ימינה - סוף ידוע מראש

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא הליכוד של היום הוא כמו התחיה של שנות השמונים והתשעים

הליכוד גנב את המצע למפלגות הישנות צומת, מולדת ותחיה, ולכן הניסיון של בנט ושקד לגייס את תומכי התחייה, צומת ומולדת הישנות לימין החדש נכשל, כי ביבי גייס לליכוד את הבוחרים המסורתיים של המפלגות האלה.
 
חס וחלילה מלהשוות את הליכוד למפלגות הללו

אני הייתי חבר בתחיה ושם היו חברים אנשים אידיאולוגים ויישרי דרך. גם הצבעתי פעם למולדת אצנם גנדי לא היה כזה אבל האחרים כן לעומת זאת הליכוד של היום הוא מיפלגה של מושחתים שרק השלטון מענין אותם והם יורקים על האזרח הקטן. בראשם עומד גדול מושחתי ישראל שמוכן להפר כל נורמה כדי להאחז בשלטון
 

tgranot1

New member
התחייה ומולדת היו מפלגות אידאולוגית.

הסתבר שצומת קצת פחות עקב טעות באבחנה של רפול. הליכוד הפכה מפלגה לגמרי אופורטוניסטית. זה חלק מהדברים שדיבר עליהם רן אידיליסט במאמר שלו.
 

סוהי 7

New member
אתה רציני?......


אתה לוקח שמאלן אנרכיסט אנטי ציוני ואנטי ישראלי ומביא לנו את קישקושי ההבל על מפלגה ימנית אידיאולוגית לאומית?..............תן לא לדקלם דברי הערצה והתרפסות על הרשות הפלסטינית,אל פתאח,חמאס והג'יהד האיסלמי.שם יש לו מילה.
 

tgranot1

New member
אתה רציני?

חרטת כמה הבלי מקלדת לגופו של אדם במקום לעניין.
 

סוהי 7

New member
האדם הוא המקור לדעותיו

כל מה שכתבתי נוגע לדעותיו,השקפתו הפוליטית,העוינות שלו לישראל,לאינטרסים שלה בהשוואה לתמיכתו בכל אינטרס ערבי....אם זה מה שמרכיב את גופו של האיש אז לכך התיחסתי.
 

tgranot1

New member
כל כך אד הומינום...


אתה מקשקש מסביב במקום לקרוא ולבחון האם הטעונים נכונים או לא שזה הדבר היחיד שרלוונטי.
 

סוהי 7

New member
אני רואה שאתה מתקשה בהבנה אז אקל עליך קצת.....

כל דברי אדליסט והדומים לו ודעותיהם נכונים בהחלט............לדעת הערבים ועויני ישראל באירופה......עכשיו בסדר?
 

tgranot1

New member
אתה זה המתקשה... אד הומינם הוא כשל לוגי

אין שום קשר בין דבריו של אידיליסט לערבים. הוא לא דיבר על ערבים. זה בדיוק כמו שאצפצף לך תוך כדי נסיעה ברכב וכשתוריד את החלון אגיד לך כי הדלת שלך לא סגורה כמו שצריך, ואז תגיד - לא מקשיב לך כי אתה שמאלן. עכשיו הבנת?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אדליסט טען שאובאמה יתחשבן עם נתניהו

והוא ישלם את אותו המחיר על החוצפה ששילם יצחק שמיר ז"ל. והנה אובאמה הלך וביבי נשאר אלא אם כן אובאמה מעורב בחשיפת הפרשות הפליליות לכאורה של ביבי?
 

סוהי 7

New member
לא היה שום כשל לוגי במה שאמרתי על אדליסט.

כל מה שתיארתי לגביו הוא נכון עם או בלי קשר לדברי הבלע האחרונים שלו וזה אכן משמש רקע לתוכן דבריו והלך מחשבתו.הדוגמה שהבאת היא ממש לא לעיניין.
 

tgranot1

New member
מצטער. יש גבול גם ליכולת שלי להאכיל בכפית.

תגגל את המושג אד הומינום ותבין לבד או שלא.
 

ספי111

New member
מזלו של אדליסט שהוא לא מחויב לערימת הזבל שאתה שופך עליו.

הכי קל להתמודד עם דעות כשאתה מלביש על השני את כל השנאה שאתה רוחש למין האנושי.
 

סוהי 7

New member
אתה שייך לאותה קבוצה שהבסיס האידיאולוגי שלה הוא שינאה לשונה

מזלו של אדליסט וקומץ הקיצונים מסוגו שהם חיים במדינת העם היהודי הדמוקרטית והסובלנית עד כדי יכולת ספיגה של שינאה כזאת מתוכה.אני באמת לא צריך להתאמץ בכדי להתמודד עם דעות כמו של אידליסט השוללות את זכותו של העם שלי למדינה לאומית משלו בארץ מולדתו היחידה מאז אלפי שנים ודורות.
 

ספי111

New member
ואתה שייך לקבוצה שהבסיס האידאולוגי שלה הוא לאומני פשיסטי

והערצה למנהיג אחד ושנאה עזה לכל מי שחושב אחרת. מזלו של אדליסט שהשקפת עולמך עדיין לא גוברת על הרוח הדמוקרטית שמיסדי המדינה יצרו . מה שבטוח שאתה ודומיך ומנהיגכם,עושים הכל שגם אוהבי המדינה שנלחמו עליה כנראה הרבה יותר ממה שאתה עשית,יוצאו מחוץ לחוק. דבריך מהווים עוד סימן לצידקתו של ליבוביץ ושל יאיר גולן. וד.א. כמובן שאתה ממציא לאדליסט דעות מופרכות כדי שבלי לדעת מה הוא אומר,תוכל להאשים אותו בשנאה ובגידה. אתה פשוט שקרן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני וגם סוהי מכבדים את איציק שמולי גם אם לא מסכימים

לדעותיו וכנ"ל עמוס ידלין. מה שאני שונא זה אנשים כמו אדליסט ומוסי רז שלא רואים בעיניים מרוב תאבה לעקירת ישובים יהודיים או אנשים כמו גדעון לוי ואבנר ג / בן ששון שטוענים שאין שום הבדל בין הכור האיראני לכור בדימונה.
 

ספי111

New member
אתה ממציא דעות לאנשים ואז שונא אותם.

אגב. גם הכור בדימונה וגם זה באירן נבנו בניגוד לאמנות ותחת שקרים. אגב. אתה שונא ציונים שעשו פי אלף ממך לטובת המדינה. מה זה אומר עליך.
 

הפרבולה

New member
הוא מתעלם מהעובדה שאי אפשר לסגת לקווי 67

ולא (רק) בגלל שזה "נחלת אבותינו" אלה בגלל שיושבים שם 750000 יהודים שעקירתם תביא לאסון כלכלי אדיר וטראומה לאומית גדולה. ועוד לפני שדיברנו על הבעיות הבטחוניות והעובדה שאין פרטנר להסכם ( כך שרק נסיגה חד צדדית באה בחשבון אם בכלל ובטח שלא לקווי 67, מישהו שפוי מתכוון לפנות את שכונת גילה בירושלים ? ). אין קונצנזוס עולמי על הקו הירוק אלה רק בקרב שמאלנים הזויים ושונאי ישראל, מדובר על גבול שרירותי מלפני 52 שנה שלא מתאים למציאות היום , אבל ממתי המציאות או התחשבות באינטרסים של ישראל הפריעה לשמאלנים הזויים לשונאי ישראל ולערבים הרי הם אפילו דורשים להחזיר את גלגל ההיסטוריה ללפני 48.
 

סוהי 7

New member
הקו הירוק הוא קו שביתת הנשק מ-48'

הערבים מעולם לא הכירו בו ויותר מכך,הם לא הכירו בגבולות החלוקה הבלתי אפשריים.אז חבל בכלל להתייחס אליו.הגבול עליו יש קונצנזוס בארץ ומדינות ערב המתונות לא יתנגדו לו בבוא הזמן הוא זה שכולל את גושי ההתישבות ואת השכונות היהודיות בירושליים בריבונות ישראל. על בקעת הירדן לא יהיה אפילו משא ומתן וכך על גוש עציון.רן אדליסט יכול להמשיך ולנאץ את ישראל וצה"ל עד יומו האחרון......עם ישראל התקיים לפניו,איתו ועד אין קץ אחריו.
 

ספי111

New member
כמובן שלא נכון

הקו הירוק נקבע ב49 בהסכמי שביתת הנשק. העולם הכיר בו וגם ישראל. היום גם רוב הערבים מכירים בו . הוא הופיע גם בשיחות עם הסורים. בהצעה הסעודית יש הכרה בגושי ההתישבות ודרישה לחילופי שטחים. ואם רן אדליסט חושב שמה שישראל עושה יביא לחורבנה,לא בטוח שהוא טועה.
 
למעלה