יש משהו בסיסי פגום בראית העולם השמאלנית והוא משותף לשמאלנים

marabo

Well-known member
יש משהו בסיסי פגום בראית העולם השמאלנית והוא משותף לשמאלנים

בארה"ב לכאן. אני מתבונן על המהומות בארה"ב ועל הסלחנות שמגלה המשטרה בערים בהם ראשי הערים מהשמאל. זו סלחנות שבאה ממקום של הבנה למצוקתו של הבריון והיות והוא במצוקה צריך להכיל את מעשיו ותת לו לפרוק את זעמו. אנו רואים את אותו הדפוס אצל השמאלנים כאן כשמדובר בטרור הערבי למשל. קו דמיון נוסף הוא הצידוק לסלחנות בדמות של אייזה "עוול היסטורי" שעשינו כביכול לאבותיו של הבריון ובגלל זה הוא יצא בריון עם זעם בלתי נשלט. בארה"ב זה מה שהלבנים עוללו לשחורים ובארץ זה מה שהיהודים עוללו לערבים. אלא שבכל זאת יש הבדל בין השמאלנים בארה"ב לשמאלנים כאן. השמאלנים בארה"ב מודים שאכן ביצעו עוול לשחורים בזמנים עברו. השמאלנים כאן בארץ יכחישו ויטשטשו את העוול שעשו לערבים ב 48, את גזל האדמות, השוד וגם הרציחות. במקום כל זה שזו האמת, הם יגידו שהבריון מתנהג כמו שמתנהג וזה מוצדק בגלל העוול שעשו לו הכיבוש והמתנחלים, קרי, יריביהם הפוליטיים, ואילו הם עצמם קדושים וטהורים רודפי שלום ויונים צחורות.
 

DANIAVNI

Well-known member
לא נעשה לערבים שום עוול היסטורי

ראשית דבר, מי ששלט במדינה לפני ועם הקמתה אולי קרא לעצמו שמאל והוא אכן היה שמאל אבל שמאל במדיניותו הכלכלי חברתית בלבד ככל שמדובר במדיניות לאומית היינו ימניים למהדרין בכל התנהלותנו. בן גוריון היה יותר ימני מנתניהו ובנט. גולדה היתה יותר ימנית מבגין ( עובדה שלא היתה מוכנה לעשות שלום לא עם סאדאת ולא עם נאצר בשעתו ). אף אחד לא עשה למיתכנים בעייני עצמם פלסטינים שום עוול היסטורי וקצת מגוחך שלצורך קידום מדיניות הימין אתה משים את עצמך כדובר התנועה הפלסטינית שזועק את זעקתם. שום עוול לא עשינו, תלונה על העוול שנעשה לערבים דומה לאנס שמגיש תלונה במשטרה על כך שהנאנסת התנהגה כלפיו באלימות. האם בכלל יש עם פלסטיני ? כן, יש עם כזה אלא שהמכנה המשותף החזק ביותר של העם הזה שונה בתכלית השינוי מהמכנה המשותף של עמים עתיקים כמו : יהודים, סינים והודים. המכנה המשותף שלהם הוא חיסול היהודים והציונות ביתר הסממנים הם לא שונים מכל ערבי במזרח התיכון וכל מדינה ערבית יכולה להתאים להם באותה מידה . ( מה גם שחלקם הגדול בכלל לא צמח כאן והגיעו לכאן כמהגרי עבודה בתקופת המנדט או אחרי ). אם באמת היה עם פלשתיני מדוע לא דרשו עצמאות לאומית עד הקמת מדינת ישראל ? הם רצו לחסל אותנו ולא הסתירו זאת ולא חזרו בהם עד היום ? למה אני צריך להתנצל לפניהם לא הבנתי . היעלה על הדעת שאתן זכות שיבה למי שרוצה לחסל אותי ?
 

marabo

Well-known member
שים על עייניך משקפיים אוביקטיביות

הערבים חיו כאן בארץ במשך מאות שנים, פתאום הגעת לכאן מכל מיני מקומות מרוחקים והשתלטת להם כאן על הארץ. הם ניסו להלחם בך ולעצור אותך ממסע הגזל הזה ואילו אתה גרשת אותם מאדמתם וששדת את בתיהם ורכושם. איך שלא תסובב את זה - אלו העובדות. אתה תטען שבאת לכאן מתוקף ההבטחה האלוקית הם יצחקו ממך, אתה בכלל מאמין בו? שומר את המצוות שלו? אם תטען שבאת לכן מתוקף ההיסטוריה העתיקה של בית שני למשל הם יצחקו, קודם כל היכן נעלמת ב 2000 השנים האחרונות? וגם אם כן, איזה הוכחה יש לך בכלל שקושרת אותך אישית ליהודים הקדמונים שחיו כאן?
 

סטילהוק

New member
אף אחד לא מפריע לך לעבור לעזה לאחיך המוסלמים חרדי חשוך

שם תמשיך לחיות תחת שלטון מוסלמי כמו שאתה אוהב.
 

CORONA13

New member
אל תענה לסטילהוק, הוא לא שייך לדיון כלשהו בין בני תרבות
 

marabo

Well-known member
כי אני בניגוד לכם מאמין בהבטחה האלוקית

 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון בושה וחרפה שיש יהודים שמסוגלים לראות בהתיישבות יהודית

בחברון ובקריית ארבע מפעל קולוניאלי, זה בערך כמו שגרמנים יטענו שבווריה לא שייכת לעם הגרמני.
 

ספי111

New member
עוד יציאה מטומטמת.

תושבי בווריה החליטו שהם רוצים להיות חלק מגרמניה.כשתושבי חברון ירצו להיות חלק מישראל אז אין בעיה לספח אותם.
 
גם אתה עושה הכל נגד המדינה כמו כל פאשיסט .

רק טימטום גורם לך לתמוך בנתניהו ה0מולן הפחדן שמסייע לחמאס בעזה , כשהוא מתפנה מעיסוק בקבלת שוחד , מירמה והפרת אמונים .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מה קשר לפאשיסט

הרי הדרך שלך של התעלמות לגמרי מהמוסר על פי התורה הדרוויניסטית היא האימא של הפאשיזם.
 
כדאי שתדע - המוסר הוא דרוויניסטי כי

מוסר במקום הנכון הוא דבר מועיל להפצת הגנים . המוסר של הנרי הוא מוסר אנטי-דרוויניסטי . אבל דבר אחד נכון במה שכתבת - הברירה הטבעית היא אקט פאשיסטי במהותו .
 

marabo

Well-known member
אם ככה, אז לשטתך מה אנחנו מלינים על הנאצים שרצחו את היהודים?

הם בסך הכל התנהלו בשיטה הדרוויניסטית החזק מחסל את החלש.
 
שאלתך במקום הנכון .

אנחנו מלינים כי אנחנו הקורבן כמו הכבשה והזאב או האריה והזברה . אין שיטה דרוויניסטית יש רק הבנה דרוויניסטית . הנאצים עשו מה שמועיל לפי דעתם . אבל היטלר לא הבין את השיטה כמו שאתה להבדיל לא מבין אותה . אתה לא מכיר ולכן לא מבין את ההבנה הדרוויניסטית . לכן אתה לא מבין למה הגרמנים הפסידו במלחמת העולם הראשונה וגם השניה . אבל אני יכול להסביר לך אם תרצה .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אז מדוע ליהודים מותר להשיב לעצמם את ארץ ישראל ולגרש את

הערבים בעוד לאינדיאנים אסור לכבוש את אמריקה ולגרש את הלבנים, היספנים ואולי גם השחורים (למרות שהשחורים לא היו חלק מהכיבוש אלא הובאו בכפייה)?
 
אני לא אשם שאתה לא מבין את העולם .

אנחנו היהודים הצלחנו להקים כאן מדינה בעזרת ערמה , כסף , נחישות וכח צבאי . ההורים שלי עשו את זה ולא אתה . אותך קיבלנו כי אתה אחינו . תגיד תצודה . לאינדיאנים מותר לכבוש את USA אבל הם רק 2 מיליון ואין להם שום כח . ההיספנים והכושים הם אמריקאים בדיוק כמו אזרחיUSA . כי כולם באו לשם אחרי פריצת הדרך של קולומבוטס . אגב אזרחי USA חושבים שהם אמריקה , אבל גם ברזיל , מקסיקו , פרו , צילה , ארגנטינה , קובה ........................... הם אמריקה . כשתכתוב נכון גם החשיבה שלך תהייה נכונה .
 

marabo

Well-known member
שאלו אותך על א ואתה עונה על ב

השאלה לא הייתה איך נכבשה הארץ, לשאלה הזו התשובה תהיה מה שכתבת שזה היה עם תחבולות כאלה או אחרות. השאלה היא באיזה זכות בכלל באת לכאן וכבשת את הארץ.
 
למעלה