" מה הם באמת עושים שם בחלל ??? "

" מה הם באמת עושים שם בחלל ??? "

"צולם עם הטלפון בשידור לייב של נאס״ה מה״חלל״. תודה לנאס״ה שמוכרים לנו חלומות זולים." " בועת אוויר בדקה 20 שניות בדיוק באמצע התמונה ליד הכפפה " "בועת אויר בדקה 1:20 " " איך הם מצליחים לעבוד עלינו כל כך הרבה שנים " "בחייאת אחי תחתוך את הקטע מתוך הסרטון ותשים חץ אדום על הבועה. קטע שחוזר על עצמו פעמיים שלוש גם בסלואומושיין שנוכל לשלוח כסרטון קטן לכולם. " "בשביל זה שלחו אותו לחלל " " תגיד שניה אתה חושב שבחיים לא יגיעו לירח? " "העיקר מקבלים תקציבים של מיליארדים מהממשלה ובסוף לא עושים כלום הכל הצגה אחת גדולה עובדים על כל העולם בעיניים.. " " כל הצילומים האלה נעשים בתוך בריכת אימונים שנאס"א בנו במיוחד לדברים האלה..שהם טוענים שזה רק לצורכי אימון, מעניין מה הקשר בין תנאים של לחץ מים בבריכה לבין ואקום של חלל... שימו לב אפילו איך כל החפצים עפים וזזים כמו שהיו מתנהגים בתוך מים ולא בתוך וואקום של חלל.... "
 


 
" ***זיוף החלל הראשון - נראה כמו בדיחה* "

Avishay Evish Sapir : { לפני כ-‏5‏ חודשים } " ***זיוף החלל הראשון - נראה כמו בדיחה* ** לקוח מתוך התוכנית של גלוב באסטרס. זה אחד מזיופי החלל הראשונים בהיסטוריה. שימו לב למה אנשים האמינו אז. "
 


טימטום מטורף ברמות שאי-אפשר לתאר!!!!! בהמות מטומטמי ה"שטוחיים" לוקחים קטע מסרטון שצולם בבריכת מים במיסגרת איזשהו אימון ספציפי שהאסטרונאוט(ים) עובר(ים), ומעבירים על המתרחש "ביקורת" כאילו שהם מבינים בכלל מה שמתרחש לנגד עיניהם..... ולא מסוגלים אפילו "להבין" וגם "לדעת" שאם זו היתה משימה אמיתית בחלל, אז חדר הבקרה הזה היה מפוצץ באנשים, ולא רק באיזה שניים שלושה שמפקחים על ה-ת-ר-ג-י-ל.....!!!!! אקיצר -- עדת אהבלים "שטוחיים" עובדת בעיניים על הדור הבא של אהבלים "שטוחיים" בפוטנציה.....
 
" האם באמת היינו על הירח? "

shosha : " מי חיסל את גאס גריסום שהיה אמור להיות האיש הראשון שידרוך על הירח? מי חיסל את רונאלד בארון, מהנדס הבטיחות של תכנית ה״נחיתה על הירח״ אפולו 1? ואיך זה שבתוך שנים ספורות מצאו את מותם חצי מה״אסטרונאוטים״ של נאסא בתאונות מוזרות ובטרם עת? לקראת ה״המראה״? מדוע הוידאו של יומן המסע של היום הראשון והשני של ה״נחיתה״ על הירח, זהים? ואיך זה שהצלבים שנחרטו כביכול על עדשות המצלמה, והיו אמורים להופיע מעל כל מה שמופיע בתמונות, מוסתרים שוב ושוב? האם נאסא נחתה באמת על הירח? או שהיא הפיקה לנו ביחד עם הוליווד סרט מדע בדיוני בשילוב תמונות פוטושופ, וזה הכל? נאסא טוענת להגנתה שהכל היה כביכול ״בעיות של עריכה״... אבל הרי ניתן לבדוק זאת בקלות בעזרת חומרי הצילום המקוריים. אלא שהם ״נעלמו״. מאז שנת 2009 נאסא מודה שהצילומים המקוריים של ה״נחיתה״ כביכול על הירח, היו ואינם. מוגש לכם באהבה קטע מתוך הסרט המצויין של רשת פוקס - האם באמת היינו על הירח? עם כתוביות בעברית. צפו ותחליטו לבד. "
 

הפרבולה

New member
אנשי הארץ השטוחה לא יכולים להסביר איך זה שבחלק מהעולם יום

ובחלק אחר לילה, הרי כולנו רואים את השמש יורדת אל מתחת לאופק בשקיעה, לפי התאוריה שלהם אז כל העולם היה צריך להחשיך באותו זמן, אבל אם תתקשר עכשיו למישהו בארה"ב הוא יגיד לך שאצלו השמש זורחת ואילו אצלינו כעת לילה, איך מסבירים זאת אנשי הארץ השטוחה ?
 
זה הכי פשוט להסביר >>

השמש היא כמו פנס (היא אינה כדור) שמסתובב סביב הדיסק כל הזמן ומאיר אותו חלקית (רק את חצי הדיסק ) , לא את כולו במכה אחת . השמש והירח משלימים סיבוב אחד ביום . מה שאנחנו רואים בעין זה מה שקורה באמת .. אותו הדבר הירח שאינו כדור אינו מחזיר אור אלא הוא פנס מאור עצמאי . השמש והירח נמצאים רק במרחק 5000 ק"מ מדיסק הארץ השטוח . דיסק הארץ קבוע אינו נמצא בתנועה, ובטח לא בתנועה של 4 מהירויות מטורפות שונות במקביל שקיימות לפי גירסת הכדור . הרצאת העולם השטוח - פרק 17 מתוך 17: מודל העולם השטוח
 

Henry0

Well-known member
איך מאירים חצי דיסק?

החלק הקרוב לשמש היה צריך להיות יותר מואר, אבל פחות מואר חייב להיות גם החלק היותר רחוק. ---- יש טעות קוסמית בקרינת השמש. השמש אמורה היתה להיות בלילה, כשיש חושך, כדי להאיר. מה זה עוזר אם השמש היא ביום כשיש אור ?
 
תדליק פנס בחדר חשוך ותסובב סביב צלחת דיסק

דווקא השאלה הזאת הכי פשוטה למענה כנס לסרטון שהבאתי למעלה הוא נותן בכלל הסבר מקיף על השטוח .
 
לאיזה כיתה היגעת בביצפר שבו (יעני)"למדת"
???

לא היגעת שם ללימודי הפיזיקה על האור והתנהגותו???
עכשיו בטח תספר לנו כאן שכל הפיזיקה שהיקום כולו פועל על פיה היא הבל הבהלים ושטות אחת גדולה, ואיינשטיין היה בכלל איזה אידיוט אשפתות מיסכן..... אז בוא נגיד נגיד.... בכדי שאור השמש יהיה כמו אור של פנס (בלי שום קשר ל"שאלה"(??) אם השמש היא כדור או לא....) אז צריך שיהיה משהו שימקד אותו, לעבר המישטח השטוח שעליו אנחנו חיים, על מנת שהאור שבוקע מהשמש שאיננה כדור לא יתפזר על כל שטח המישטח האמור אלא רק על איזור מוגבל, בשביל שבשאר המישטח יהיה חושך ויוכלו ללכת לישון שם.... בשביל שהדבר הזה יתרחש, צריך שתהיה איזשהי עדשה בין השמש למישטח שעליו אנחנו חיים, או איזשהו התקן אחר, אשר ינוע באותה המהירות יחד עם השמש וילווה אותה בכל מסלול דרכה וימקד את האור רק לאזור מוגבל בגודלו. ידוא לך במיקרה, ואתה יכול אולי להראות לנו, היכן נמצאת העדשה הזאת בין מקור האור של השמש למישטח החיים שלנו???????????????
אותו הדבר אמור גם לגבי הירח כמובן. אבל בהקשר לירח קיימת עוד "שאלה" שאתה תצטרך לתת לנו "תשובה" לגביה: מאחר ואתה טוען שהירח הוא "פנס מאור עצמאי" ולא כדור שמחזיר אור, אז מה הוא והיכן הוא מקור האור של הירח??? האם יש לו איזשהי בעירה עצמית??? אם כן - אז מה בוער שם? ואם כבר בוער שם משהו, אז איך זה שהוא לא מחמם את המיגזר במישטח שאותו הוא מאיר???? אה???
 

הפרבולה

New member
ראיתי את כל הסרט והוא ממש ממש לא משכנע

הטענה שהשמש מאירה רק חצי צלחת ( שמש מקומית ) פשוט לא מסתדר עם מה שאנו רואים במו עינינו, לפי מה שהוא אומר השמש היתה צריכה להעלם מעינינו כשהיא עוד בשמים , אבל אנחנו רואים אותה כל ערב נעלמת מאחורי האופק ומופיעה בבוקר בצד השני של האופק זה ממש לא מסתדר עם תאורית "השמש המקומית". מה שאנו רואים דוקא מסתדר יופי עם תאורית הכדור - השמש יורדת ( בגלל סיבוב כדור הארץ ) מצד אחד של האופק וממשיכה להאיר את את מה שמתחתינו ( כלומר את החצי השני של כדור הארץ ) ובבוקר מופיעה כמצופה בצד השני . אגב גם הירח שוקע וזורח באותה צורה מ 2 צידי האופק ( שכל יום זה מתאחר בערך ב 50 דקות ), מה שמחזק את הטענה שהירח מסתובב סביב כדור הארץ כל 29-30 יום וכדור הארץ מסתובב סביב עצמו באותו כיוון כל 24 שעות. ההסבר שלו על היום והלילה ( וגם שאר ההסברים ) נראה כל כך מאולץ ולא הגיוני שזה פשוט בדיחה.
 
חברת SpaceX דחתה זיוף צילום באולפן של שיגור לחלל


בגלל מזג האוויר הסוער
======================== חברה דחתה את שיגור האסטרונאוטים בעקבות מזג האוויר חברת SpaceX, בבעלותו של המיליארדר אילון מאסק, דחתה את שיגור האסטרונאוטים שהיה אמור להתקיים הלילה, בעקבות מזג האוויר. *מעריב*
 
מקבץ טענות שאלות של מתן גורודיש כלפי *הארץ היא כדור*

ציפור בגובה 58 ק"מ חולפת ליד טיל? בורג נפל מהר בתחנת החלל ולא ריחף ב-0 כבידה? אבן מהירח שניתנה כביכול על ידי האסטרונאוטים נמצאה מזוייפת ומקורה מהארץ? ************************************** פרוייקט N-SPACE (אין ספייס; אין חלל) מציג: לאחר חקירת הנושא במשך שנה וחצי, מוצגת לצופים ההרצאה המלאה בנושא "העולם השטוח". ההרצאה בת 3 שעות ומחולקת ל-17 פרקים נפרדים. (יש כבר 34) ניתן לראות כל פרק בנפרד. מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש עקמומיות של כדור הארץ. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). מתברר שניסויים מדעיים רבים בהיסטוריה בנושא המודל ההליוצנטרי היו מפוברקים עם מסקנות שיקריות. מתברר כי כל הגופים נעים רק בגלל שהם דוחפים כנגד משהו, ולכן חלליות לא יכולות לנוע בחלל כי אין אינן יכולות לדחוף כנגד הריק. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. מתברר שהרבה דברים שמספרים לנו על הירח לא מסתדרים כמו גאות ושפל, ליקויים ועוד. מתברר כי אף טיל לא באמת מגיע לחלל, וקיימים זיופים רבים בשיגורים של הטילים בדגש על פרוייקט ספייס איקס. מתברר כי נאס"א שיגרה חללית לקורונה של השמש כאשר הטמפרטורה באזור היא בין אלפי רבות של מעלות צלסיוס ועד 1-2 מיליון מעלות, אבל המגן של החללית כבר נמס ב-3,000 מעלות. מתברר כי כל הנחיתה על הירח מפוברקת, ונאס"א איבדה גם את כל הצילומים המקוריים של הנחיתה. מתברר כי קיימות בעיות רבות עם הצילומים של האסטרונאוטים בחלל ובתחנת החלל וכי פעמים רבות רואים בועות בחלל. מתברר כי אין אף הוכחה לכך שיש לווין בחלל, וכי לאורך ה-70 שנה האחרונות השתמשו באנטנות קרקעיות כדי למצוא מיקום מדוייק כמו מערכת eLORAN, עובדה המייתרת את הצורך בכלל בלווינים. מתברר כי יש אמנה האוסרת על האזרח הפשוט לעבור את קו 60 דרום ללא תיאום, וכי אין שמש באנטרקטיקה 24 שעות בדצמבר כמו שיש ביוני בקוטב הצפוני. מתברר כי קיים אירגון בשם הבונים החופשיים, שכל המדענים המפורסמים מהעבר היו בו, כל האסטרונאוטים, נשיאים ומנהיגים רבים חברים בו, והם למעשה המציאו את המודל ההליוצנטרי בגלל 2 מטרות: להסתיר את אלוקים ולשלוט בהמון. הם פועלים עם סמלים רבים, והמספר שלהם 666 שולט בהרבה דברים "מדעיים" הקשורים לעולם הליוצנטרי . בפרק האחרון יוצג המודל של העולם השטוח. מתן גורודיש Matan Gorodish
 
למעלה