו ואין להם קשר למתחנלי הח'ליפויות.
 
הערבים בארץ ישראל נמצאים כאן לא יותר ממאתים שנה .

לא היו להם כאן אדמות והערבים לא גורשו מכאן . האדמות היו של אפנדים עשירים מביירות והערבים ברחו לפי המלצת המופתי יחד עם דרישות הצבא של עירק , ירדן , סוריה ומצרים . אתה אפילו לא יודע שהערבים לא חיו כאן מאות שנים . אתה חסר דעת בנושא כמו בכל עניין אחר .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היו ערבים שחיו כאן מאות שנים הם מיעוט שבמיעוטים

הרוב אכן היו כאן מאתיים שנה לכל היותר. אבל בניגוד למה שלמדנו בבית הספר זה לא נכון שכל הערבים עזבו בהוראת המופתי ומדינות ערב, הרוב כן, אבל היו גם שריפת כפרים ערביים, גם דיר יאסין השמאל בכוונה העצים את זה כדי לגרום לערבים לברוח ולחשוב שהיהודים ברברים כמוהם. בערך שליש מהערבים אכן גורשו בכוח. נכון שבנס ציונה ובחיפה הערבים עזבו בלי לראות חייל אחד.
 
כדאי שתדע - את דיר יאסין תקפו חילי האצל והלחי .

האבא של רונה קינן הזמרת השתתף בתקיפה והוא היה בלחי . רוב ערביי חיפה התרכזו בתוף נמל חיפה ואבא חושי התחנן אליהם לא לעזוב אבל הם פחדו כי לפני הקרבות הם צעקו שיישחטו את היהודים . בכל עמק יזראל ובשרון הערבים עזבו לפי ההוראות של כח קאוקג'י והעירקים . כל תושבי יפו היו מצרים שהגיעו במאה השנים האחרונות . תלמד היסטוריה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני יודע שדיר יאסין הייתה של האצ"ל והלח"י

ההגנה הרגו שתי ציפורים במכה אחת הם הכפישו את יריביהם בתור ברברים רצחניים וגם גרמו לערבים לפחד ולברוח בלי שיצטרכו לגרש אותם. זה שרוב מוחלט של הערבים הגיעו ממדינות ערב אני גם יודע, אבל עדיין היה מיעוט זעיר שחי יותר מ-200 שנה. בחיפה אני יודע שהתחננו לפניהם להישאר גם ראש העיר וגם גולדה מאיר והם בחרו לברוח. אבל גם באיכרית וברעם ביקשו מהם לעזוב כדי לא להפריע לכוחות הצבא, ובניגוד לשאר הערבים הם עזבו למקומות אחרים בתחומי מה שנכבש ב-1949 כלומר, הם נשארו בתחומי מדינת ישראל ועדיין נמנע מהם לחזור גם לאחר מעל 70 שנה, למרות שהובטח להם שיחזרו בתום הקרבות.
 

marabo

Well-known member
שדדתם מפליטים פלסטינים אינספור דונמים ורכוש וגירשתם אותם

גזרתם עלינו 72 שנות מלחמה עם אינספור הרוגים ופצועים ומשפחות שכולות שלא יגמרו אף פעם. ואני הוא זה שמנהל פנקסנות קטנה...
 
יותר גרוע . אתה טוען להבטחה אלוהית אבל אין אלוהים .

ואני יודע שאתה לא עונה לי כי אתה לא מסוגל אפילו בדברים פשוטים .
 

marabo

Well-known member
לא שאלת שום שאלה

החלטת שאין אלוקים וזהו. על מה אתה רוצה שאענה?
 
כבר שאלתי אותך פעמים רבות ולא ענית . תמיד נמנעת מתגובה

למרות שהיה ברור בגלל רישום התאריך והשעה בהודעות לאחרים שאתה עדין פעיל . אבל הנה לך שאלה לניסיון - אם אתה שונה במקצת מאביך והוא שונה במיקצת מסבך וזה שונה במיקצת מקןדמו וכך הלאה לאחור אז איך אתה יודע שאדם שנוצר בגן עדן והוא לפי התורה האבא של כל בני האדם לא היה בעל מראה של קוף ? כעת 17:38 והשבת עוד לא נכנסה .
 

marabo

Well-known member
קבל תשובה כעת

כי כעת ראיתי את השאלה. אבי וסבי וסב סבי ניראו אכן שונה ממני אבל אני לא מבחין בשינוי מראה לכיוון מראה של קוף. באותה מידה תוכל גם לטעון שבגלל שינוי המראה של הדורות מוצאנו מהפיל או מהתנין. יש לנו אפילו ציורים ופסלים של אנשים מלפני אלפיים שנה, ביוון העתיקה למשל, לא רואים שהם היו דומים לקופים.
 

DANIAVNI

Well-known member
השאלה שלך לא נכונה מלכתחילה

מכיוון שאתה שואל : "איך אתה יודע" וידיעה בכלל לא יכולה להיות חלק מן הדיון הזה האבולוציה של דארווין היא תיאוריה ולא ידיעה. ( ניתן פילוסופית לטעון שאין הבדל בין ידיעה לתאוריה אבל לא ניכנס לזה ) אני חושב שאצל חלק מהדתיים יש בילבול בין אמונה לידיעה כלומר, מרוב שהם מאמינים או רוצים להאמין שמשהו נכון הם מתייחסים אליו כדבר שהם יודעים . כך אני יכול להאמין שיש אלוהים ולדעת שעכשיו בוקר אלא שיש מי שמתיימר לטעון שהוא יודע שיש אלוהים כפי שהוא יודע שעכשיו בוקר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם עוד כל מילה אמת טוען שהאבולוציה היא ידיעה ולא תיאוריה

והאמת גם נטען שמי ששולל הסברים מדעים הוא בור ומדבר שטויות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אם אין אלוהים אז הבבלים והרומאים צדקו שהחריבו את בית המקדש

ושלחו את היהודים לגלות, הם היו הכי חזקים ולהם היה הכול מותר, היהודים היו חלשים ומותר היה לרמוס אותם.
 
המציאות היא מה שיש . דיבורים בלי מעשים זה כלום .

אשור ובבל , ניצחו את ממלכת יהודה וממלכת ישראל . רומא ניצחה את ממלכת החשמונאים ואת מרד בר כוכבא . הויזיגוטים ניצחו את רומא . גם הלומבארדים . המורים ניצחו את הויזיגוטים בספרד עד שהגלגל התהפך . הספרדים , הפורטוגזים והאנגלים ניצחו את האינדיאנים . עוד יש גם את ג'ינגיס חאן ושאר ההיסטוריה . אין מותר-אסור או מוסר או ציווי אלוהי . ככה זה בחיים . בלי אלוהים רק עם שילוב של נשק ועורמה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל אתה דובר של השמאל

ואתה מצדיק את הפקעת הרכוש הערבי בשנות החמישים ובניגוד להנרי לא מוכן לשלם אפילו פיצוי על הרכוש שמייסדי המדינה הפקיעו בעוד אתה נטפל לכל יהודי באיו"ש שנמצא ערבי שהשיג קושאן שביתו של אותו יהודי נמצא על אדמתו הפרטית.
 
דובר ה0מול זה נתני-האו-האו . עושה קולות של ימין

ונותן כמו סייען של החמאס . רק נתני-האו-האו שיתק את מדינת ישראל לחשלושה חודשים , הרס את הכלכלה , הרס את האיזון בין 3 זרועות השלטון , סיכסך בין 2 חלקי העם ומשלם לחרדים יותר מכל פוליטיקאי בן-זו... אחר . אבל לא אכפת לי כי רוב המובטלים הצביעו מחל . שייזדיינו .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
תבדיל בין דובר לקבלן

ביבי עשתה מחקר יסודי על האלקטורט שלו וגם האלקטורט של בנט וליברמן והוא יודע בדיוק מה אנחנו רוצים לשמוע ומקפיד לומר את זה, ולמעשה אני יכול להעיד על עצמי שהוא אומר מה שאני רוצה לשמוע כאילו הוא קורא את המחשבות שלי אבל המילים לא מתורגמות למעשים ונאמר מה שאנחנו רוצים לשמוע ונעשה ההיפך. אבל עדיין דובר צריך גם להציג דברים בדיבורים ולא רק להגיד א' ולעשות ב'. דווקא הוא יותר קרוב להיות דובר הימין כי הוא אומר את מה שהימין רוצה לשמוע ולכן כשהוא יו"ר אופוזיציה הוא עושה זאת מצוין, כשהוא ראש ממשלה האנשים החושבים רואים שהכול דיבורים והמעשים לא שונים בהרבה ממעשי ממשלת שמאל.
 
למעלה