בכיר במשרד הבריאות מזהיר:ישראל על סף התפרצות נרחבת של קורונה

סטילהוק

New member
בכיר במשרד הבריאות מזהיר:ישראל על סף התפרצות נרחבת של קורונה

בכיר במשרד הבריאות מזהיר: ישראל על סף התפרצות נרחבת של קורונה https://13news.co.il/item/news/domestic/health/coronavirus-israel-second-wave-1071999/ גורם במשרד הדגיש שאי אפשר לקשור את כל מקרי ההדבקה להתפשטות בתיכון בי-ם. "בבתיה"ח יש מקרים קשים שלא היו כמותם חודשיים" • פרופ' סדצקי: רואים תחלואה לא רק בבתיה"ס וזה מדליק נורה אדומה בכיר במשרד הבריאות הזהיר כי ישראל על סף התפרצות נרחבת של קורונה - כך פורסם הערב בחדשות 13. לדבריו, הבעיה העיקרית היא בעיר ירושלים, ואף טען כי אי אפשר לקשור את כל מקרי ההדבקה להתפשטות המחלה בתיכון הגימנסיה בעיר. הגורם הדגיש שבימים האחרונים אושפזו יותר חולים במצב קשה ובינוני מאשר בכל החודש החולף, והוסיף כי "בבתי החולים יש מקרים קשים שלא היו כמותם חודשיים". במקביל, משרד הבריאות עדכן הערב כי 32 ישראלים אובחנו חולי קורונה פעילים, וכעת מספרם עומד על 2,103. מתוכם, 27 במצב קשה, בהם 25 מונשמים, ו-41 במצב בינוני. עד כה החלימו מהמחלה קרוב ל-15 אלף בני אדם. כמו כן, אתמול בוצעו 11,606 בדיקות. כמו כן, משרד החינוך עדכן הערב את נתוני התחלואה במערכת החינוך. 261 תלמידים ועובדי הוראה חולים, 51 בתי ספר נסגרו עד כה, ו-7,898 אנשים נמצאים בבידוד. ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, פרופסור סיגל סדצקי, אמרה הערב בריאיון בחדשות 13 כי "רואים תחלואה לא רק בבתי הספר וזה מדליק נורה אדומה בצורה משמעותית. כרגע רוב החולים הגיעו ממוסדות החינוך. בבתי הספר אין באמת אפשרות לשמור על קפסולות ועל מרחק, לכן הגענו למצב שהמוסדות החינוכיים לא מוגנים היטב. אני לא יכולה לנבא מה יהיה, אבל זו בדיוק העת להסיק מסקנות. כל אחת ואחד צריכים לקחת אחריות ולעטות מסכה ולהמשיך בריחוק החברתי". "נקטנו בפעולות שהורידו את שיערו התחלואה למצב מאוד טוב. קיווינו שהמחלה מושפעת ממזג האוויר ועם חילופי העונות ניפרד מהמחלה זמנית, לפחות עד החורף", המשיכה סדצקי. "אבל כאשר לא שומרים על הנחיות משרד הבריאות, המחלה כן מתפשטת - כבר שבוע שרואים עלייה גדולה בתחלואה - הסיפור לא מאחורינו". מוקדם יותר היום הודיע משרד הבריאות כי מבצע הבדיקות הסרולוגיות לאיתור נוגדנים יחל בשבוע הבא, בקרב 70 אלף בני אדם, שיעברו את הבדיקות בקופות החולים השונות. בבני ברק המבצע החל כבר היום, ולפי משרד הבריאות, בהמשך יוכלו להיבדק עשרות אלפים נוספים כחלק מבדיקת דם שגרתית. "הבדיקות הסרולוגיות הן כלי חשוב נוסף שיאפשר לנו תמונת מודיעין טובה יותר על מוקדי הקורונה בישראל", אמר שר הבריאות יולי אדלשטיין. "כך, נוכל להתמודד טוב יותר עם גל נוסף של קורונה אם חלילה יתפרץ". מנכ"ל משרד הבריאות היוצא משה בר סימן טוב הוסיף כי "הכוח היחסי של מדינת ישראל בתחום הרפואה הקהילתית היה ונשאר בקופות החולים שלנו. הן בעלות הפריסה הגיאוגרפית הטובה ביותר ובעלות היכולת הטובה ביותר בקהילה לביצוע סקרים ומדגמים רפואיים". פרופסור סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, הסבירה כי "מטרת הבדיקות הסרולוגיות היא לשקף המצאות נוגדנים לווירוס הקורונה באדם וכך לתת תמונה על מצב החשיפה למחלה בקרב האוכלוסיה".
 

ai24

New member
זה החשש. במיוחד על רקע ההדבקה ההמונית בירושלים

בבית ספר ממלכתי בודד בו לא שמרו על הנהלים כראוי. &nbsp בירושלים, ובכל עיר בה יש התפרצות דומה יש להחזיר את כיתות ד-י ללימוד מרחוק. זה בוודאי מה שאני אעשה אם המגיפה תתפרץ באזור חיפה-קריות באופן דומה. יש לשים לב שהמורים לא ינצלו זאת כדי לחזור לשביתה איטלקית
 
הדבר תלוי בגיל שלך .

בשבדיה 95% מהמתים מקורונה הם מעל גיל 60 שנה . 80% מהמתים הם מעל גיל 70 ו/או עם מחלות רקע כמו סרטן , לחץ דם גבוה , קולסטרול גבוה , סוכרת גבוה . אם אתה בן 41 כפי שכתוב אצלך אז הסיכוי שלך למות מקורונה כמו למות מתאונת דרכים , אפילו פחות . כי מתאונת דרכים מתו 350 אבל מקורונה רק 290 .
 

ai24

New member
מתאונות מתו 350 ב12 חודשים. מהמגיפה 290 בחודשים ספורים

אבל נכון - אני לעומתך לא חושב על הסכנה לי, אלא להורי, וסבתי, ורבים אחרים.
 
אתה לא חושב על הוריך וסבתך כי אתה בורח מהעובדות .

היות וידוע לנו שהסכנה למוות מקורונה עולה עם הגיל חובה עליך להמנע מהבאת הנגיף אל בני משפחתך הקשישים . זו חובתך . אבל גם חובתך לעבוד ולהתפרנס עבור אשתך וילדיך . אם לא תעבוד ותרוויח אז תמות מרעב במקום מהקורונה . חובה עליך למצוא את האיזון בין שני אלה . זאת לא עשו ראשי משרד הבריאות ולא נתני-האו-האו .
 

ai24

New member
ברור שאני חושב עליהם, ומתקשר כל יום בדרך לעבודה

ובעבודה עם מסיכה. &nbsp אחרי כל ההסתה המזעזעת שלכם, ברור לכל אדם שפוי שאין לכם כל עניין בהצלחת שגשוג המדינה. פשוט עצוב
 

דיברגנט חדש

Well-known member


חבל"ז לנסות לשים לו בינה כאשר אין לו שם למעלה שום דבר שיכול לקלוט את אשר אתה מנסה להסביר לו לאט כמו לילד מפגר.
 

סטילהוק

New member
לא רק מתים מקורונה, אם כבר הרבה יותר גרוע להישאר איתה בחיים

כי הוא פוגעת בלב, במוח, בריאות ומעוותת אותך מבפנים. ובעיקר צעירים יותר. עכשיו יש אפילו סינדרום שפוגע רק בילדים ומחליש להם את הלב. שים לב מה קרה לבחור הזה שנדבק בקורונה והוא ממש לא סבא טוביה: בלתי נתפס: זה מה שקרה לגבר הזה אחרי 6 שבועות עם קורונה https://healthy.walla.co.il/item/3361993 בקיצור לא שווה להידבק בקורונה בעד שום מחיר שבעולם.
 
אילו למדת מתמטיקה היית יודע שלמשוואה יש 2 חלקים .

ככה זה בחיים . משתמשים ברכב מנועי וזה גם עולה בחיי אדם ובנכויות . מפליגים בספינות וחלק מהן טובעות עם הנוסעים והסחורה . מקורונה מתים וחלק נעשים נכים אבל שיתוק הפעילות הכללית הורגת . בין תי סכנות אלה צריך איזון אופטימאלי . בגלל חוסר בנתונים אשר ראשי משרד הבריאות מסתירים אני מבין רק בערך איפה נקורת האיזון בין השניים . לדעתי היא בסביבות גיל 40 או 50 שנה . כל מי שמתחת נמצא בסיכון בריאותי מקורונה של 0.02% מעל גיל 60 הסיכון הוא 50% . זה מאפשר את פעילות המדינה .
 

סטילהוק

New member
כבר ראינו שהנגיף הקטלני הזה לא פוגע רק בזקנים

הוא פוגע גם בצעירים ואפילו בילדים, אמנם באחזים נמוכים יותר מבמבוגרים וזקנים אך עדיין מדובר ברולטה רוסית ואתה לא יכול לדעת אם הוא יפגע בך או לא. חוץ מזה מדובר במשוואה פשוטה: כל אדם מתחת לגיל 50-60 מכיר או אפילו בא במגע עם לפחות אדם אחד או שניים מעל הגיל הזה. כך שלא מדובר במדע טילים אלא במתמטיקה פשוטה.
 
ככל שאתה כותב יותר כך רואים יותר שאתה מבין פחות .

אנשים מתים מהרבה סיבות ובכל זאת לא מפסיקים להשתמש ולהיעזר במה שהורג . במכוניות , במטוסים , בכלי עבודה , בחשמל ועוד ............... אפילו הולכים לשאוב מים מנהר עם קרוקודילים למרות הסכנה . זאת כי צריך לשקול את הצורך והשימוש לעומת הסכנה . פתיחת המשק לכל מי שגילו פחות מ40 או 50 כשקיימת סכנת הקורונה הוא סיכון מתון שמצדיק מהלך כזה , אפילו כשברור שחלק מהאנשים ימותו . את האיזון בין הסכנה והצורך אתה לא עשית ובעיקר - ממשלת ישראל לא עשתה . גם שבדיה לא , אבל מהכוון ההפוך .
 

סטילהוק

New member
מעניין שתמיד אלה שאומרים "אז יהיו מתים" לא מוכנים להיות

חלק מהם. אלא "אז ימותו אנשים אחרים" הכוונה האמיתית שלהם.
 
ענית שטויות כי כולם ימותו כולל אתה ואני

אבל הוכחת שאתה לא מסוגל לשקול דבר מול דבר כי אינך מסוגל לבחור את המעשה המועיל יותר . בנושא הקורונה פתיחה כללית לכל מי שגילו פחות מ-40 שנה הוא המעשה המועיל ביותר ואתה לא הוכחת את ההיפך .
 

ai24

New member
זה המעשה המועיל רק לחזירים כמותך, שזוממים רק לשדוד את הזקנים

כי כולם יודעים - שלא ניתן לבודדם במצב התפרצות גורפת. &nbsp הגענו למצב בו מספר החולים נמוך, והחזירים עדיין ממשיכים עם המזימות שלהם.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
ככה חינכו אותם, קב' הפי"ל ב"א הם בדיוק הטיפוסים שלהם

זה החינוך שלהם מגיל 0, לחשוב רק על עצמם
 

סוהי 7

New member
הניסיון שלך לעורר חרדה בליבנו לא הצליח.

ההדגשות האדומות מדם הן רק צבע ללא מהות אמיתית. אני מעדיף את הגישה שעל כולנו,הציבור לציית להוראות ולתקנות מטעם משרד הבריאות,לחבוש מסיכה במרחב הציבורי,להקפיד על היגיינה של הידיים בעיקר ועל מרחק בין האנשים ואי התקהלות..........ואז הקופידון 19 ממשפחת קורונה (לא קורליאונה) יחפש פרנסה במקום אחר.
 
הדברים שכתבת הם עודף זהירות שהביא משבר כלכלי .

כמו בכל דבר אחר בחיים צריך לנהוג בצורה מושכלת - אם יכולים . פאניקה היא עבור חסרי ידע או חסרי הבנה . בישראל המיידע מוסתר כדי ליצור פאניקה . כמה חולי קורונה הביא ליצמן מארהב ? אתה לא יודע . כמה ישראלים מתחת לגיל 40 מתו מקורונה ? אתה לא יודע . כמה ילדים בישראל מתחת לגיל 20 מתו מקורונה ? אפס .
 
צריך ללמוד לחיות עם הנגיף

לבודד את האנשים בעלי הסיכון הגבוהה לחלות קשה מהשאר ולהמשיך את חיינו כרגיל אי אפשר להטיל שוב סגר על המדינה
 

סוהי 7

New member
ואישה צריכה ללמוד לחיות עם בעל מכה.......


לא ידידי,צריך לנקוט בכל אמצעי למניעת התפשטות המחלה המדבקת,ובמקביל לעשות כל מאמץ לאומי ובינלאומי למצוא תרופה וחיסון לנגיף הרע הזה.
 
איך אומר בצדק פרופסור לס

הם לא חולים כמעט כל הנערים שנדבקו לא חולים ואי אפשר לסגור את המדינה שוב
 
למעלה