מדינה חסרת אחריות!!!!!!!

מדינה חסרת אחריות!!!!!!!


החל מה"ציבור נכבד" ועד להנהגה ה"נבחרת" על ידו!!!!!!! חגיגות חסרות אחריות של "אכול ושתה כי מחר נמות" בכל רחבי המדינה, ופתיחה מוקדמת מדי וחסרת אחריות ביישומה של מוסדות החינוך בארץ!!! ועכשיו, בימקום לסגור מיידית את כל מה שנפתח בחוסר האחריות האמור, מוסיפים חטא על פשע השאננות ומ-א-י-י-מ-י-ם(!!!!) על מוסדות שיעיזו לאפשר לקורונה להתגנב אליהם שהם ייסגרו לאלתר --- בימקום לסגור אותם כבר עכשיו לפני שזה יקרה.....!!!!!
אז רציתי "לשאול" אותכם: מה אתם חושבים שהולך לקרות עכשיו???? (ואני שואל אותכם משום שהתרשמתי שה"הנהגה" על בטוח לא יודעת איך מפעילים את התכונה הזאת!!!) רמז: כל דיווחי הקורונה יעלמו בשביל שלא ייסגרו עסקים ומוסדות, ומדינת ה"נאורים" תוכל להציג בפני העויילם גויילם נתונים "מנצחים" על מיגור הקורונה.....
ותישקוט הארץ לעולמי עד ותפרח בה אוכלוסיית ה"פליטים" בלבד.......
 

DANIAVNI

Well-known member
לדעתי השלטון משתדל לרצות את בוחריו עד כמה שניתן

מסיבה זו, לא עושים מה שצריך לעשות אלא מרצים את ציבור הבוחרים. הרי כדי למנוע את התפשטות הקורונה אפשר היה להציב שוטרים ופקחים במקומות מרכזיים ולעצור/לתת דוחות לכל מי שלא חובש מסיכה או כל הפיקחים שהולכים עם מסכה על הסנטר כדי לתחמן בכניסה למקומות שדורשים מסכה או אם יעצרו אותם יאמרו שבדיוק נפל להם. אבל מה, צעד כזה היה מציג אותנו כ"מדינת משטרה" ולכן זה לא נעשה. אני בכל אופן חובש כל יום מסכה חדשה שומר על הגיינה שומר על ריחוק חברתי ( כמה שניתן ) ומתפלל לטוב שהרי 100% ביטחון אין כאן.
 

רשוי

New member
הממשלה מטפלת בנזקי הקורונה כיאות כמעט,

הוכח שלא משרד הבריאות מטפל בקורונה,אלא ממשלת ישראל
 
למעלה