שוב מקרה דוסנילנד בבי"ס חילוני בפ"ת

katomish

New member
אני מזהה בך תהליכים של הפיכה לאספסוף מוסת

הפכת לאדם קיצוני שאין לו מה למכור חוץ משנאה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כלומר המורות האלה הן מורות חדשות יחסית

המורה שנטפלה לילדה עם השמלה והמורה שנטפלה לילדה עם חצאית התקבלו לעבודה בתקופת רפי פרץ או נפתלי בנט?
 

tgranot1

New member
יכול להיות...

יכול להיות שהן חושבות שיש להן את הזכות לאכוף את התקנון המוסרי האישי שלהן בנושא, ויכול גם להיות שהמנהלת התחילה ללחוץ על תקנון שכזה בעקבות לחצים מלמעלה. בכל מקרה ברור שישנה אנומליה בין נורמות המקובלות ברחוב החילוני לבין נורמות בית ספר. וזה לא צריך להיות כך.
 

סתוונית333

Well-known member
הוותק לא משחק כאן תפקיד אלא האישיות של המורות

בתוספת הנהלים שהנהיג משרד החינוך בתקופת כהונתם של בנט שר ההדתה ופרץ שר ההמרה.
 

DANIAVNI

Well-known member
אם לבתי ספר יש קוד לבוש מוגדר

התלמידים צריכים לעמוד בקוד לבוש זה וזה בכלל לא קשור לדת קוד לבוש נהוג גם בבתי ספר של מדינות פרוטסטנטיות. השאלה היא מה אתה רוצה לגדל שם ? אזרחים שיודעים לציית להוראות ולצאת מאזור הנוחות שלהם כשצריך ( למשל ללבוש מסיכה כראוי ...) או שאתה רוצה לגדל ילדי פרחים חופשיים שעושים מה בראש שלהם . תסתכל על הגרמנים איך שהם צמחו מאפס מאז תום מלחמת העולם השנייה ( וגם שילמו חובות) זה החינוך הראוי ולא חינוך שמגדל היפים וביטניקים כמו גוהן לנון ויוקו אונו זה למשל מעורר בי בחילה https://www.youtube.com/watch?v=C3_0GqPvr4U כמובן שיש לעדן את החינוך כך שנגדל אזרחים צייתנים וטובים בעלי חשיבה חופשית אבל לא קלגסים נאצים ושוטרים גזעניים.
 

AI25

New member
תבין את החוצפה של המטורללים האלה: האמא מדווחת

"חזרתי לבית הספר ואמרתי למורה שעמדה בכניסה שהחצאית עומדת בתקנון. דיברתי עם המנהלת ועם הסגנית אבל זה לא עזר" אמא של תלמידה הסבירה - למורה, לסגנית המנהלת, ולמנהלת, שכנראה לדעתה גרועות בתפקידן ולא מבינות מה תקנון בית הספר, שהחצאית כן עומדת בתקנון, ולאחר שהיא לא הצליחה לשכנע אותם, פנתה לעיתונות, כדי לכפות על בית הספר לנהוג לפי גחמותיה. חוצפנות רל"ב חוגגת.
 

DANIAVNI

Well-known member
כל הכבוד לבית הספר, ככה צריך.

רק הגיע הזמן שגם מעל גלי התקשורת יסבירו להורים שיש כללים הבעייה שכללים זה דבר שצריך לחייב גם את המורים והמורות צריך קוד תלבושת אחידה גם למורים ולמורות וצריך שהקוד יהיה מוחלט ואחיד לכל בתי הספר בארץ. מה זה ילדות בנות 14 שמסתובבות ברחוב עם אודם צעקני שיער מחומצן ומכנסיים קצרות שנכנסות בתוך החריצים . זה הרי ילדה ולא שרמוטה מהכביש. אפילו אצל הרוסים בבית הספר יש קודי לבוש וחינוך.
 

AI25

New member
קוד הלבוש לא יכול להיות ארצי - כי בכל בית ספר השקפות שונות

לא סביר שכולם יבואו לבית הספר כמו בסאטמר. ולא סביר שכולם יגיעו לבית הספר בבגדי ים. &nbsp זה מובן וידוע - ולכן הוחלט שבכל בית ספר יוסכם על קוד הלבוש (או העדרו), במו"מ בין וועד הורים להנהלת בית הספר. ללא מעורבות משרד החינוך כלל. בחלק מבתי הספר קוד הלבוש מאפשר הגעה במכנסונים/תחתונים, וזה עניינם של ההנהלה והורים בלבד. &nbsp גם בבית הספר של הילדות שלי, היה מו"מ כזה, ובגלל אמא אחת שהתנגדה בתחילת השנה לכך שיש חולצה וורודה לבנות וכחולה לבנים - הוחלט על צבע נוסף - אפור, שישמש גם לבנים וגם לבנות. &nbsp &nbsp אם רל"ב רוצים לפתוח בתי ספר משלהם, בהם כל התלמידים יחוייבו להגיע בבגדי ים או תחתונים בלבד, יש לאפשר להם זאת, אבל אסור לאפשר להם לכפות את השקפתם - על כל בתי הספר בכל הארץ.
 

tgranot1

New member
אתה מבלבל ת'מח. יש תמונה של השמלה

אין בה שום דבר צעקני. אם הילדה הייתה הולכת עם זה לקניות אף אחד לא היה מישיר אפילו מבט. סתם התנכלות לשמה.
 

AI25

New member
קראת את התקנון? כתוב שם "צעקני"? כתוב שהמורה, הסגנית

ומנהלת בית הספר - הסבירו לאם, שהלבוש לא תואם את התקנון. האם הסבירה לכל אלו, שהיא רל"ב מיוחסת שהשמש זורחת לה מהתחת, ולכן חייבים לפעול לפי גחמותיה.
 

tgranot1

New member
הוויכוח מעגלי. הודעת הפתיחה שלי רמזה שהתקנונים הללו דפוקים.

לא מתאמים לסטנדרט של חברה חילונית. נקודה! אם היה מדובר בנוהל מוסכם , כדבריך, לא היו כל כך הרבה התקלויות סביב הנושא שכן הייתה הפנמה. כנראה דחפו את זה בלי שההורים ירגישו ופתאום קמה זעקה.
 

AI25

New member
התקנונים האלו נקבעו ע"י וועדי ההורים בתחילת השנה.

אם אתה טוען שהם דפוקים תשפיע עליו - כשמחליטים עליו בתחילת השנה או תחפש בית ספר שבו אין תקנון דפוק. מה בעצם קורה: יש בארץ מיעוט אלים מאוד ובריוני, שמינה את עצמו להחליט מה הסטנדרט, והבריונים האלו יאיימו על כל מי שמסרב להכנע לתכתיביהם. בדיוק אותם רל"ב שדורשים להכניס ראש ממשלה לכלא בגלל שלא נכנע לתכתיביהם, דורשים להכתיב את תקנון הלבוש - הארצי. כל מי שמעוניין שהמדינה תישאר דמוקרטית ולא תהפוך לדיקטטורת רל"ב דורסנית, חייב להאבק בכם. קל ופשוט
 

tgranot1

New member
ביבוש הפליט האומלל


 

tgranot1

New member
החצאית הזו עומדת בכל תקנון נורמטיבי בחברה חילונית.

האמא צודקת.
 

AI25

New member
אז כשתבצעו בארץ הפיכה דיקטטורית כשיטתכם, תכפו מה "נורמטיבי"

על כל בתי הספר בכל הארץ. ועל כל נתין במדינה, בדיוק כמו שעשיתם באימפריה הסובייטית שלכם. עד אז, לא תוכלו לכפות את דעתכם על הרוב, ותצטרכו לשכנע את שאר ההורים, מה התקנון הנורמטיבי, בכל בית ספר בנפרד.
 

tgranot1

New member
מה הקשר?

האם כשהיינו בשילטון הורדנו לכם את הכיפה מהראש בבתי הספר בשם הרוב? לאור העובדה שסטנדרט לבוש כפי שמוצג בתמונה מקובל בציבור החילוני מזה שנים, אני בספק גדול אם שאר ההורים יצרו את התקנון ולא הייתה פה הכתבה מלמעלה. גם מאוד מעניין שמי שאתם נתקעים מולו עכשיו הוא קהל מהמגזר הרוסי - לא בדיוק רל"ב טיפוסי של השמאל.
 

AI25

New member
כן, וגם גזזתם פאות בכפיה. כחיקוי של אדונכם סטאלין

היום יש בישראל ליברליזם נאור - המכבד את זכותו של יהודי לעטות פאות, את זכותם של הורים לקבוע או לשנות תקנון בית ספרי, וזכותם לשלוח את ילדיהם לבתי ספר בהם התקנון יותר לרוחם. אותכם כל הליברליזם הזה מטריף, ואתם משתוללים בניסיון להחזיר אותנו לימים חשוכים אלו. מכיוון שתקנוני בתי הספר ניתנים לשינוי - התעמולה האנטישמית שלכם נועדה לצורך הסתה בלבד. אם אותם הורים רוצים לשנות את התקנון, כך שיהיה יותר לרוחם, עליהם לעשות זאת בתחילת השמה - כשהדיון על התקנון מתבצע. כאשר הם יבינו זאת - הם יוכלו לשפר את מעורבותם בניהול בתי הספר, וינטשו את רל"ב המתועבים.
 

tgranot1

New member
אל תבלבל ת'שכל

כל גזיזות הפאות הללו היו במסגרת מאבקים על חינוכם של יתומים. לא אף אחד שהיה שייך למגזר מסויים. הבעיה שלכם כיום היא מול העלייה הרוסית בעיקר. כך בדיוק היו שני המקרים לאחרונבה. למזלנו, עדיין אינכם מצליחים לחדור היכן שישנו רוב חילוני מוצק. הרי אתה יודע הייטב שכשאתם מנסים ת'שטיקים המסריחים הללו בישובי חילונים מבוססים כמו חיפה, תל אביב , רמת גן גבעתיים , נס ציונה וכו זורקים אתכם מכל המדרגות. לכן אתם חכמים כנגד חלשים. אבל לא לעולם חוסן. תמשיכו לעצבן עוד ועוד ציבורים ונראה לאן זה יוביל.
 

AI25

New member
במסגרת ניצול מחפיר והתעללות בילדי עולים חסרי ישע, שהגיעו ללא

הוריהם. לא בהכרח יתומים. בני עליית הנוער, ניצולי שואה, ילדי טהרן, עולי תימן. מזעזע. וודאי שאין לנו בעיה עם העליה הרוסית. הכללים הליברלים שהחליפו את הדוקטורינות הדיקטטוריות שלכם, מאפשרים להם לקבוע תקנון כמו כולם. יותר מעורבות בהחלט תהיה מבורכת - כי קוד הלבוש זה באמת המינימום וצריך להרחיב זאת משמעותית. ברור לכולם שההסתה שלכם - לא נובעת מרצון להיטיב לאף אחד, אלא נועדה להסיתם, לנצלם ולרמותם.
 
למעלה