הישגים משמעותים לנתניהו היום בבית המשט

Uri04

New member
כל הישג לנתניהו הוא הפסד למדינה

אתה ראית הישגים. אני ראיתי כנופיית פשע קולומביאנית. ככה זה. כל אחד רואה את מה שמתאים לו.
 

סוהי 7

New member
אתה נשמע כמו עוד אידיוט שמאלני מתוכנת המדקלם את אותם הבלים

שממלאים את הראשים שטופי המוח שלכם.בכל פעם שאתם מכנים את נתניהו "ראש אירגון פשע" אתם מקדמים את זיכויו בדין ע"י בית המשפט. כי בניגוד לשמאלנים האנטי דמוקרטים בית המשפט פוסק רק על פי הראיות ולעולם לא מהמותן.
 

Uri04

New member
אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה

וגם לי יש זכות לחשוב מה שאני רוצה.
 
אתה יכול אולי גם לפרט בדיוק מדוקדק

את רשימת ההישגים של נתניהו שמהווים הפסד למדינה - ובמה???.....
 

Uri04

New member
כן. כהונה כראש ממשלה כושל בזמן שהוא מועמד לדין

בשלושה סעיפים חמורים - הפסד למדינה. סיפוח יו"ש - הפסד למדינה. הזנחת מערכת החינוך והבריאות - הפסד למדינה. העמקת הפערים בין עשירים לעניים - הפסד למדינה. הסתה, שיסוי ופילוג בחברה הישראלית - הפסד למדינה. הפקרת ישובי עוטף עזה - הפסד למדינה. אני יכול להמשיך עוד ועוד. רוצה עוד דוגמאות? נתניהו ראש ממשלה כושל, רשע ומושחת.
 
ביקשתי שתפרט לי על ה-י-ש-ג-י-ם!!!!

ולא שתפתח לי בקישקושי זבל על שום דבר.... אתה בכלל מבין מה נקרא "ה-י-ש-ג-י-ם"?????
 

Uri04

New member
אני מבין שהבנת הנקרא זה משהו שנשגב מבינתך

אחזור שנית, למקרה שלא הבנת את כוונתי (אולי אתה לוקה בנכות שכלית כלשהי) - ההישגים של ביבי הם הרס המדינה. יותר ברור מזה? או שאתה רוצה את זה בעל פה?
 

Henry0

Well-known member
לדעתי האישית, ביבי טעה

כל הנאומים של נתניהו לא יועילו לו בכלום, למיטב הבנתי הוא יעמוד למשפט, יצא חייב, וילך לבית סוהר. ואת כל זעקות "הוא זכאי" הוא ישמע מבעד לחומות. וכל זה בגלל חטא היוהרה. לולא היה יהיר כל כך, ולא בטוח שיוכל לעבוד על כולם, היה מנסה להגיע לפשרה, עוד לפני שהתביעה חפרה כל פסיק ופסיק שיהיה בלתי חדיר, זה מה שיעץ לו אז העו"ד שלו, אז עוד אפשר היה לצאת עם איזה קנס, ולהמשיך ולהבחר כראש ממשלה. אחד התוצאות של העוצמה, הוא חטא היוהרה, ההיבריס. חטא זה הביא לבסוף למפלתם של רוב בעלי העוצמה.
 

marabo

Well-known member
ממש לא נכון

החונטה השמאלנית סגרה עליו ולא היה לו שום סיכוי להגיע לפשרה שהייתה פחות מהדחתו מתפקידו כראש ממשלה.
 

marabo

Well-known member
טוב עשה שהוא לא התפטר ובלי קשר לכלום.

אסור היה לתת לשמאל את המתנה הזו מהסיבה הפשוטה, אם זה היה הולך להם בקלות תאבונם היה הולך וגדל לחפש כל מנהיג ימין באשר הוא ולתפור עליו משהו ולמעשה לסכל כל שלטון ימין.
 

Henry0

Well-known member
אם היה מה למצוא, צריך למצוא

על שמיר ובגין לא היה מה למצוא, אז לא משנה כמה מחפשים, לא מוצאים. הפתרון לכל מנהיג, להיות ישר. אל תלך בשמש עם חמאה על הראש.
 
זה מה שעשו הסמאל לאריק שבגללם הוא החזיר

את גוש קטיף הוא קרא לנו לחווה ואמר הלב שלי נקרע והידיים שלי רועדות אבל הם חזקים ממני
 

Henry0

Well-known member
לא בעייה למצוא אדם ברמה הנמוכה של ביבי

לביבי יש רק כמה תכונות מעטות שהוא מעולה בהם: תפיסה מהירה, שקרנות עמוקה, קמצנות נוראה, יכולת נאום, עשיית רושם על אנשים, הסחת דעת, מניפולציות פוליטיות. בכל דבר אחר ביבי הוא כישלון, וכמעט כל איש ליכוד אחר יכול להחליפו. וכיון שאני תמיד ניסמך רק על עובדות, הרשה לי להסביר: כל הרע במדינת ישראל בא מהממשלה - כל המערכות הממשלתיות פועלות רע: משרד הבריאות, משרד השיכון, השחיתות הממשלתית, המדינה הגרועה ב- OECD לעשות בה עסקים, השכלה נמוכה, קיטוב חברתי .... כל מה שתגע בו שהוא באחריות הממשלה, הוא כישלון. כל הטוב במדינת ישראל בא מהאנשים - אם זה מדע, הי-טק, רפואה, אומנות, מסחר, השכלה מעולה שפרטיים ממנים מכיסם לבניהם ... מדינת ישראל זה מאבק של האנשים בממשלה, של הסוחרים בקושי בישראל לעשות עסקים, של הרופאים במערכת רפואה כושלת, של האמנים במשרד תרבות שרק מפריע להם .... כך שאין מנוס מלהגיע למסקנה העובדתית האחת והיחידה, שמי שעמד כל כך הרבה זמן בראש מערכת כל כך כושלת, הוא מנהל כושל. ביכולת של ביבי לעבוד על אנשים, הוא מנכס לעצמו את הצלחת הישראלים, על אף שהצלחתם היתה במלחמה נגד המערכת. אני מסתמך רק על עובדות, נאומים חוצבי להבות, לא עושים עלי שום רושם. אני לא עובד עם הלב, אני עובד עם הראש.
 
הוא שאמרתי אדיוט מדופלם עם תובנות אינפנטיליות

ההנחות הן כל כך אנפנטיליות עד שקשה להאמין שאפילו אדיוט ברמתך מאמין להן אדם שיש לו שמץ של הבנה ביסודות הכלכלה אמור לדעת שכדי שענפים יתפתחו צריך מעבר להון האנושי יצירת תנאים מתאימים ע"י הממשלה. בברה"מ ההון האנושי היה הרבה מעבר לממוצע העולמי אבל שיטה כלכלית קטסטרופלית מנעה את רוב התפוקה שההון האנושי יכל לייצר. עם כל הכבוד להון האנושי בישראל הוא היה קיים גם לפני נתניהו, אלא שמדיניות כלכלית סמי קומוניטית, חוסר אחריות מאורגן כשיטה, עוצמה מטורפת הנתונה בידי הההסתדרות שולבו למחסום כמעט בלתי עביר. לדוגצא לנתניהו יש מניות זהב בעשרות רפורמות כלכליות ומספיק אם נזכיר את עצירת הקטסטרופה של "פנסיות תקציביות" , מהלך שחסך למשק עשרות מיליארדי שקלים!!. ועוד דוגמא קטנה מני רבות:על חלקו של נתניהו בעצירת אסו אוסלו אין צורך להכביר מילים נזכיר רק שבשיאו של הכאוס נרשמו מדי שנה מאות נרצחים ואלפי פצועים. הכאוס פגע אנושות בכלכלה, חיסל את המלונאות, הטיל עומס תקציבי עצום על מערכת הבטחון , דרדר את דירוג האשראי של ישראל ועוד ועוד ועוד. לתאר מציאות שבה אדם אשר בלם את הכאוס איננו מסייע בצורה משעותית ביותר למשק הישראל זה מיצג שווא סולט עד כדי מביך.
 

Henry0

Well-known member
גישתך נכונה

היכולת הגבוה של המוח היהודי, מצליח במקרים מסוימים להתגבר על המיכשולים של הממשלה. ולמה גישתך נכונה? כי אם כותבים דברי שטות כבר מהתחלה, זה חוסך לקרוא את השאר. ועל זה אני מודה לך.
 

Henry0

Well-known member
מכיון שאתה מעלה טענה ללא הוכחה

אתיחס לדבריך כמו לכל מה שאתה כותב, דימיון שבא במקום עובדות.
 
אומנם ביהירות אתה מבין מצויין אבל היכולות המוגבלות שלך מונעו

ת ממך לתרגם את הנתונים. ראשית הוא לא "יעמוד למשפט". כאן אין צורך בהנחה , זו כבר עובדה. (באמת כמה גולם אתה יכול להיות!). ב לא מבין מדוע אתה משקר בצורה כזו בוטה שקרים כאלו גסים. זה ממש להשתין מהמקפמה ולקרוא לכולם שיבואו לראות. בשביל חירטטת את הסיפור על "העו"ד של נתניהו שיעץ לו להגיע לטיעון?" איך זה שרק אתה שמעת על זה? ג בשביל מה לנתניהו להגיע לפשרה? אומנם ברור לחלוטין החונטה המושחתת תרשיע אותו אבל עד ההרשעה או שהחונטה תמות , או שהוא ימות או שגנץ ימות. מה איכפת לו להעביר 3 שנים נעימות עד לגזר הדין? בדרך לגזר דין הוא יחשוף עשרות פרשיות שחיתות של החונטה. וכאשר יגמרו אותם שנים או אז הוא יודיע על פרישה ובאותה שנייה המושחתים יאבדו בו עניין....
 

Henry0

Well-known member
גישתך מאד נכונה

זה שביבי עומד היום למשפט, אינו סתירה שהוא ימשיך עוד הרבה מאד זמן לעמוד למשפט. כך שמה שכתבתי, כמו תמיד, מדויק. ולמה גישתך חיובית? כי אם כותבים דברי שטות מייד בהתחלה, זה מונע בזבוז זמן לקרוא את השאר.
 
נחמד , אני מכיר את השיטה בה אתה משתמש

אתה מפרסם הודעה חסרת קשר לשרשור, הודעה מבולבלת שגם אם נעמיד אותה בפני עצמה היא תהיה סתומה ותמוהה. אתה מקשט את השטויות במשפטים מזלזלים ולעגנים ומקווה שהקוראים יטעו לחשוב שאוסף שטויות , הג'יבריש שהעלית הוא כה עמוק עד שהם לא מצליחים להבין את העומק הרב של ההודעה האנפנטילית . לא הצליח חחחחחחחחחח
 
למעלה