למה מפלגת העבודה מתה?

למה מפלגת העבודה מתה?

במקום מפלגת העבודה יש ליכוד. לפני 30 שנה השמאל שהיה מיוצג עיי העבודה היה הרבה יותר ימין מאשר הליכוד היום. הליכוד מפלגה ששברה חזק שמאלה פשוט החליפה את העבודה כי היא היתה מפלגה יותר עממית יותר מחוברת לישראל השניה. יש את השמאל הקיצוני האנטי ציוני מר"צ ואת השמאל המתון שמאל מרכז הליכוד . כבר שנים אני אומר לנציגי מפלגת העבודה רדו מאוסלו. החרבון הזה הוא בית הקברות של המפלגה שלכם. לכו על חברתי סוציאלי ותכריזו שאוסלו לא מעניין אתכם יותר ותראו איך כמות המנדטים שלכם תעלה. לא שמעו. אכלו אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא נראה שאבי גבאי רצה ללכת בכיוון הזה

אבל עשו לו אינתיפאדה שזאת מפלגה של שלום והאשימו אותו שהוא סוס טרויאני.
 
גבאי בזבז שנתיים-שלוש מחייו בניסיון להחיות את המת
ההישג היחיד שלו: הבעיטה הפומבית שהעניק לציפי לבני, שהעיפה אותה קיבינימט מהפוליטיקה.
 
מלכתחילה גבאי לא סבל את המדלגת ממפלגה למפלגה

הוא לא אהב אותה באופן אישי וכמובן לא אהב את דיעותיה המדיניות. הוא רצה להתפטר מהספחים של השמאל הקיצוני ,להעיף אותם מהמפלגה ולבסס אג'נדה מדינית ,פוליטית,כלכלית וחברתית חדשה בלי להזכיר את המילים א ו ס ל ו שתי מדינות לשני ע מ י ם , רצף טריטוריאלי ,עם פ ל ש ת י נ י וכולו' וכולו'.
 
אתה בהחלט צודק.

גבאי נמנע באופן עקבי לשים בראש האג'נדה המדינית שלו את העניין הפלשתיני וחרבון אוסלו. מפלגת העבודה התרסקה רק בגלל עצמה והדבקות שלה בשתי מדינות לשני עמים. הציבור הישראלי כבר לא תומך בשתי מדינות לשני עמים כי 30 שנה זה לא עובד וגם לא יעבוד עוד 30 שנה. אז כשאתה בא לציבור ומוכר לציבור מוצר שהציבור לא מאמין בו הציבור לא יקנה אותו. אני זוכר שאבו משקפת אמר אנחנו נחדש את אוסלו ונשב לדבר עם אבו מאזן על הקמת מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון וברצועת עזה עם רצף טריטוריאלי אמרתי הוא הוריד עכשיו את העבודה ל0 מנדטים.
 

shayCn

New member
מפלגת העבודה גמרה את עצמה מבפנים

מצד אחד נוצרו אצלם מלחמות ירושה על כוח ותפקידים שהם חיסלו אחד את השני. והפכו לחלק מרכזי בעליית כוחו של הביב. הציבור נוכח שבעוד בליכוד כולם התאגדו בעיוורון סביב הראיס, בעבודה שלפו סכינים ודקרו אחד את השני. מצד שני לא היתה להם דמות מנהיגותית נורמלית שיכולה לקחת את המפלגה על הכתפיים אחרי שפרס,רמון ודליה איציק בגדו וחצו את הקווים לקדימה הם נתקעו עם בוז'י איתן כבל ופרץ שלאף אחד מהם אין יכולות. גבאי לא היה אף פעם שמאל. מקסימום ימין מתון שחיפש תפקיד. הוא האב הרוחני לבוגדי המערכת הפוליטית כיום. &nbsp &nbsp
 

סוהי 7

New member
אתה מציע לשתק חצי מוח לתומכי מפלגת העבודה

השקפה סוציאל דמוקרטית בימינו משולבת בדרך כלל בגישה ליברלית וההבדלים בין האנשים הוא במידת הליברליות.גם הקפיטליזם כבר מזמן לא מוחלט ואחוז מסויים ממנו קיים גם אצל הסוציאל דמוקרטים. אבל מפלגת העבודה לא התפוררה בגלל הפשרנות בנושאים הלאומיים וביחסים עם הערבים הפלסטינים.בעיקר בגלל חוסר מנהיגות מוסכמת ומקובלת ומוכשרת,דבר שהביא למריבות פנימיות,מאבקי אגו,קינאה,חוסר פירגון וחוסר אחריות . אז עכשיו נשארה מפלגה בלי חברים ועם "מנהיגה" מוזרה ששמה מרב מיכאלי.
 
למעלה