צריכים לתמוך בערבים תומכי המדינה

צריכים לתמוך בערבים תומכי המדינה

יש ערבים כאלה ולא כולם נגד המדינה אם נעזור להם אז גם השכנים שלהם ירצו וככה יהיו למדינה יותר אזרחים ערבים נאמנים
 

נהורית1

New member
הבעיה היא שבשעת מבחן, הם עלולים לבגוד.

כאשר תהיה חלילה מלחמה, או כאשר המדינה תהיה במצוקה כלשהי, יש חשש שאותם אלה שבעד המדינה כשטוב, יכולים להפנות עורף כשרע. והאמת ששעת מבחן כזו הייתה שעת הקורונה. רבים מהאחים והאחיות הם ערבים שעבדו די קשה למען החולים. מקווה שגם אם תהיה בעיה רצינית, נאמר עם הפלשתינים, כמו עכשיו למשל, האם הם ימשיכו לתמוך במדינה ובדרכה. האם הם יראו עצמם ישראלים או פלשתינים ויזדהו עם 'אחיהם העשוקים'. עושק שגרמו השליטים הנאורים שלהם ולא ישראל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם ישראל יכולה לבגוד בהם בשעת מבחן כפי

שבגדה בצד"ל ובמשת"פים ביציאה מלבנון ובמשת"פים באוסלו.
 

נהורית1

New member
לא מתמצאת בעיניין צד"ל

אבל עד כמה שידוע לי הייתה שם בעיה בטחונית.
 
הוצאת לי המילים מהמקלדתבינתיים מדינת ישראל הרישמית כלומר

השמאל הישראלי בגד בלוחמי צד"ל והפקיר אותם לחסדי החיזבאללה בבריחה המבישה מלבנון. ערבים לא אוהבים לבגוד באחים שלהם. ערבי לא יסע מרצונו ליורופה לאיחוד היורופי וילכלך על אש"פ ונציגו יאבו מאזן. השב"כ היה מגייס אותם לשורותיו כסייענים בדרכים נלוזות בלתי חוקיות בעליל כשהיו מתלבשים על מישהו ונותנים לו כסף עבור מידעים בהתחלה קטנים ולא מזיקים ואחר כך היו לאות תודה והכרה מזמינים אותו ל48 שעות לתל אביב בתואנה שהוא יעבור תדרוך כדי לקבל יותר כסף.הם בשב"כ משתמשים במצוקה הכלכלית של אותו סייען ונותנים לו כסף כדי שיתרגל ובתל אביב המלכודת היתה נפרשת לסייען. היו מפגישים אותו עם יצאנית כביכול שהיתה סוכנת מוסד והיא היתה מזי.....ת את הצורה שלו בחדר המלון שלו שהיה מכוסה במצלמות מעקב מכל הכיוונים ולמחרת מחזירים אותו לרצועה. בפגישה הבאה היו מבקשים ממנו לציין מקומות מסתור של מפקדים בחמאס בגדודי עז אל דין וכשהוא היה מסרב היו מראים לו הסרטונים ואומרים לו נפרסם את למשפחה שלך ולכל באי השכונה . המשמעות של הפרסום הזה שהוא לא היה רואה אור יום .היו רוצחים אותו כשהיו מבינים שהוא היה עם השב"כ. מאותו הרגע הוא שפוט שלך עד יום מותו.
 
יש ערבים שתומכים במדינה ואף בצהל

הגששים הבדואים בצהל היה לנו גשש שכל כך אהב את הפלוגה שהיינו יושנים אצלו בבית שהיה צריך
 
החברים הכי טובים שלי בצה"ל בזמן השירות בסדיר ,

כאשר עשינו קו בגבול ברמת הגולן , היו שני גששים בדואים מוחמד ומחמוד .
 
איפה הם היום אתה שומר איתם על קשר

את עאטף אני מבקר כל פעם שאני בדרום ויש גם עוואד בצפון
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון ערבי שלא מגדיר את עצמו כפלסטיני יכול להיות פטריוט ואוהב

ישראל. פלסטיניות = שנאת ישראל, לכן מי שמגדיר את עצמו כפלסטיני לא יכול להיות נאמן למדינה, וזה כולל גם את נטורי קרתא היהודים.
 

Henry0

Well-known member
את זה אמרו ואומרים על היהודים

יש ליהודים נאמנות כפולה, ובזמן מבחן הם יתחברו לאחיהם, ויבגדו במדינתם. לפעמים זה לא נכון (דרייפוס), לפעמים זה נכון (פולארד).
 

סוהי 7

New member


 
שהסמאלניות ילמדו ממנה

הם יהודיות ששונאות את המדינה והיא מוסלמית שאוהבת את המדינה. פעם בעזה הגענו למחבוא של מחבלים ופרצנו את הדלת מישהו בפנים צעק אל תירו אל תירו בעברית חדל אש אמרתי לחיפוי ונכנסתי לא תאמין מה שראיתי
 
ה0מול גם צריך ללמוד בית ספר לציונות

מנוצרים ארמים ציונים המשרתים ביחידות עילית של צה"ל , בראשם *שאדי חלול* קצין במיל' בוגר 890 של הצנחנים . {לדעתי ראית אשה יהודיה בעזה , שמקבלת מכות מהבעל. יש הרבה מקרים כאלו }
 
אחרי שסיפחו אותנו ל890

איך שהגענו גוליבר אמר לי אלה ילדים טירונים וצחקנו אחר כך מאיר לימד אותם כמה דברים שעד היום הם לומדים ולומדים תאמין לי אם לא אנחנו המדינה היית בקאקן כמו שאומרים
 
תגיד זה נכון הסיפור

שמאיר חתך את ה... לאיזה בן דוד ..או מישהו אחר ? לא זוכר בדיוק את הפרטים .. אחרי שהם רצחו .. ================ {יש היום גדוד על שם היחידה שלכם הם טובים אבל לא כמוכם אתם הייתם הולכים בלבוש אזרחי "תאמין לי אם לא אנחנו המדינה היית בקאקן כמו שאומרים "
) ויקיפדיה : " בדצמבר 1953 עברו אנשי היחידה קורס צניחה , ובחודש ינואר 1954, חמישה חודשים לאחר הקמתה, מוזגה יחידה - - - לגדוד 890 של חטיבת הצנחנים. שרון מונה למפקד הגדוד ומאיר -- --- הקים את מחלקת הסיור של הגדוד (לימים סיירת -----). הדבר אפשר להנחיל את הערכים והסטנדרטים שפותחו ביחידה הקטנה ליחידה גדולה יותר ומשם לשאר הצבא. "
 
רק לאחד?
תבין שערבי טוב זה ערבי שמפחד

אחרת מה עשינו והיו עוד כמה דברים אם אתה מבין אותי
 
בטח שמבין אותו

תן מים ואוכל לערבי שבוי אבל הוא ינשוך לך את היד בגלל זה אחרי שכיסינו להם את העינים היינו מנתקים מגע עד שבאו השבכ ולקחו אותם
 
למעלה