האם השרים בישראל מלווים ומעודדים גם אזרחים בבית המשפט?

evglev1

Well-known member
מנהל
האינקוויזיציה הוציאה פסקי דין וגזרי דין

היישום הוטל על הממשלה החילונית, ממש כמו שלפי הסיפור הרשמי היהודים גזרו מוות על ישוע והרומאים הוציאו אותו להורג כי ליהודים לא הייתה סמכות. המלשינים לא הלשינו מתוך חובה אזרחית, אלא כי הוחרם רכושם של האנוסים שקיימו את מצוות היהדות והם רצו לקבל את הרכוש שלהם והאינקוויזיציה רצתה להטיב עם המלשינים וגם האצולה הספרדית רצתה את רכוש האנוסים. וגם על ניאוף העונש לא הגיע לעונש ביהדות של סקילה, אבל גם האינקוויזיציה לא סיימה פרשת ניאוף עם כמה מחזורי תפילה אלא במלקות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
או שאולי הוא נמצא תחת כישוף

כי הרי נשים שהודו שהן מכשפות באמת עסקו בכישוף
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עכשיו שרפת את עצמך

האינקוויזיציה חיפשה הודאות אמת ולא סחטה הודאות שווא? זה בערך כמו להגיד שהיטלר התכוון לכבד כל פסיק בהסכם מינכן או שבבריה"מ של סטאלין נעשו משפטי צדק. נראה שאתה לא שונה ממי שמוטי מצטט של אתר שמסביר שכדור הארץ שטוח. האינקוויזיציה לא סחטה הודאות שווא זה טיעון באותה רמה של כדור הארץ שטוח!!!
 

Henry0

Well-known member
שקרן כמוך לעולם לא יוציא מילת אמת?

אתה מוכיח שאין לך מושג על המוסד הזה, ואתה משקר כאילו אתה יודע. בשביל בורים שקרנים כמוך, כתבתי בפוסט במקום אחר כמה אינפורמציות על הנושא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב אם האינקוויזיציה לא סחטה הודאות שווא

אז יהודים באמת שתו דם של נוצרים או הכינו ממנו מאכלים.
 

Henry0

Well-known member
סחטו מהם הודאות?

אתה מבלבל (או שאין לך מושג) לגבי האינקוויזיציות השונות האינקוויזיציה של הוואתיקן, בניגוד לאינקוויזיציה הספרדית, לא היתה צריכה הודאות הנאשם כדי להעבירו לרשויות האזרחיות. החוק האזרחי באירופה היה שונה מהחוק הספרדי של המאה ה-15. ולכן הם לא היו צריכים לענות, כדי להוציא הודאות, הם פשוט שפטו, ובמיקרים נדירים הוציאו להורג. היו מיקרים בודדים של עלילות דם, אך העיקר, בתקופה מסוימת, היה צייד המכשפות. כאשר מדובר על הוצאות ווידוי בעינויים, הרי האינוקויזיציה הספרדית היא שעשתה זאת, לצרכי החוק האזרחי. וכל מה שכתבתי בפוסט אחר, נכון לגבי הכנסיה הרלוונטית.
 

סוהי 7

New member
כמה לא מפתיע


מצד אחד אתה מחמיא לאינקויזיציה ומייחס לה תכונות של תנועה אידיאולוגית הרודפת צדק ואמת (בלי קשר לשגיאות הכתיב...),ומאותו צד מעוות אתה מכנה את מנהיגי המתנחלים "מנוולים",ואת המתנחלים "טרוריסטים" ו"אויבי העם".....לאיזה עם אתה מתכוון.....לאיזה עם אתה שייך בעצם ולמעשה? אני מעדיף את האויבים הערבים על אויבים הבאים מתוכנו........
 

marabo

Well-known member
קרא את פסק הדין

כתוב שם במפורש שהבחור החל להודות רק לאחר שהופעלו מולו "אמצעים מיוחדים".
 
*היו במשפטו של ברנס עיוותי דין ועדויות שקר של חוקרי המשטרה*

עמוס ברנס >> עמוס ברנס (1944 - 3 בספטמבר 2011) היה ישראלי שהורשע בשנת 1976 ברצח רחל הלר, נשפט למאסר עולם. לאחר שהתברר כי היו במשפטו עיוותי דין ועדויות שקר של חוקרי המשטרה, נקצב עונשו על ידי נשיא המדינה ל-12 שנות מאסר, ולאחר ניכוי שליש הוא שוחרר מהכלא בתום שמונה וחצי שנות מאסר. לאחר מאבק ארוך של ברנס לקיום משפט חוזר נקבע לו משפט חוזר ב-2002, אך עקב החלטת פרקליטות המדינה שלא להגיש כתב אישום חוזר, זוכה ברנס זיכוי אילם, ואף נפסקו לו פיצויים בסך 5 מיליון שקלים על מאסר שווא. =============== אין חדש תחת השמש
 

איציק3332

New member
היתה שופטת שפיתתה מינית את כחלון

אין שופטים בישראל אין נבחרים בישראל הכל מושחת. השרים במקום לעבוד מלווים את ראש הממשלה שנאשם. בושה.
 

סוהי 7

New member
תרגיע מהר


זה אפילו לא הגיע למצב של חקירה טאתה כבר מפרסם פסק דין....עוד נחשוב שאתה שמאלן (סליחה על הביטוי)
 

איציק3332

New member
שרים שירים שצריך לגנוב כמה שיותר ולמצוץ את דמם של האזרחים

אלה נבחרי ישראל...חבורת זבל
 

סוהי 7

New member
יופי איציק,הבהרת לנו שהשינאה התהומית שלך לא פוסחת על אף אחד

אני מציע לך להשקיע זמן במחקר מעמיק......אולי תצליח לאתר משהו חיובי במדינה הטובה שלנו.
 
מה שמסריח זה ממשלת נתניהו .

מי שמושחת במדינה זה החברים של נתניהו , המצביעים של נתניהו , המשחדים של נתניהו והחרדים . השאר בריח רגיל לא מריח ולא מסריח .
 
למעלה