הייתם הולכים לרופא שיניים ממוצא אתיופי ?

אני הלכתי פעם לדנטיסט אתיופי רופא ולא רק רופא אלא גם

בעל הרשאה לנתח לסת כלומר רופא שיניים בעל דיפלומה של כירורג שיניים שברח מישראל לאחר שבישראל הוא נכשל בבחינות לבי"ס לרפואת שיניים והוציא דיפלומה באיטליה ומשם הגיע לארה"ב ושמו בישראל ובארה"ב נגסת בגמבה. הוא רופא שיניים מצויין שקיבלנו עליו המלצות והוא מטפל בנו בקליניקה שלו בקוקונט גרוב במיאמי . בישראל כשאתה נבחן בפסיכומטרי לרפואת שיניים אם אתה אשכנזי שגר בגוש דן יש לך כבר 250 נקודות לזכותך בלי שהפכת את דף שאלון המבחן. אם אתה אתיופי אתה מקבל ישר על המקום מינוס 250 נקודות בלי שהפכת את דף המבחן. דרך אגב הוא עשיר כקורח ומתגורר בקוקונט גרוב ויש לו מרצדס מקלארן ספורטיבית אשה אמריקאית ממוצא יהודי ושני ילדים מקסימים. הוא מדבר אנגלית שוטפת ויפה ללא שגיאות ותמיד הציפורניים שלו נקיות והוא בכלל עושה רושם של בן אדם מאוד הגייני . אז בשם נגסת בבמבה הרופא שיניים האתיופי הראשון שלי ושל בני משפחתי אני מתנצל מעומק הלב על הפוסט הגזעני הזה..
 

סוהי 7

New member
מה שכתבת יפה ומרגש

הלואי וזה היה נכון.
 

AI25

New member
לצערי כן.

פגשת פעם אתיופי בשם במבה? זה שם מערב אפריקאי - ולא שם אתיופי.
 

DANIAVNI

Well-known member
יש לו דודים

אחד אלוף אתיופיה בריצה ושמו - ברי צקלה ועוד אחד אלוף בשחמט ושמו - נגתה נסתה
 

AI25

New member
נצטט בדיוק מה כתבת:

"אז בשם נגסת בבמבה הרופא שיניים האתיופי הראשון שלי ושל בני משפחתי אני מתנצל מעומק הלב על הפוסט הגזעני הזה.." אם הוא קיים - תן קישור לאתר של הקליניקה שלו
 

אספרסו2

New member
ובארצות הברית הוא נדרש

לעמוד בבחינות רישוי אמריקאיות מחמירות. הגזמת בקשר להגדרת הדיפלומה האיטלקית אבל זה לא רלוונטי.
 

AI25

New member
יפה שהבנת זאת לגביך, זה לא אומר הרבה לגבי אחרים

גם העולים מרוסיה הם פליטי משטר קומוניסטי רצחני, וגם הם סבלו באופן דומה בעבר כשהגיעו לארץ ולעגו לכשרונם ולדיפלומות שלהם. פליטי הקומוניזם ראויים לעזרה בסיסית ושוויון הזדמנויות, לא ללעג ואפליה. אבל השמאלנים רק מנסים לשמר את עליונותם, ולפגוע בכל השאר
 

AI25

New member
טובי המהנדסים בהיי-טק מחזיקים בדיפלומות אלו

אצלנו מתייחסים לידע ויכולת - לא לקשקשנות אגו. ברור שהגזענים האשכנזים שמחפשים תירוצים לקדם רק זה את זה, יעדיפו לפסול אותם באופן גורף.
 

אספרסו2

New member
ללא הכשרה באוניברסיטה מערבית מצוינת

אין ידע ואין יכולת.זאת עובדה.
 

Uri04

New member
אה, גם פה השמאלנים אשמים??

פשש, בתור מצביע מרצ אני מגלה שאני אשם פה בכל עוולה שקיימת בארץ ובעולם. גם העליתי פוסט גזעני ואני גם אשם בדיכוי האתיופים והרוסים. וכל זאת אחרי שמכרתי נשק לחמאס, נישקתי את היטלר והפצתי את הקורונה. פשש סחתיין עליי.
 

AI25

New member
פעם היה רק שמאלנים וקומוניסטים. היום הצטרפו אליכם פליטי רל"ב

ומסיתים יחד באופן מזעזע. על עוולות בהם מפלגתך לוקחת חלק - אכן אתה נושא באשמה, אחריות שילוחית - כמו תומכי הנאצים. לגבי האתיופים והרוסים - יש פה שמאלני שכתב פוסט גזעני ומזעזע - וחוטף שיימינג. אם אתה מתנגד לגזענות - הכפש גם אתה את אותו גזען הנאלח, וזכה את השמאלנים בקצת נקודות זכות. זה יהיה בהחלט שינוי מרענן אחרי כל הרעל שנשפך בשם השמאל ורל"ב נגד כל מי שלא משתייך לקליקה.
 

Uri04

New member
אוי כמה קישקושים ורגשי נחיתות

זה כנראה הדבר היחיד שינקת מבית אמא. להתקרבן ולהאשים את כל העולם בצרות האישיות שלך. כמה עלוב. אה, ואני לא עובד בשבילך (עד כמה שידוע לי) ולא חייב לך כלום. אני יודע מהן עמדותיי ואין לי שום עניין בלהגן עליהן או על הזכות שלי להשמיע אותן.
 

AI25

New member
מכיוון שאתה (כשאר השמאלנים) נמנע מגינוי דברי גזענות מחרידים

אלו - ניתן רק להניח שאתה מסכים עימם, אתה יכול לקלל ולהאשים - אבל זה פשוט המצב. היות וכל השמאלנים שאכן מתבטאים, מתבטאים באופן גזעני ומחריד, ואילו השאר "מגינים על זכותם לשתוק", אלו פשוט הדעות שמייצגות אותכם. התוצאה היא שאין שום הבדל בינכם לבין כהניסטים שנגועים בגזענות דומה כלפי אוכלוסיות אחרון. זה לא עניין של פרשנות - אלא פשוט הסתכלות אובייקטיבית על המצב. ורק שתבין: זאת לא גזירת גורל שדבקה בכם לפני 70 שנה, בתקופה בה סגדתם לסטאלין, אלא תוצאה של בחירות שאתם מבצעים כל יום - גם היום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למדו מהמפלגה שלך

שהאשימה את ה"מתנחלים" בכל דבר וייחסה כל עוני וכל שכבה חלשה לבאשמת ה"התנחלויות".
 
למעלה