גילויים חדשים בפרשת האימא והתחתונים -

דיברגנט חדש

Well-known member
גילויים חדשים בפרשת האימא והתחתונים -

כפי שחשדתי המורה דיברה אמת ואף הוכיחה זאת בפוליגרף. מתברר שהאם כן הגיעה לבי"ס והיא הפשיטה את ביתה בכדי "לחנך" את המורה ע"ח ביתה בת ה-7
 

ayb1

Well-known member
בפרשת המורה והתחתונים -מורה שלקתה בעיוורון מדהים כאשר

לא מצאה לנכון להלביש את השמלה על חולצת הטריקו עם השרוולים - כדי שלא תשאר תלמידה בכתה בתחתוניה בלבד אינה ראויה לחנך תלמידים לטעמי.
 

katomish

New member
אומרים לך שלפי עדות מורה שעברה פוליגרף, הילדה הייתה במכנסיים

האם הורידה לה את המכנסיים וצילמה תמונה שלה בתחתונים והפיצה כאילו כל היום הסתובבה בתחתונים.
 

shayCn

New member
צודק, עצת כלב עדיפה על עצתך

ואל תשכח - האמא היא שמאלנית תומכת בערבים והמורה היא ימנית, זה יעזור לך להחליט לאיזה צד לעמוד.
 

katomish

New member
שמח שהסכמת לעצתי לאמץ כלב שישמש לך כיועץ

לא מעניינות אותי הדעות הפוליטיות של אף אחד מהצדדים בסיפור. אבל אם הייתי צריך להמר האם שדוברת עברית לא טובה לא מעורבת פוליטית, והמורה מצביעת שמאל. מה שכן המקרה מדגים את הצורך של השמאל לאמץ כל קורבן שבעזרתו אפשר לנגח את את ה"אויב". כמו שבשמאל קופצים להגן על פושעים ורוצחים אם הם בני מיעוטים או מהגרי עבודה כך גם אלף אלפי הבדלות קפצו להגן על האם שהגישה שלה שירתה את האג'נדה השבועית נגד הגבלות לבוש בבית הספר.
 

shayCn

New member
אחרי העיצה הראשונה שלך, הבנתי לבד מי עדיף מבינכם

ואם נכנסים להימורים אז האיבחון הפוליטי שלך דיי לוקה, האמא הדוברת רוסית - כנראה תומכת ליברמן ממורמרת, המורה אם היא צווחנית אבל "ללא שיניים" - שמאלנית. אבל אם היא עשתה פרובוקציה ע"ח הילדה - אז כנראה ימנית &nbsp ותכלס, כל בר דעת ובעל היגיון מבין שקוד לבוש בבית ספר זה הכי מפאיניקי ושמאלני שיש. זה העולם שהיה ולא צריך שישוב.
 

katomish

New member
זה יפה שיש לך השקפה סדורה על תיוג אנשים לימין ושמאל

בתור בעל דעות קדומות זה קצת עצוב שאתה שם עצמך בעמדת מסביר לעולם לאיזה כיוון הוא צריך להתקדם. כל חברה קובעת לעצמה את סדרי הארגון והעדיפות שלה, לכל גישה יש יתרונות ויש חסרונות למשל לדעת לקרוא ולכתוב זה גם מימי מפאי ואפילו ישן יותר, יום אחד החברה תצטרך להחליט עם השיטה של קריאה וכתיבה היא מיושנת כי תהיה שיטה טובה יותר. תפקיד התלבושת האחידה נועד בעיקר כדי להכניס סדר בחברה. חברה שאינה מושתתת על עקרונות של סדר ואירגון, היא חברה שעתידה להתפורר. כל חברה שאינה מסודרת היא חברה שמתקשה להתמודד עם אתגרים, וכל חברה שהיא מסודרת ומאורגנת מתמודדת עם אתגרים בצורה טובה יותר. לכל פרמטר כמו גם לפרמטר הסדר והאירגון יש יתרונות וחסרונות כמובן החסרון הגדול של הסדר והארגון הוא הצייתנות הנלווית, בטוחני שהחברה הישראלית לא סובלת מעודף צייתנות, אך כן סובלת מחוסר סדר ואירגון הטמעתו באמצעות תלבושת אחידה והתעקשות על דברים שניראים לאנשים חסרי אחריות טיפשיים, דווקא יוצרת חברה יותר יצרנית שבה כל אינדבדואל חי ברווחה גדולה יותר, והחברה ערבה אחד לשני באופן גדול יותר ולא מטילה את האחריות למצבה על גורם שלא מסוגל לפתור בעיות כמו "האויב" "אלוהים" או אפילו "הממשלה". כן כן, ממשלה לא אמורה לפתור בעיות נרחבות בחברה אלא לתת לחברה את הכלים והכישורים לפתור את הבעיות ולצמוח. אחרת זו תהיה חברה תלותית של מבוגרים חסרי אחריות שחושבים כמו ילדים ואין להם יכולת להתמודד עם אתגרים.
 

shayCn

New member
צביעות. קודם מתייג ואז מבקר

הרי עשית בדיוק כמוני פוסט אחד קודם, לא? אז כן, אם מדובר בלהמר על ההתנהגות של כל אחת מהן, זה מתבקש. ולא, ללמוד כתיבה וקריאה היא הבסיס של כל אחד. מה הקשר לקוד לבוש? איך ללבוש מדים אחידים עומד באותה משבצת של קריאה וכתיבה. פעם בתקופת מפא"י והקיבוצים, כשהשלטון ספג השפעות קומוניסטיות מבחוץ ומראשי ממשלות, אז היה נהוג לעמוד דום כל בוקר בתלבושת חאקי אחידה, לשיר את ההימנון ולהרים את הדגל. כיום זה סממן צפון קוריאני ולא מקובל בעשורים האחרונים. אנחנו במזרח התיכון אז תלבושת ארוכה לא מתאימה כאן. ונגיד שהיתה תלבושת אחידה "כמו בכל העולם". ראית את התלבושות שם? חצאיות. פה ישר היו מעלים אסוציאציות מיניות על ילדות בנות 7. בעצם, זה כבר קיים היום.
 

katomish

New member
אני לא נגד תיוגים כעקרון, תיוג הוא חלק מהמנגנון הלמידתי

ההישרדותי. אבל בשיחה אתך לא תייגתי אף אחד, לכל היותר עניתי בלעג לפוסט הלועג שלך בדבר מקור המידע שהבאתי על המקרה. וזה הגיע לך כי לא בדקת עובדות ובחרת ללעוג, למה בחרת ? עניין שלך אבל יש תוצאות ללעג ועכשיו אתה מוזמן כחלק מהמנגנון הלמידתי ההישרדותי שלך לתייג אותי כאדם שאם תדבר אליו בצורה לא נחמדה יענה לך בצורה לא נחמדה. &nbsp גם קריאה וכתיבה וגם קוד לבוש הם פועל יוצא של הציוויליזציה האנושית וסממנים מובהקים של תרבות. הציוויליזציה ותוצר התרבות שלה נועדו לרסן את טבעו ההרסני של טבע האדם, ולמצות ולייעל את הפוטנציאל הייצרני של האינדיבדואל לטובת הכלל וזאת בתמורה להגנה ונוחות שיספק אינדיבידואלים אחרים לפרט. מה שאנחנו מכנים - חברה אנושית. &nbsp מצד אחד לפי מה שאמרת אתה מבין שהדרך להשתלט על ייצרו המזיק של האדם הוא להמעיט את חשיפתו לאופציות להזיק (אסוציאציות מיניות), ומצד שני אתה לועג לרצון לבצע זאת משום שלדעתך זה פרימיטיבי ולא מתאים למזג האוויר. &nbsp זה כמובן דיון ארוך שאין בו צד שהוא נכון יותר, אלא 2 השקפות שלכל אחת מהן ייתרונות וחסרונות, דיון שלא יוכרע בין 2 אינדיבידואלים אלא ע"י החברה כולה שבאמצעות רצון הרוב תבצע את הבחירה שלה על האופי בו היא מעצבת את דמותה את מעלותיה ואת חסרונותיה לפי סולם ערכיה.
 

shayCn

New member
לא הבנתי ממתי תיוג הוא מחוץ לחוק

מי שיקרא את הפוסט האחרון שלך עוד יחשוב שקרה פה משהו מיוחד ושאולי מסתובבת לך הילה מעל הראש. סהכ תייגתי התנהגויות משוערות לאמא ולמורה כמו שראיתי לנכון. יש כאלה שהיו רואים בזה שעשוע ולא יותר מזה. לא תייגתי גזענות, אפילו הזכרתי שהאמא דוברת רוסית ולא זרקתי איזו אמירה כמו רוסיה מטונפת או משו. הגבתי בפוסט בלי תוכן כי ראיתי שדיברגנט פירסם מקור מרשת חברתית ולא מקור מהימן של עיתון או ערוץ תקשורת מוכר וישר יצאת עליי עם האימוץ כלב ועצות מכלבים. &nbsp בוא מותק, הלעג שלך כלכך חלש שהוא עובר לי ממש מתחת לרדאר, ככה שאם לעגת בפוסט הקודם, אז מד-הלעג שלך ממש למטה. וכן, זה הזוי ודבילי ליישם תלבושת אחידה תחתונה במדינת ישראל. זה קוד שמרני,ארכאי, לא רק שוביניסטית-אלא סוטה ומטרידה, מדובר בילדות בית ספר. אני רק ציינתי שהחלופה וההשוואה לחו"ל - חצאיות - לא משנות את התוצאה הסופית. ואם בנות לא יכולות, אז למה לבנים מותר מכנס קצר? יש לך תשובה לילדות בנות 7? אנשים כמוך מכעיסים כי אתה קובע שבנות יכולות ללכת לבית ספר עם מכנסים ארוכים בחודש יוני רק כדי שהעיניים שלך ינוחו. זה בעצם מה שאתה אומר. &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp
 

katomish

New member
שוב, אין לי בעיה עם תיוגים כעקרון.

עם מה כן יש לי בעיה? עם זה שאתה קופץ למסקנות ולא בודק דברים, אני שראיתי את הפירסום של דיברגנט בניגוד אליך הלכתי לבדוק לפני שהגבתי, כי כמובן שאנני סומך על פירסומים עלומים. עם מה עוד יש לי בעיה? עם הניסיון הטיפשי שלך להציג אותי כסוטה רק כדי לחזק את הטיעון שלך. אני לא קובע לאף אחד איך ללכת מה ללבוש ומה לאכול, רק אומר שלכל דרך פעולה במציאות הקיימת יש תוצאות. תרצה או לא תרצה בחברה יש סוטים, ויש פדופילים ויש אנשים אלימים ויש קלפטומנים ויש פסיכופטים וסוציופטים ובעלי חרדות וחסרי רגישות ועוד ועוד, זה חלק מהמארג החברתי שברובו הוא נשלט ולא מזיק, בעיקר כי יש אמצעים חברתיים שמגינים על הציבור מהיצר ההרסני של אינדבדואלים. חלק מהאמצעים הללו הם קודי התנהגות, אם אדם יתנהג באופן שלא מצופה ממנו בחברה מסויימת הוא יוענש על ידי החברה, גם אם לא מדובר בפשע לפי החוק. אם תלך על 4 ברחוב אנשים יתרחקו ממך וימעיטו בערכך כי כך מכתיב הקוד החברתי אם ההתנהגות שלך גם תפגע באחרים ידאגו לחוקק חוק שאוסר על התנהגות כזו ואם כולם ילכו על 4 זו תהיה הנורמה. העמדה האישית שלי וגם שלך לגבי קוד הלבוש אינה העניין, גם לי יש טיעונים אישיים בעד ונגד קוד הלבוש, אבל ההיבט החברתי, הנורמה, דעת הרוב הם הקובעים. החברה היא זו שתקבע את הקודים ההתנהגותיים שלה לפי סולם ערכיה. זה שאתה רואה בעצמך אדם חסר יצרים הרסניים או כזה שלכל הפחות ששולט ביציריו ההרסניים, לא אומר שכל החברה היא כזו, אתה תעמוד בפיתוי שלא לפגוע באחר, אדם אחר לא. כדי להבין מדיניות חברתית אתה חייב קודם להבין שלא רק שהחברה לא מורכבת מאנשים שהם כולם כמוך, אלא שגם אין לך את היכולת לחנך את החברה לאחוז בתובנות שלך, לפחות לא בפרק זמן קצר, שינויים חברתיים לוקחים עשרות שנים. תרצה או לא תרצה כרגע יש מספיק אנשים שתומכים בקוד הלבוש גם בבית הספר וגם במקומות עבודה בשביל שזו תהיה הנורמה, רובם חילוניים שמעוניינים בחברה בעלת קודים שמרניים מתוך היכרותם את טבע האדם ולא מתוך ציווי אלוהי כזה או אחר.
 

סתוונית333

Well-known member
"אומרים לך" ! מי אומר?

אז מה אם אומרים ? האם זה הופך את המורה לצדקת בכך שנטפלה אל הילדה כשנהגה באובססיביות לגבי החלפת התלבושת וטרטרה את האם בשביל זה ? ואין קשר לטמטום של האם שהחליטה לנקום במורה על חשבון הילדה שלה בכך שהחליפה את המכנסיים בתחתונים .
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בינתיים, מי שלוקה בעיוורון זה אתה שלא מסוגל לקרוא כתבה או

לחלופין להבינה, אחרת לא היית מדקלם כמו תוכי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בסדר הנהלים לפי חוזר מנכ"ל הם אחרים

אבל האם עשתה דבר גרוע וניצלה את בתה כדי להשפיל את המורה, היא בדיוק כמו אותה אישה בארה"ב שהתעללה בכלב שלה כדי להתלונן שהצפר השחור תוקף אותם.
 

Pussy Galore

New member
פוליגרף אינו הוכחה כלשהי לאמיתות גרסת עד.

עד אמור להחקר במשפט ולסנגור הנאשם אמורה להנתן הזדמנות לנסות להפריך את גרסתו. יתכן שהאם פעלה בזדון מתוך כוונה לבייש את המורה שאלצה אותה לעזוב את משרדה באמצע יום עבודה. יתכן שלא. מה עם תלמידי הכתה? חוקר נוער בבגדים אזרחיים יכול היה לשוחח עימם (בנוכחות הוריהם) ולנסות לדלות מפיהם מה באמת ארע...
 
למעלה