הישגים משמעותים לנתניהו היום בבית המשט

הישגים משמעותים לנתניהו היום בבית המשט

למעשה ההישג הראשון נרשם כבר לפני כמה שבועות כאשר נתניהו הוכיח כושר עמידה יוצא דופן כאשר הצליח בנחישות להגיע למשפט כאשר הוא ראש ממשלה מכהן. היום רשם נתניהו 2 הישגים משמעותיים נוספים. א נאום כריזמטי מעורר הערכה אשר שודר בכל הרשתות ו קרע נתניהו את מסכת הצביעות מעל פרצופה של החונטה. ב התיצבות חסרת תקדים של כל בכירי הליכוד מאחוריו בבית המשפט. המצלמה לא הצליחה להכיל את מצעד השרים שנכחו מאחוריו. לחברי הכנסת כבר לא היה מקום והם נאלצו לעמוד בשורות האחוריות. ההתיצבות הזאת גרמה ללא מעט כאבי ראש במסדרונות הקרן החדשה. נתניהו הוכיח את יציבות מעמדו, אם בדיון הראשון בו נתניהו היה אמור להיות חבול ומובס איש לא נעדר ,קשה מאוד יהיה לבנות על מרד בליכוד. מי שקיווה שמעמדו של נתניהו יתערער, צפוי כנראה לנחול אכזבה. החונטה לא תוכל לבנות על משפט קצרצר , או על הפיכה בליכוד שתייתר את המשפט...
 
שכחת עוד דבר אחד חשוב
לאות הערכה על תמיכתך בתשלום בו, הוא יעניק לך הפעם מענק חד פעמי שיצורף לתשלום הרגיל שלא תקבל כרגיל, כי לא נעים אבל הוא לא מוצא את הארנק. באסה. אין ארנק אין חיידק.
 
זה מחמם את הלב לראות תומך טירור כמוך שמתנגד לנתניהו בתוקף

זה רק מחזק את ההנחה שנתניהו טוב ליהודים ורע לטירור
 

Henry0

Well-known member
זה מחמם את הלב לראות עד כמה שהאספסוף הימני מטומטם

מאיפה למר טמטומו יש מושג ששובו תומך טרור? לפי מה שאני מבין מהכתובים, הוא נמצא גבוה, המון המון רמות אינטלקטואליות ומוסריות, מעל לאדם נחות מוסרית ובינתית כמוך. אני מבין שאדם נחות, תמיד מחפש בנרות נחותים ממנו, כדי שלא יהיה הכי נחות בסביבה. אבל הפעם תפסת מישהוא שאתה נחות ממנו פי כמה וכמה.
 

marabo

Well-known member
ושןב שודד אדמות הפליטים הפלסטינים בא לתת לנו שיעורים במוסר

עם הצביעות הסמאלנית הידועה.
 

marabo

Well-known member
גם אתה מין הסתם כמו רוב אזרחי המדינה היהודים.

חי על קרקע פלסטינית גזולה
 
לא יודע וזה לא אכפת לי

אז מה אתה אומר שצריך להחזיר לפלסטינים האומללים את אדמותיהם וללכת מפה?
 

Henry0

Well-known member
אתה אמור לשלם על הקרקע שהלאמת לטובת מדינת ישראל

וחס וחלילה לא לרדת לתחתית האשפה האנושית המוסרית, ולגנוב את החצי השני של הטלית.
 
פרופסור לסטטיסטיקה עם ידע של תלמיד כיתה ו

אני לא הייתי בעברי פרופסור "רק מתרגל עם תואר שני שזה 2 תארים יותר ממה שיש לך. מאחורי כל ההודעות הגרוטסקיות שלך אין שום דבר אמיתי. אתה מתקשה להסיק מסקנות ברמה הכי בסיסית , רמה שהייתי מצפה מכל סטודנט שנה ראשונה סמסטר ראשון. שובו הביע כמה פעמים את הזדהותו עם המשותפת, וגם אם לא הבחנת בכך , היית אמור לגעת ש 95 אחוזים מערביי ישראל הצביעו לרשימה הזו. נמצא אם כן שבעצם הזדהותו כערבי ,היית אמור לשכר במידה רבה ביותר של וואות (95 אחוז בקירוב) שמדובר באדם התומך בפעילות טירור. מה שווה כל הפומפוזיות שלך , אם אינך מצליח לתרגם נתונים פשוטים ביותר? והרשימה המשותפת פרופסור , לא מגנה ירי על חיילים. הרשימה המשותפת בנוסף גם מביעה תמיכה קולנית ומעשית בנסיונות פיגוע מכיוון עזה , ב"הפרעה לצבא הכיבוש", בעינוי סייענים . וזה עוד הפלג המתון , הפלג הפחות מתון מחובר לחמאס...
 

aaa123

Member
לא כל מי שתומך במשותפת תומך בטרור

יש גם יהודים שהצביעו לרשימה הזאת ואני לא מאמין שכולם תומכים בטרור(חלק כן ויש כמובן יהודים שתומכים בטרור נגד מתנחלים). &nbsp המשותפת היא אמנם מפלגה של אויבי ישראל אבל לא כל מי שמצביע לה תומך בטרור,ואני בטוח שיש מתנגדי טרור שהצביעו לתומכי טרור מתוך שיקולים אחרים. &nbsp העמדות של המשותפת לא מסתכמות רק בתמיכה בטרור ,ויש כאלו שהצביעו למשותפת כדי לקדם דברים אחרים שהמשותפת תומכת בהם שאינם טרור. &nbsp אבהיר שאני חושב שצריך היה לפסול את המשותפת ולמנוע מהם לרוץ בבחירות אבל אני לא מוכן לתמוך בעיוות עמדתם של כל אלו שתמכו במפלגה בבחירות.
 

Henry0

Well-known member
מתי תעב ור לבית ספר יסודי ?

הוא יכול להזדהות איך שהוא רוצה, מה שאני למד עליו, אני לומד מהכתובים שלו. מאיכות העברית שלו, כולל ידע יהודי, אינני כלל בטוח שהוא ערבי. אך זה לא חשוב, חשובים דבריו. חבל שמטומטמים כמוך, חסרי כל השכלה, מחליטים על מהות כותב, רק בגלל הניק שלו. כולך דעות קדומות ברמת אספסוף נחות. תבקש מהגננת בתיה, שתחזיק אותך עוד שנה בגן הילדים, אתה עדיין לא בשל לבית ספר יסודי.
 
זמנים טובים הפוץ השוויצרי עם איי קיו של קוף

מעניק לי ציונים. כן ערבי , לא ערבי , כל מי שתומך ברשימה המשותפת אשר תומכת בירי על חיילי צה"ל ומתנחלים הוא תומך טירור. את המשפט הזה הצלחת להבין פוץ?
 

Henry0

Well-known member
גישה של נחות אינטלקטואלית ומוסרית.

הוא לא תמך באף דבר שאתה כותב. אתה רק מוכיח את רגשי הנחיתות (המוצדקים) שלך.
 

סוהי 7

New member
אם הפטתיות היתה מקצוע באוניברסיטה אתה היית מקבל דוקטורט

בלי להתאמץ. שובו ואתה ,שניכם יחד וכל אחד לחוד אכן לא תומכים בטרור,אבל בהחלט תומכים באירגוני הטרור שבעיניכם הם "לוחמי חופש"......ההתנשאות הפטתית שלך היא הדבר היציב היחיד שיש לך.ואם הזכרת "אספסוף" הרי שאתה משתייך לאספסוף צבוע של ערב רב של שחצנים ריקים מתוכן אמיתי מלבד פוזות וסיסמאות שאין מאחריהן שום תוכן ממשי או אמיתי. ואת זה אני אומר בלי להכחיש שאני מאוד מתנגד להתקפות נתניהו על מערכת האכיפה - משטרה ופרקליטות.אני חושש שהוא יגלוש גם לעבר השופטים ולדעתי הוא עושה לעצמו נזק רב במבט לטווח המגיע ליום החלטת השופטים בעיניינו.
 

tgranot1

New member
החמסין השפיע עליך , שתה כוס מים.

מעולם לא ראיתי את שובו מצדיק אלימות כנגד אוכלוסיה אזרחית - דבר שאינני יכול להגיד על קולקציית הקולגות מימין.
 
נתניהו רע מאד לטרור . הוא מכה את הפלסטינים ב300 משאיות

מזון כל יום . באספקת מים וחשמל . בסיוע רפואי . מסכנים הפלסטינים שמקבלים גם מיליוני דולרים בברכתו של נתניהו .
 
מסתבר שלפי איך שמישהו כתב פה קודם

אתה לא יכול להיות רופא אתיופי אפילו!!! ה"השכלה" שלך לא ברמה הנכונה בשביל זה כאן..... אולי תצליח יותר בהחדרת הפלאפלים לאתיופיה??.....
 
למעלה