ישראל נכנסה לתקופה אפלה

jackie111

Well-known member
ישראל נכנסה לתקופה אפלה

התקופה הזאת תרשם בהסטוריה שלנו כתקופה בה ראש הממשלה הצליח להסית חצי מהעם נגד החצי השני ובעיקר נגד בית המשפט הגבוה בעזרת דמגוגיה. ההסתה שלו שקופה. עומד הנאשם הראשי ומאחוריו עומדים כל הקופים שתומכים בשיפוט על ידי ההמון על פני שיפוט של בית המשפט. אותם קופים מתפזרים לערוצי התקשורת השונים ומהדהדים את הטענות של העבריין. ובתקשורת ביחוד בערוצים מסויימים עולים שדרנים שמעודדים את ההמון לפעול נגד בית המשפט. אני כבר מצפה לסדרת טלביזיה הסטורית שתתאר את התקופה הזאת ויהיה תאור מפורט של מעשי הרצח שבוצע על ידי ההמון.
 
למה הוא הצליח להסית? הרי בבחירות האחרונות

הוא קיבל הכי הרבה מנדטים כשהציבור כבר יודע שהוא נאשם ועומד לפני משפט. אולי תרד מההזיות הפסיכודביליות שלך? הציבור לא מאמין למשטרה לפרקליטות ולבית המשפט. הציבור לא מאמין שיעשה לנתניהו משפט צדק. הציבור מאמין לנתניהו . תתמודדו עם העובדה הזאת. אם לדרעקר מותר להכין תכנית משפט נתניהו בטמבלויזיה שלכם בניגוד לחוק אז גם לנתניהו מותר להשיב מלחמה שערה. אז אצל אהבל כמוך הדרעקר הוא לוחם צדק ונתניהו הוא מסית. ועל כך נאמר במקורות ציטוט: ""עוד לא פסו האהבלים מהארץ"" סוף ציטוט.
 

jackie111

Well-known member
לא העם יחליט אם נתניהו אשם או לא.

צריך להשאיר את זה לבית המשפט. מאד פשוט. אבל בינתיים הוא מסית לפגיעה בבית המשפט. הוא ממציא נימוקים שיקריים ומניפולטיבים להסביר שכולללם אשמים רק לא הוא.
 
בבית המשפט העם לא מחליט. השופטים מחליטים.

בבחירות השופטים לא מחליטים. העם מחליט. נתניהו לא מסית.הוא מסיט את תשומת הלב הציבורית מהמשפט האישי שלו לכיוון המשפט של כל הציבור שבחר בו. נתניהו הוא רב אומן תיקשורתי. והוא נלחם על כבודו,על חפותו בכל האמצעים החוקיים הנדרשים. החונטה השמאלנית משתמשת בתקשורת כדי להשפיע על השופטים לוורדיקט
נתניהו משתמש בציבור כדי להשפיע על השופטים לוורדיקט
 

סוהי 7

New member
אתה חוש/ב שלהיות עכבר שמאלני מכרסם זה כבוד גדול?

אכן ,מבחינת שוכני המחילות זו תקופה אפלה.פשיסטים חסרי תרבות אנרכיסטיםנוחלים מכה במרכז הצביעות שלהם כשבמקום שהמוני הכיכרות ינהלו את משפט נתניהו ויגזרו את דינו עושים את זה לא אחרים מאשר שופטי בית במשפט.
 
למעלה