שאלת תם.

ספי111

New member
שאלת תם.

אם הימין עומד למשפט של נתניהו,אז הימין ילך לכלא במידה ונתניהו יורשע?
 
מה קורה כשמתברר שמנהיג פעל ממניעים פסולים ?
זו כמובן שאלה היפותטית, כי מנהיג בהגדרה מוביל קבוצה .
כדי לענות על שאלה כזו יש להתבסס על הנתונים הבאים -
1.ככל שהמשאבים שמושקעים בהרשעתו גדולים יותר, כך מתברר גודל התחכום של הרמאות שכביכול ביצע אותו מנהיג .
2.ככל שאותו מנהיג נערץ יותר על ידי מספר גדול של אנשים ולאורך זמן רב, כך מתבררת רמתה השכלית, איכותה ואולי גם מוסריותה של אותה קבוצה.

כאשר תוכח מעל לכל ספק סביר אשמתו, המשמעות תהיה התפרקותה של אותה קבוצה שהולכה שולל אחרי אותו מנהיג שפעל כביכול ממניעים פסולים והונה אותה, מאחר ולא יוכלו למצא לו מחליף מתאים באותו סדר גודל. יהיו שיאמרו " אם אדם ברמה כזו הונה אותנו על מי נוכל לסמוך"? לפי נתון מס' 1 . ויהיו שיאמרו "אין יותר מה לעשות" לפי נתון מס' 2.

במקרה של נתניהו, והמשאבים המושקעים מעידים דווקא על המאמץ לפירוק הקבוצה הגדולה והמאורגנת ביותר במדינה. למי יש אינטרס כזה? זו שאלה מצויינת שתשלח אותך לבדוק בארסנל האוייבים של ישראל.

לשאלתך - הימין הוא יותר מאשר אדם זה או אחר ועצם היותו מאורגן. ומארגן. ופועל לטובת הכלל, ולכן, גם אם במקרה שיווצר מצב בו נתניהו יודח, יבוא מנהיג הרבה יותר גדול ממנו כיאה לקבוצה הגדולה והמובילה במדינה .
 

ספי111

New member
אבל הרי מסתבר שחבר לקקניו טוען שלא הוא עומד למשפט אלא

"כל הימין" או כל "ישראל השניה" אז ככה. אני לא בטוח ש"כל הימין" נהנה מטובות ההנאה שהוא זכה להם בעבירות שלו ובכל זאת הם רואים עצמם עומדים למשפט יחד איתו. לכן השאלה נשארת אם היו מוכנים גם לשלם את המחיר .
 
הביטוי 'חבר לקקניו' הפך את השאלה שלך לניבזית .
לגופו של ענין - מי שנהנה מטובות הנאה נמצא רק בדימיונות שלך .
 

ספי111

New member
וכי לא היו טובות הנאה קשורות למעשים הפלילים לכאורה

של המנהיג?
 
רגב מלקקת , ברקת מלקק , כץ מלקק , אוחנה מלקק , אקוניס מלקק

אמסלם מלקק , צחי הנגבי מלקק , יברקן מלקק . טובות הנאה - שרים , שגרירים , ראשי ועדות , נציגים בועדה לבחירת שופטים יש מי שרוצחים עבור חופן דולרים ובליכוד מוכרים את הכבוד בנזיד עדשים אן פאסוליה ........................
 
זה לא עבד במקרה של היטלר .

מאמצים להרשעת נתניהו ? זה כלום בהשוואה למאמצים להפלת היטלר . חוזקם ומוסריותם של תומכי נתיהו ? תומכי היטלר היו מוסריים בעיני עצמם כפי שהסביר אייכמן את המוסר של קאנט . שום מנהיג פאשיסטי לא החליף את היטלר שהתאבד .
 
תתנחם בכך שהיום יש לך חופש ביטוי

מה שלא היה ניתן לך בזמנים אחרים, אפלים יותר, להשוות ראש ממשלה מכהן לפגר מת.
כך שתישמע מוסרי יותר בעיני עצמך .
ואיך אתה משתמש בזכות הזאת ?
לצורך התבטאויות אנטישמיות .
מנפלאות הטכנולוגיה.
 
אתה

מסכן
 
ראית כמה מתו ממחלות אחרות ................... בגלל הקורונה ?

ועוד שילמנו באבטלה של מיליון ורבע . מובטל אחד תמורת מצביע אחד לליכוד זו תמורה נאותה ההההההההה
 

katomish

New member
לא לא ראיתי, ולגבי אבטלה המשק מתאושש מהר מהתחזיות.

וכנראה יתאושש מהר יותר משאר העולם נקווה לטוב
 
טוב שאתה מודה שאין לך נתנונים להשוואה .

מתו אנשים מחוסר טיפול בהתקפי לב , בשבץ מוחי , בכשל כליות , וימותו אנשים בגלל איחור באיבחון סרטן . זכותך לקוות לטוב . גם זכותם של מיליון ורבע מובטלים שהפאניקה של ברסי שהדביק בפאניקה את נתניהו זרקה אותם לכלבים . נתניהו יחד עם בכירי משרד הבריאות החליטו החלטה טובה אחת אבל מאה החלטות גרועות .
 

katomish

New member
בנתונים שבדקתי לא ראיתי עליה בתמותה, להפך ראיתי ירידה בתמותה

גם פחות נהרגו בתאונות דרכים. את מבחן התוצאה בודקים בסוף, אנחנו עוד לא בסוף. מדינות אחרות שלא נקטו בצעדים דרסטיים עדיין שרויות בסגר, ומפסידות כלכלית יותר מאיתנו. זה עדיין לא אומר מה תהיה התוצאה בסוף, אבל כמו שאמרתי נקווה לטוב. אין כרגע מיליון ורבע מובטלים תהיה בטוח עד סוף אוגוסט כבר נהיה יותר קרובים לחצי מיליון ועד סוף השנה נגיע לסביבות ה 10% בתקווה שלפחות.
 

katomish

New member
בוא ונקווה שלא, המזרח התיכון חווה התפרצויות בימים אלו

מצרים על סיפה של התפרצות שנקווה שמזג האוויר החם ידכא.
 

katomish

New member
כמו שהימין כולו עמד למשפט ברצח רבין כך גם הימין כרגע עומד

למשפט. אם נתניהו יורשע ישתמשו בזה בשמאל בשביל להכתים את הימין ב 25 השנים הבאות לפחות בדיוק כפי שמשתמשים עד היום ברצח רבין כדי להכתים את הימין כולו. יגידו שכל מחנה הימין הוא מושחת ומורכב מפושעים שמגינים על פושע, בעצם כבר אומרים את זה היום אפילו מוטי גילת אמר משהו כזה, כך שאין צורך לחכות להרשעה.
 

ספי111

New member
השוואה מוזרה.

אף אחד מהימין לא נעמד עם עמיר וטען שהמשפט הוא גם נגדו. במקרה של נתניהו,הימין עצמו מתנדב להיות חלק מהסיפור. האישום הוא נגד מעשים של נתניהו כמו שהאישום נגד אולמרט היה נגד מעשים של אולמרט.
 

katomish

New member
בשמאל נעמדו ואמרו ואומרים וימשיכו לומר "אתם רצחתם את רבין"

במקרה הנוכחי השמאל אומר שאסור לתמוך בנתניהו ומי שתומך בו הוא מושחת בעצמו ובכך מעמיד את כל הימין למשפט וכן הפעם הימין מתייצב בגאון כנגד האשמות השמאל אותו בשחיתות, כי בימין מאמינים באי נכונות הטענות. השמאל אם נשווה לא מתייצב מאחורי ברק וטוען שאין פסול בחברותו של ברק לאפשטיין הפדופיל המורשע כי הם יודעים שזה פסול, רק מתחמקים מכך שוב ושוב ומראיינים אותו בטלוויזיה כאילו המקרה לא קרה. &nbsp &nbsp
 
למעלה