שוב פעם איפה הקימור של הכדור ?

katomish

New member
בתגובות לסרטון מסבירים עם תמונות למה הסרטון מוכיח ההפך

מוצגת תמונה של המגדל ממרחק קצר לצד התמונה מהסרטון שצולמה מ 30 מייל. ניתן לראות בבירור שבתמונת העיר והמגדל כפי שצולמה מ 30 מייל חלקו התחתון של המגדל מוסתר ע"י הים בשל התקערות כדור הארץ כמו גם רוב הבניינים הקיימים בעיר.
 
הנקודה הכי הכי שכל ה"חכמולוגים" גם כאן וגם בפייסבוק לא

מעיזים לגעת בה היא ---- העיוות האופטי שיוצרת האטמוספירה!!!! מן הידועות היא לכל מי שאי-פעם למד את הנושא, שגם כאשר אנחנו מביטים בשמש השוקעת מעבר לאופק, היא כבר בעצם נמצאת מחוץ לתחום הראיה שלנו!!!! אמה מה? בגלל העיוות האופטי שנובע מהתקמרות כדור הארץ, היא משתקפת באטמוספירנה ואנחנו ממשיכים לראות אותה לעוד פרק זמן לפני שהיא נעלמת לגמרי!!! (אבל היא כבר בעצם לא שם!!!). המיגדל שבתמונה בפייסבוק לא נעלם כי למרות שהוא לא נמצא בתמונה, הוא משתקף באטמוספירה המתקמרת ולכן ממשיכים לראות חלק ממנו שלמעשה כבר נמצא מחוץ לתחום הראיה!!!!! מישהו ממכם שמע במיקרה פעם את המונח "פאטה מורגנה"??? גם זו היא אותה התופעה - שבתנאי טמפרטורה מסויימים (בעיקר במדבר) משתקפים באטמוספירה עצמים רחוקים שאינם נמצאים בטווח הראיה שלנו, כאילו שהם בהישג יד..... אין סוף לאהבליות של אהבלים.....
 

רשוי

New member
העולם כדורי סוג של והמים מסתדרים יפה עם כוח הכבידה לכן

מתכופפים ,ההוכחה לכל זה שיש אופק תמיד בסוף המשטח,
 
*# הרצאת העולם השטוח - פרק 4 מתוך 17: האם קיים כוח משיכה? #*

מתן גורודיש : " מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מתברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש עקמומיות של כדור הארץ. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. "
 

Henry0

Well-known member
תשובות לשאלות מטומטמות

1. תברר כי אין מדידה מדעית לכך שיש כוח משיכה (נפילה לקרקע היא לא כוח משיכה). נפילה לקרקע היא כן תוצאה של כוח בין מה שנופל לבין האדמה. ולחילופין במשנת איינשטיין, הנפילה היא לתחתית המרחב-זמן הקעור. בשתי התאוריות - העובדה שיש כוח כלפי מטה, היא הוכחה חד משמעית ונחרצת שהעולם אינו שטוח, אולי לא כדורי, אך מרכז הכובד הוא מתחת לרגלינו (למטה), בכל נקודה ונקודה ע"פ כדה"א. מתברר כי למרות כל מה שמספרים לנו "מדעית", אין אף הוכחה לכך שאנו חיים בעולם ההליוצנטרי. הדבר היחיד שמתברר הוא בדיוק ההפך. כל החלליות של נאס"א לכל כוכבי מערכת השמש, מוכיחות שהחישובים לפי המודל ההליוצנטרי הביאו לתוצאות מפליאות בדיוקן. מתברר כי אין אף מדידה מדעית לכך שאנו מסתובבים ונעים. מטוטלת פוקו מוכיחה את סבוב כדה"א. כנ"ל כוח קוריוליס. מתברר שאין אף הוכחה מדעית להימצאות גרעין כדור הארץ. " אנו יודעים לחשב מאד במדויק את משקל כדה"א. המשקל גדול מהאפשרות שכדה"א שטוח, וגדול מהאפשרות שהמסה שלו דומה למסת המעטפת. המסקנה היחידה בכך, שבמרכז יש מסה עם משקל סגולי גבוה יותר, ובחישוב מדויק של המסה שלו, התוצאה היא שהמרכז הוא ברזל. במקרה זה מתאים לתאורית של התפתחות הכוכב שלנו. בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט. אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח.
 
לטענת מתן גורודיש וכל אנשי *העולם הוא דיסק שטוח*

אין שום מדידה / הוכחה רצינית לכל מכבסת המילים שרשמת ,זה מה שהאכילו אותך . " כל החלליות של נאס"א לכל כוכבי מערכת השמש וכו' " לטענת גורודיש אף חללית לא עזבה לשום מקום ובטח שלא לירח הכל צילום ביום זיוף באולפן , יש כיפת חגורת רקיע שקופה אטומה בלתי ניתנת למעבר ולחדירה גם בנאסה אמרו את זה . ============================= רשמת : " תשובות לשאלות מטומטמות בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט. אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח. " זאת תגובה (השמצות /קללות שווא אישיות ) של ילד חסר חינוך בגנון = לשון אחרת הווי אומר אתה הרמת דגל לבן לכניעה . *מוטי חוף*
 

Henry0

Well-known member
אז איך טסתי מסביב לכדה"א ?

אמנם לא בטיסה אחת, אבל בכמה טיסות בזו אחר זו. בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח.
 
" לא טסת מסביב לכדור הארץ באמת ,

טסת מסביב לדיסק עגול ושטוח. (או סתם טיול בתוכו) שולי הדיסק מוקפים מסביב בחומות קרח ענקיות בלתי ניתנות למעבר , זאת אנטארקטיקה והיא לא קוטב דרומי. היא מקיפה את הדיסק השטוח =היקף בתמונה אין את כיפת הרקיע שעוטפת כמו צלחת הפוכה את הדיסק והיא אינה ניתנת למעבר החוצה למעלה. היא יורדת נפגשת עם היקף איזור הקרח שאין גישה אליו בכלל. " זאת גירסת טענת מתן גורודיש ואנשי השטוח . רשמת : " בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח. " תחשוב לבד בעצמך מה זה מעיד עליך .. חוזר כבומרנג אליך .
 

Henry0

Well-known member
מה זה "אין גישה אליו"

הטיסות מעליו מוכיחות לא רק שיש גישה אליו, אלא אפשר לטוס מעליו ולעבור לצידו השני של "הדיסק". בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט. אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח.
 
אין גישה (רק לחלקו) יש איסור טיסה שיט הגעה לאיזור !!!

מאוד מוזר !!! בכל אופן אם תתגנב ותגיע תפגוש חומות קרח ענקיות גבוהות (בעומק 100 ק"מ סביב לדיסק) שאי אפשר פיזית לעבור אותן בכלל. זה הלבן בתמונה (=אנטארקטיקה שאינה קוטב דרום בכלל) לטענת אנשי השטוח .
 

Henry0

Well-known member
אין שום איסור טיסה

לחברה שלנו יש 2 מעבדות בקוטב הדרומי (אין לי שום קשר אליהם). ואיך אתה חושב שהמדענים מגיעים לשם? יש טיסות מסביב לעולם, כל הזמן. ויש חלליות (כולל חלליות GPS) שסובבות כל הזמן, ומצלמות כל הזמן, אפילו אידיוט כמוך יכול לראות כל הזמן את הצילומים חי בנאס"א. ואפילו להיות חלק מעשרות אלפי החובבים בעולם, שעוזרים לנאס"א לפענח את מיליוני הצילומים, הן מכדה"א, הן מהחלל. חישובי ה- GPS מסובכים, מעבר ליכולתו של בור כמוך, וטיפש כמוך, להבינם, אך הם מבוססים על קורדינטות של כדור ארץ כדורי, בתוספת דיוק לפי תאורית איינשטיין (שמוכיחה את כוח הכובד והשתנות הזמן עם הגובה של החלליות). הדבר היחיד שה- GPS לא מסוגל למצוא, זה את התא היחיד שנשאר במוחך. בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט. אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רווח.
 
יש איסור טיסה הגעה שיט וכו' (רק לחלק מהמקום מותר)

אין אף חללית לווין אחד שמקיף אותנו .מעל כיפת הרקיע בחלל ואין חלל בכלל מעל כיפת הרקיע שאינה ניתנת לחדירה בכלל כל התקשורת נעשית בעזרת אנטנות רגילות על הקרקע כמו לפני עשרות שנים ,אין צורך בלווין בכלל אין צילום אמיתי של הכדור כבר 50 שנה , אלא הדמיות הדבקות מחשב הם בעצמם מודים בזה . הצילום האמיתי של הכדור נעשה בשנת 1972 וגם הוא זיוף
 

Henry0

Well-known member
אתה צודק, אין חללית אחת, יש מאות.

מי הגוף שיכול לאסור טיסות מעל אזור לא מדינתי? איך החברה שלנו טסה לשם? לך לנאס"א, תמצא לא חללית אחת, אלא מאות חלליות, שטסות ברגעים מסוימים מעל הקוטב הדרומי. לא כל הזמן, אלא מסובבות את הכדור, וברגעים מסוימים הן בדיוק מעל הקוטב. מיוחד לבורים אולי אתה לא יודע, אבל יש מצלמות שמצלמות לא בדיוק כלפי מטה, אלא בשיפוע. כשישראל צילמה את הכור הסורי, לא היו חייבים לטוס מעליו. ובגלל כדוריות כדה"ע, הצילום השיפועי מצלם את הקוטב, והן שטח גדול הרבה מעברו. איפה שזקני ציון כתבו על חומת הקרח, ואיפה שיהודים הרגו נער נוצרי כדי לאפות מדמו מצות. בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה רוח חולה רוח שלא יודע שהוא חולה רוח - כותב באינטרנט ועושה מעצמו צחוק.
 
גם נאסא לא הביאו אדם אחד לירח .

הכל צילום זיוף ביום באולפן . אי אפשר לחדור את כיפת הרקיע בכלל . לאחרונה הם חצי מודים בזה קוראים לזה *חגורת משהו* (לא זוכר את השם המדוייק כרגע) תעבור על כל התגובות שלי ועל כל הסרטונים שהבאתי כאן בשרשור על כולםםםם מהתחלה עד הסוף במקום להשמיץ אישית ולהגחיך את עצמך (אני מצטט את אנשי השטוח ..לא יודע /קובע כלום ..לשיפוטכם ) אין קימור הכל שטוח ..דיברת על מצלמות - יש מצלמת *עין הדג* היוצרת זיוף שהופך צילום שטוח לקימור שוב ציטוט של אנשי השטוח
 

Henry0

Well-known member
טמטום

מה זה "חגורת משהוא"? על איזה דברי שקרים וטמטום אתה ניסמך הפעם? האם כל ה"הוכחות" שהבאת, לא ניסתרו חד משמעית אחד אחד? צריך עוד דברי טמטום? לא כל אנשי העולם השטוח אידיוטים. חלקם חולי רוח, וחלקם אנשים מעניינים, שרק רוצים לשטות במטומטמים כמוכם, לוקחים עובדות פיזיקליות, מסובבות אותן כך כדי שבורים כמוכם לא יבינו את העניין, וצוחקים עליכם בפה מלא. אתה מטומטים הרבה יותר מאלו שבאים עם התאוריות האלה. הם מנסים לצחוק על אנשים כמוך, אבל אתה כל כך מטומטם, שלא מסוגל לדעת האם להאמין להם או לא. בור שלא יודע שהוא בור - הוא אידיוט. אידיוט שלא יודע שהוא אידיוט - הוא חולה-רוח. חולה-רוח שלא יודע שהוא חולה-רוח - נישאר לו רק לכתוב באינטרנט, ולעשות מעצמו צחוק.
 
למעלה