פתיחת הסגר והתקהלויות חדשות תביא להתפרצות חדשה גדולה

סטילהוק

New member
פתיחת הסגר והתקהלויות חדשות תביא להתפרצות חדשה גדולה

מה שאנשים פה לא מבינים זה שברגע שיש התקהלויות חדשות ואנשים מפסיקים לשמור על כללי הריחוק החברתי שהביאו למעשה להורדה ברמת התחלואה וההידבקות שראינו עד כה, התפרצות גדולה חדשה זה רק עניין של זמן, לא של אם, כי תהיו בטוחים שהיא תפרוץ בתנאים כאלה, אלא אך ורק של מתי. וזה שפותחים את הסגר והכל מתחיל לחזור "לשגרה" כאילו שהנגיף הקטלני מאחורינו ושכח אותנו לגמרי זו טעות קריטית שעוד תעלה בחייהם של ישראלים רבים. שלא לדבר בכלל על הגל השני שכבר רואים שמכה מחדש בסין ובשכנותיה. ובכלל, על פי מחקר חדש התגלה שחיסון עדר אינו אפשרי כלל במקרה של הנגיף הקטלני קוביד-19, מכיוון שהנוגדנים שמפתחים אליו "המחלימים" נעלמים בתוך חצי שנה והם חוזרים להיות נגועים ומדבקים וחוזרים להידבק ולהדביק אחרים. כך שהחיסון העדרי כמו שציפו בתחילה שאפשרי, ולכן צריך רק לדחות את ההתפשטות עד שבתי החולים יהיו ערוכים לקלוט כמויות גדולות של חולים קשה ואנוש בכדי שיהיו מספיק מכונות הנשמה לכולם ולא יצטרכו לעשות בחירה את מי להנשים ואת מי לא, כבר אינו אפשרי כלל. ואם עד עכשיו חשבו שהנגיף הזה יותר מסוכן מהשפעת בגלל תקופת הדגירה והאי-סיפטומטיות של נדבקיו, עכשיו על אחת כמה וכמה בטוחים שהוא הרבה יותר מסוכן וקטלני מנגיף השפעת, כי מתברר שנוגדניו של הקוביד-19 יורדים ונעלמים אחרי 6 חודשים בלבד, מה שגם שולל את הטיפולים בפלזמה של אדם נגוע או ניסיון להרכבת תרופה או חיסון ממנה, מכיוון שאז פשוט מחדירים דם נגוע לדם נקי וגורמים לכך שהדם הנקי יהפוך לדם נגוע בתוך 6 חודשים כי הנוגדנים באותה פלזמה פשוט נעלמים בתוך 6 חודשים, ולכן גם לא יכולים להגיע למצב של חיסון עדרי כנגד הנגיף הקטלני. וזה מה שהופך את הנגיף הזה קוביד-19 להרבה יותר מסוכן ממה שחשבו בתחילה, ורק בחודשיים האחרונים מתחילים באמת ללמוד אותו לעומק ואת השפעותיו השליליות על נדבקיו, כולל כל אלה שכביכול כבר "החלימו" ממנו ונמצאו שליליים בבדיקות האחרונות, ואפילו לא היו להם שום סימפטומים שמאפיינים אותו.
 

katomish

New member
כדאי שתבדוק דברים שאתה רושם

מאגרי פלאזמה נשמרים בהקפאה, בהקפאה נוגדנים לא נעלמים. משום שהגוף האנושי לא קפוא נוגדנים מתים בו כל הזמן והגוף מייצר חדשים, כרגע החשש הוא שאת הנוגדנים לקוביד הגוף מפסיק לייצר אחרי תקופה מסויימת כרגע לא יודעים שום דבר בוודאות, אלא משערים שכנראה זה קורה בחלק מהמקרים. &nbsp
 

רשוי

New member
בסהכ יש עליה במספר החולים בכמה בתי ספר בירושלים,

ואולי במספר חטיבות בינים בבתי ספר בארץ, זו לא סיבה לפאניקה,לא לסגר אלא חזרה ל- zoom
 

סוהי 7

New member
המסקנה המתבקשת מדבריך היא:

יש להטיל על כל המדינה סגר עד שיתברר סופית שהקוביד-19 הוכחד ולא נראית לו תקומה באופק.זה לא פיתרון מציאותי.אבל נכון הוא שהרבה במאבק הזה תלוי במשמעת העצמית של האזרחים בכל הגילים,האזורים והקבוצות.וזה לצער כולנו התרופף מאוד בשבועיים האחרונים.
 
למעלה